Ga naar inhoud

Afspraak voor borstvergroting bij Dr. L. P. van der Weij


Aanbevolen berichten

Hoi hoi, 

 

Ik heb een afspraak gepland voor een borstvergroting bij Dr. L. P. van der Weij binnenkort! Ik heb na jaren en 3 kids de keuze gemaakt om te kiezen voor een borstvergroting en ben door meerdere mensen geadviseerd om het te laten doen bij de Boerhaave kliniek in Amsterdam. Ik ben op 1e consult geweest en heb het advies gekregen om voor de 380cc anatomische (voor de borstspier) te gaan! Nou twijfel ik nog over de maat, krijg veel te horen te ze achteraf toch meer cc hadden gewild! Ik ben heel erg benieuwd naar andere meningen en verhalen vandaar dat ik deze topic open!
 

Groetjes Priscilla 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

hoi @Prsclla88, ik was wat operatieverslagen aan het doorlezen en kwam deze tegen, ik dacht, reageer even. misschien heb je inmiddels al nieuwe borsten? hoe is het gegaan?

 

ik reageer omdat ik dezelfde implantaten heb gekregen, de 380cc anatomisch voor de spier. heeft mij een 80d opgeleverd. helaas zijn ze alleen net te hoog ingegroeid (ze zijn getextureerd) waardoor het i.m.o. nooit mooi is geworden om bijvoorbeeld strapless te gaan. ze beginnen net te vroeg.  ook is me de projectie wat tegen gevallen. 

inmiddels sta ik op de wachtlijst voor een wissel, dus het gaat wel goedkomen 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...
Op 8-4-2022 om 13:55, Jemapelle zei:

hoi @Prsclla88, ik was wat operatieverslagen aan het doorlezen en kwam deze tegen, ik dacht, reageer even. misschien heb je inmiddels al nieuwe borsten? hoe is het gegaan?

 

ik reageer omdat ik dezelfde implantaten heb gekregen, de 380cc anatomisch voor de spier. heeft mij een 80d opgeleverd. helaas zijn ze alleen net te hoog ingegroeid (ze zijn getextureerd) waardoor het i.m.o. nooit mooi is geworden om bijvoorbeeld strapless te gaan. ze beginnen net te vroeg.  ook is me de projectie wat tegen gevallen. 

inmiddels sta ik op de wachtlijst voor een wissel, dus het gaat wel goedkomen 🙂

Hoi Hoi, ik wil ook bij vd Wey, hij heeft mij hetzelfde advies gegeven. Zou ik jouw resultaat mogen bekijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.