Ga naar inhoud

Krista85 : 27 januari 2022 : Dr. Schuringa : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hoi @Lottje72 blauwe plekken worden wel minder donker maar zijn zeker nog niet weg. Verder gaat alles goed. Op de pijn van de bh na. Ik draag nu nog de bh van de kliniek en ik had er daar nog een van besteld. Maar vind ze helemaal niet meer lekker zitten. Ze gaan aan de onderkant oprollen waardoor ze onder mijn borsten duwen. Heb ik gisteren een sport BH gekocht bij de hünkemoller maar die begon na een uur ook niet meer lekker te zitten. Die ging echt pijn doen aan mijn borsten. Dus die ga ik straks maar terug brengen. Krijg helaas geen geld terug alleen een tegoed kaart. En ik had ook al een bh via marktplaats gekocht van care fix model Ava. Alleen ook die vond ik niet prettig zitten. Word inmiddels moedeloos van mezelf met die bh’s. Nu doe ik een laatste poging met de sport BH van de Hema lees hier op de site heel veel positieve verhalen erover. Heb jij die toevallig ook gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Krista85 gelukkig zijn de blauwe plekken al wat minder en gaat het verder goed! Ik had 2 bh's van de kliniek, heb idd ook een poosje gehad dat ze knelde onder m'n borsten op de littekens...heb toen het advies gehad om er een maandverband in te leggen tegen het snijden. Weet niet meer precies hoelang het geduurd heeft...de irritatie...dacht een weekje ofzo. Daarna is die po bh weer mijn beste vriend geworden en die heb ik best wel heel lang gedragen, denk wel tot zeker een week of 10 en dan vooral 's nachts na de 6 wkn. Succes maar weer, komt uiteindelijk allemaal goed 😉 X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lottje72 ja heb nu de bh van de Hema thuis. Express twee verschillende maten qua omvang gehaald omdat ik daar steeds tussen twijfel. De 80 zit echt wel strak en de 85 zit net ff wat lekkerder. Maar ja daar heb ik weer het gevoel bij dat hij een btj omhoog gaat schuiven. Als ik mijn omvang meet zit ik op 79 dus zou je zeggen 80 is goed. Maar ja zag net weer lichtelijk striemen over mijn borsten lopen van de 80. 🤔. Maar vanaf 6 weken hoeft de sport bh alleen nog maar voor de nacht toch? Maar dan mag je nog niet een bh met beugels aan toch als ik het goed begrijp?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Krista85 ik heb mijn PO-bh wel langer gedragen dan 6 weken...meer omdat hij erg prettig zat...en omdat ik de beugel-bh's ook niet heel prettig vond zitten...heb ze wel aangeschaft maar draag ze maar af en toe. Heb bh's zonder beugel deze zitten bij mij veel fijner. Maar dat is denk ieder voor zich. Ook het  's nachts dragen van de bh na 6 weken is denk erg persoonlijk, en mocht je twijfels hebben kan je het altijd navragen bij je pc of de kliniek. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

@SdR het gaat hartstikke goed! Nu alweer bijna 8 weken PO. Borsten worden echt met de weken mooier. Ze hebben natuurlijk nog niet hun uiteindelijke vorm, ze moeten denk ik nog iets meer losser gaan worden zeg maar wat meer gaan hangen. Maar ik zal straks weer even wat foto’s maken en hier aan toevoegen. Gr Krista 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

ik ben zelf afgelopen vrijdag ook geopereerd bij de boerhaave kliniek, wel een andere arts.. heb zelf ook dat de linkerkant echt veel gevoeliger is en ook wat meer gezwollen en soms het idee alsof er een kaasschaaf over me tepel heen gaat 😅😂 (niet dat ik weet hoe dat voelt maar zo denk ik dat het voelt)! Heb contact gehad met de kliniek maar het was een normaal herstel proces volgens de verpleegkundige! Hoelang heb je nog last gehad van de linkerkant? (Jij bent wel 2x geopereerd eraan natuurlijk). 
 

zou ik misschien ook mee mogen kijken naar je herstel proces in je album? 
 

groetjes Priscilla 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Prsclla88. Door welke arts ben jij geopereerd? Ben je wel tevreden tot nu toe met het resultaat? Ja ik heb echt een btj pech gehad dat ik een bloeding kreeg en opnieuw geopereerd moest worden. Twee x narcose en twee operaties hakken er wel in. Gelukkig voel ik me nu super goed en heb geen pijn meer. Slaap ook alweer aantal weken gewoon op mijn zij en zelfs alweer half op mijn buik. Ik denk dat ik wel 3 weken ongeveer last heb gehad en dat mijn linker borst meer pijn deed. Ik heb nu zelf ook het idee dat mijn linker borst nog steeds iets groter is dan rechts. Misschien zie jij het ook op de foto? Ik zal je even toevoegen aan mijn album zodat je de andere foto’s ook

kan zien! Heb jij al foto’s in een album gezet? En hoeveel cc heb jij gekregen? 

Gr Krista 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Krista85 zei:

Hoi @Prsclla88. Door welke arts ben jij geopereerd? Ben je wel tevreden tot nu toe met het resultaat? Ja ik heb echt een btj pech gehad dat ik een bloeding kreeg en opnieuw geopereerd moest worden. Twee x narcose en twee operaties hakken er wel in. Gelukkig voel ik me nu super goed en heb geen pijn meer. Slaap ook alweer aantal weken gewoon op mijn zij en zelfs alweer half op mijn buik. Ik denk dat ik wel 3 weken ongeveer last heb gehad en dat mijn linker borst meer pijn deed. Ik heb nu zelf ook het idee dat mijn linker borst nog steeds iets groter is dan rechts. Misschien zie jij het ook op de foto? Ik zal je even toevoegen aan mijn album zodat je de andere foto’s ook

kan zien! Heb jij al foto’s in een album gezet? En hoeveel cc heb jij gekregen? 

Gr Krista 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ja idd, wat een heftige tijd moet dat voor je zijn geweest! Maar gelukkig is alles goed gekomen en zien ze er mooi uit!! 
 

ik ben door Dr. Van der weij geopereerd! Heb 380cc anatomische voor de spier gekregen! Ben wel al echt super blij, ook met de wetenschap dat ze nog veel mooier gaan worden! Ze voelen nog niet van mezelf haha beetje onwennig allemaal maar dat hoort erbij! Vrijdag me controle afspraak en ben benieuwd wat ze dan gaan zeggen! 
 

ik probeer een beetje te bedenken wat ik nou voel in me linkerborst, als ik aan me huid voel lijkt het een beetje alsof me huid slaapt 🤣.. maar dat verdwijnt hopelijk ook nog! 😄

 

ik ga morgen een nieuwe foto maken en een album aanmaken de eerste album was niet goed gegaan 😅 dan voeg ik je toe! 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.