Ga naar inhoud

Niet blij met de maat 370CC


Aanbevolen berichten

Hi, ik ben naar de Velthuis kliniek geweest en heb hier het advies gekregen om voor 370 cc ronde Menor protheses voor de spier te gaan (ik had hiervoor een lege B-cup). Tijdens het passen leek me dit aan de grote kant en ook als ik naar de 3D simulatie die er toen is gemaakt, lijkt het volume toen veel groter dan ik nu heb (ook tijdens het passen van de protheses?). Ik heb mezelf opnieuw opgemeten en kom uit op 80-94, wat dus neerkomt op een bescheiden B-C cup? Ik heb tijdens het consult ook duidelijk aangegeven dat ik idd niet te groot wilde maar wel dat ik brede schouders heb en ook een 'klein' buikje, en dat ik de juiste maat wilde voor mijn postuur. Ik heb nu spijt dat ik voor veilig ben gegaan en niet voor 400/425 CC, dat had me denk ik net een wat beter resultaat gegeven. 

 

De vorm ziet er super mooi uit en heel natuurlijk, en de kliniek was echt top, maar ik heb voor mijn gevoel niet veel verschil met hoe ik eerst was...en ik ben pas 4 weken PO, maar ik denk niet dat ze echt veel groter gaan worden dan dit...(eigenlijk misschien alleen maar kleiner omdat de zwelling afneemt). Heeft iemand hier ervaring mee? En hebben jullie dit ook aangegeven bij de kliniek? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Iris, dat is niet leuk dat je ze te klein uitgevallen vind. Je zou toch zeggen dat 370 cc wel een heel verschil zou maken  maar dat verschilt natuurlijk ook per persoon en welke prothese je gekregen hebt. Heb je al eens je voor en na foto s langs elkaar gelegd? Ik zou me wel niet te hard vasthouden aan het thuis opmeten. Ik heb gemerkt dat dat voor mij niet klopte.  Dan zou ik ook op een heel andere cup uitkomen, ik had geloof ik 75c opgemeten dat gaat dus echt niet passen. Ik draag nu 80D of 75E ligt eraan hoe het merk valt.  Maar mocht je echt niet tevreden zijn kun je het natuurlijk altijd aangeven  bij je chirurg, ik weet alleen niet of ze daar dan echt iets mee gaan doen verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Shadow, bedankt voor je reactie. Ik had vrij weinig en dit is al echt een hele vooruitgang, maar ik had het idee dat ze gewoon veel groter zouden uitvallen (ik zal eens kijken of ik een paar foto's in mijn album kan uploaden deze week!). Ik ben wel van plan om in ieder geval mijn gevoel daar neer te leggen, baal gewoon een beetje dat ik tijdens het consult niet heb gevraagd om grotere maten te proberen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...
  • 7 months later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.