Ga naar inhoud

Krista85 : 27 januari 2022 : Dr. Schuringa : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, ik ben nieuw hier. Ik ben Krista 36 jaar en moeder van 3 kindjes.  Ik ben gisteren geopereerd bij Boerhaave kliniek door Dr Schuringa. Ik heb mentor medium height high profile prothesen 440 cc gekregen. Ik had van mijzelf een 75 A cup. Maar man man wat is de nacht tegen gevallen. Borsten voelen aan als beton en heb overal spierpijn. Slapen op mijn rug is zo niet mijn ding. Binnen hoeveel tijd werd dat minder bij jullie? Voel me echt een oude vrouw nu. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Krista85 Welkom op het forum en gefeliciteerd met je nieuwe boobies. Herken het helemaal de spanning in je borsten de  spierpijn, de slechte nachten enz...Het is helaas moeilijk te zeggen hoe het voor jou zal lopen, is nl voor iedereen verschillend. Gemiddeld genomen is het een kleine week en dan wordt het allemaal beter. Zelf heb ik een beetje pech gehad met herstel en heb ik erg veel pijn gehad tot zeker wel 5 weken na de ingreep. Kan je alleen maar succes wensen met je herstel. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor je reactie. Ik lig helaas weer in de Boerhaave kliniek. Mijn linker borst is veel meer gezwollen dan mijn rechter terwijl die eigenlijk ook al te veel gezwollen is voor de eerste dag na de operatie. Ze gaan het vannacht aan kijken maar mocht het erger worden word ik morgen opnieuw geopereerd. En gaan ze het bloed weghalen wat waarschijnlijk de zwelling veroorzaakt. Echt heel erg balen. Hoop dat het vanzelf oplost en een tweede operatie niet nodig is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal, ik ben helaas toch opnieuw geopereerd. Er zat 200 ml bloed in mijn linker borst en een stolsel. Druk is meteen weg van die borst nu gelukkig. Zit nu in de auto onderweg naar huis maar ben doodmoe van alles. Hopen dat alles nu wel goed blijft gaan en ik er straks van kan genieten. Heb er nu nog weinig vertrouwen in helaas.