Ga naar inhoud

Na donutcorrectie borstvergroting in zicht!


Tamaratje84

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal! 

Ik ben Tamara en jaaaaren geleden zat ik al op dit forum. Ik wilde toen al heel graag een borstvergroting. Inmiddels ben ik mamma van twee kindjes die allebei anderhalf jaar borstvoeding hebben gekregen en nu is die borstvergroting eindelijk in zicht! 

Op 2 januari heb ik al een donutcorrectie ondergaan (door dr Hupkens) . Komende vrijdag gaat de chirurg de hechtingen bekijken en mogen eindelijk de pleisters eraf! (yes eindelijk weer even normaal douchen!) En dan staat 11 februari mijn borstvergroting gepland. Ik laat ook meteen een ooglidcorrectie doen, want ook dat is ernstig nodig. Ik kan niet wachten tot het zover is! Ik kijk er echt naar uit! De BH is al binnen. Als jullie nog tips hebben dan hoor ik ze heel graag! Groetjes Tamara 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi welkom,  wat spannend zeg. 11 Februari is al heel dichtbij! Ik heb ook beide operaties ondergaan, alleen niet tegenlijk. De enige tips die ik je kan geven zijn lekker rustig aan doen in het begin. Zorgen dat er iemand is die voor je zorgt zodat je zo min mogelijk zelf hoeft te doen , zeker omdat je beide operaties tegelijk ondergaat. Voor je ogen raad ik je aan diepvries erwtjes, en die in een plastic zakje doen om je ogen te koelen. Die hebben mij echt gered de eerste dagen om de zwelling tegen te gaan. Ik moet zeggen van de ooglidcorrectie heb ik helemaal geen pijn ondervonden. Lekker om de zoveel tijd koelen en dan voelt alles al een stuk beter. De borstvergroting was wat pittiger maar ook hier geld, zeker de eerste week jezelf flink rustig houden, ik had tot 6 weken na de operatie instructies meegekregen waar ik me aan moest houden dit heb ik dan ook braaf gedaan😇. Ook goed je pijnstilling op tijd nemen , dat scheelt al een hele hoop 😊.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Shadow, dankjewel voor je berichtje! Vandaag gaan eindelijk de hechtingen eruit en kan ik eindelijk even normaal douchen. Dankjewel voor je tips! Mijn man is gelukkig de eerste week thuis. Ik hoop na een week wel weer toonbaar te zijn. Hoe lang duurde het blauw zijn bij jou? 

Alvast een fijn weekend gewenst! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat de hechtingen eruit mogen, en dat je lekker kunt douchen. Dan voel je je toch al een heel ander mens. 

Blauwe plekken heb ik niet echt gehad wel  een beetje een gele kleur rond de ogen. Ik denk dat ik na een week wel weer toonbaar was. Maar toen ik onderzoek deed las ik wel dat dat voor iedereen verschillend is.

 

Ook een fijn weekend gewenst!!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.