Ga naar inhoud

Kimboobs : 29 januari 2022 : Dr. Fortuin : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Op 29 januari 2022 was het dan eindelijk zo ver. In eerste instantie moest ik op 2 februari, maar ze hadden de 29e nog een plekje. Natuurlijk gelijk ja gezegd!

 

Tot op de dag van de operatie ben ik geen moment zenuwachtig geweest. Ik had er vooral erg veel zin in en was blij dat mijn 2 huidflapjes (ontstaan na 2 zwangerschappen incl. Borstvoeding en veel afvallen) eindelijk gevult zouden worden.

 

Op het consult hadden we besproken dat ik 325cc links (die borst is kleiner) en 325cc rechts zou krijgen. Mooi formaat en ik was daar tevreden mee. Dokter Fortuin is een rustige man die weet waar hij over praat. Hij heeft me volledig opgemeten om zo tot de juiste maat te komen. Ook heeft hij de risico's verteld. Ik ben die dag met een goed gevoel naar huis gegaan.

 

Op de dag zelf, tijdens het aftekenen, is hij toch tot de conclusie gekomen dat er bij de rechter borst wat meer vel weggehaald moet worden (krijg ook een benelli lift) waardoor hij gelijk niet meer groter is. Ook zou het beter passen als er in beiden borst 320cc zou gaan (kon overigens ook 20cc minder, dat mocht ik zelf kiezen). Ik heb op zijn kundigheid vertrouwd en aangegeven dat dat prima was.

 

Eenmaal op de uitslaapkamer voelde ik me eigenlijk best OK. Wel een branderig gevoel en wat moe, maar geen heftige pijn. Die avond ook redelijk geslapen op twee keer wakker worden na.

 

De volgende dag was minder. Veel pijn en een gevoel van knellen. Een heftige druk op dezelfde plek waarvan ik de pijn bijna niet meer trok. Wat bleek nou, mijn bh band zat opgerold en knelde precies op 1 plek, op de snee ook nog. Toen ik de band goed deed was ik gelijk van die pijn af. Ik kon weer normaal functioneren. Heel stom eigenlijk...

 

Op dit moment ben ik 3 dagen PO en voel ik me prima. Mijn spieren (dual plane geplaatst) zijn wel erg gevoelig bij bepaalde bewegingen en ze steken heel af en toe, maar ik kan wel normaal functioneren. Gister heb ik even naar de dames gekeken, maar ze zijn nog mega gezwollen en erg naar voren staand. Ik wacht geduldig af tot alles netjes gaat zitten.

 

Ik ben in ieder geval heel blij dat ik ze eindelijk heb! En ook mooi optijd voordat het zonnetje gaat schijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Het herstel gaat goed! Ik heb geen pijn meer op af en toe een klein steekje na. Op zich best link, want ik merk dat ik af en toe toch te veel doe.

 

Omdat ik rechtshandig ben en mijn kinderen daarmee vaak opgetild heb, is die spier sterker en druk de prothese naar beneden. Links zit daarom waarschijnlijk nog erg hoog.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.