Ga naar inhoud

Krista85 : 27 januari 2022 : Dr. Schuringa : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, ik ben nieuw hier. Ik ben Krista 36 jaar en moeder van 3 kindjes.  Ik ben gisteren geopereerd bij Boerhaave kliniek door Dr Schuringa. Ik heb mentor medium height high profile prothesen 440 cc gekregen. Ik had van mijzelf een 75 A cup. Maar man man wat is de nacht tegen gevallen. Borsten voelen aan als beton en heb overal spierpijn. Slapen op mijn rug is zo niet mijn ding. Binnen hoeveel tijd werd dat minder bij jullie? Voel me echt een oude vrouw nu. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Krista85 Welkom op het forum en gefeliciteerd met je nieuwe boobies. Herken het helemaal de spanning in je borsten de  spierpijn, de slechte nachten enz...Het is helaas moeilijk te zeggen hoe het voor jou zal lopen, is nl voor iedereen verschillend. Gemiddeld genomen is het een kleine week en dan wordt het allemaal beter. Zelf heb ik een beetje pech gehad met herstel en heb ik erg veel pijn gehad tot zeker wel 5 weken na de ingreep. Kan je alleen maar succes wensen met je herstel. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor je reactie. Ik lig helaas weer in de Boerhaave kliniek. Mijn linker borst is veel meer gezwollen dan mijn rechter terwijl die eigenlijk ook al te veel gezwollen is voor de eerste dag na de operatie. Ze gaan het vannacht aan kijken maar mocht het erger worden word ik morgen opnieuw geopereerd. En gaan ze het bloed weghalen wat waarschijnlijk de zwelling veroorzaakt. Echt heel erg balen. Hoop dat het vanzelf oplost en een tweede operatie niet nodig is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal, ik ben helaas toch opnieuw geopereerd. Er zat 200 ml bloed in mijn linker borst en een stolsel. Druk is meteen weg van die borst nu gelukkig. Zit nu in de auto onderweg naar huis maar ben doodmoe van alles. Hopen dat alles nu wel goed blijft gaan en ik er straks van kan genieten. Heb er nu nog weinig vertrouwen in helaas. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej @Lottje72. Mijn linker borst is gelukkig niet weer gaan bloeden. Ik was er zaterdag avond wel even bang voor omdat hij alweer een stuk dikker was dan links. Waarschijnlijk toch meer vocht dan in rechts. Nu zijn ze trouwens allebei behoorlijk opgezet maar zit natuurlijk ook Op dag 4 na de operatie. En links eigenlijk dag 3 als je die extra operatie mee rekent. Gisteren had ik het idee dat het wel redelijk ging. Kon een btj rommelen in huis en een klein btj de kindjes helpen. Alleen slechte nacht gehad heel veel rugpijn. En vandaag is niet fijn. Voel me down, depressief, en ben heel erg duizelig. Begin nu te twijfelen of het wel de juiste keuze is geweest en heb een soort angst om hier in te blijven hangen. Misschien is dit herkenbaar voor andere meiden? Ook ben in geobstipeerd door de narcose denk ik twee keer natuurlijk en de diclofenac. Misschien dat ik daar mee ga stoppen. Ik word straks wel terug gebeld door mijn eigen huisarts voor eventuele slaapmedicatie. Hopelijk voel ik mij snel weer de oude ik want deze nieuwe vind ik nu nog niet zo leuk. 😬

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Krista85 wat balen dat je je zo down voelt. Maar wel heel herkenbaar hoor. Voor mij is het inmiddels 9 maanden geleden, maar heb ook die gevoelens gehad van heb ik hier wel goed aangedaan enzo...Het herstel heeft helaas echt 1 jaar nodig en zeker de eerste 6 weken voel je van alles, maar het gaat daarna echt steeds beter. Je lichaam moet aan de nieuwe situatie wennen en dat heeft tijd nodig. Kan alleen maar zeggen neem goed je rust en luister goed naar je lichaam en wordt niet overmoedig als het een dag goed gaat. Het is wel een pittige operatie geweest en dat heeft z'n tijd nodig. Geduld is het magische woord 😉 Hou je taai. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Krista85 zei:

Hej @Lottje72. Mijn linker borst is gelukkig niet weer gaan bloeden. Ik was er zaterdag avond wel even bang voor omdat hij alweer een stuk dikker was dan links. Waarschijnlijk toch meer vocht dan in rechts. Nu zijn ze trouwens allebei behoorlijk opgezet maar zit natuurlijk ook Op dag 4 na de operatie. En links eigenlijk dag 3 als je die extra operatie mee rekent. Gisteren had ik het idee dat het wel redelijk ging. Kon een btj rommelen in huis en een klein btj de kindjes helpen. Alleen slechte nacht gehad heel veel rugpijn. En vandaag is niet fijn. Voel me down, depressief, en ben heel erg duizelig. Begin nu te twijfelen of het wel de juiste keuze is geweest en heb een soort angst om hier in te blijven hangen. Misschien is dit herkenbaar voor andere meiden? Ook ben in geobstipeerd door de narcose denk ik twee keer natuurlijk en de diclofenac. Misschien dat ik daar mee ga stoppen. Ik word straks wel terug gebeld door mijn eigen huisarts voor eventuele slaapmedicatie. Hopelijk voel ik mij snel weer de oude ik want deze nieuwe vind ik nu nog niet zo leuk. 😬

Hey hey gefeliciteerd met je nieuwe boobies. Balen dat je gelijk weer onder t mes moest😒

Ik herken dat down zijn wel.

Had dat ook een paar dagen na mijn operatie. Ben nu 5 weken po en t heeft bij mij maar een paar dagen geduurt. Denk een combi van de medicatie, slecht slapen en uitwerking van de narcose.

Komt goed meis 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Krista85 fijn dat je borst niet weer is gaan bloeden. Dat down gevoel herken ik ook wel. In het begin had ik een borst erg gezwollen scheelde wel een hele cupmaat denk ik, er ging vanalles door mijn hoofd wat er mis kon zijn. En vroeg mezelf toen ook af wat ik in godsnaam gedaan had. Gelukkig was het gewoon vocht wat na 5 en halve week is weggetrokken . En nu ben ik echt heel erg gelukkig met het resultaat. Voor obstipatie heb ik van die zakjes met poeder genomen omdat ik hoorde dat meer vrouwen er last van hadden, hier ben ik na een dag of 5 mee begonnen, ik kon ook echt niet na het toilet. 

Doe lekker rustig aan, en over een paar dagen voel je je vast al een heel stuk beter🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Lottje72. Hier gaat het eigenlijk hartstikke goed. Ik doe eigenlijk al bijna alles zelf. Op het haren wassen en zwaar tillen na. Vanmorgen voor het eerst weer alleen de kids naar school gebracht. Mag natuurlijk nog niet fietsen dus moet nu alles lopend doen wat prima te doen is moet alleen iets meer tijd er voor uitrekenen. Borsten zijn wel al iets gezakt maar nog steeds hoog en behoorlijk blauw. En ook nog best hard. Maar ja dat heeft gewoon zijn tijd nodig als ik dat overal lees. Zou wel blij zijn als ik weer mag fietsen want dan ben ik wat mobieler. Pijn van de borsten zelf is bijna niks alleen hele zere ribben door die stomme bh. Heb er een gekocht via mp is maatje L hoop dat dir wat minder straks om mijn middel zit. Heb daar eigenlijk nog het meeste last van. Ik zal vanmiddag even vragen of mijn man een foto kan maken van hoe mijn borsten er nu uitzien. Kunnen jullie even mee kijken ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Krista85 zei:

Hoi, ik heb zojuist foto’s laten maken door mijn man. Alleen hoe zet ik ze in een album ipv hier in dit bericht? X

Hey @Krista85 het is voor mij alweer even geleden, maar als ik het goed heb....ga je naar galerij, kies je voor borstvergroting, afbeelding toevoegen....en dan kan je kiezen ...nieuw album...bestaand album...daar kan je dan ook selecteren of je hem openbaar zet of alleen op uitnodiging.... succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Krista85 zei:

@Lottje72 nou het is eindelijk gelukt hoor om een album te maken. Alleen moet ik jou dan een uitnodiging sturen om ze te zien of jij mij een verzoek? X

Hey @Krista85, wat spannend 😊 Jij bepaald wie mee mag kijken....als je je album opent, ga je naar "beheer album" dan kan je kiezen voor "bewerken" dan bij privacy kan je leden toevoegen die  "mee" mogen kijken ( de naam typen tot deze zichtbaar wordt dan selecteren)  of je kan hem op openbaar zetten...even op opslaan klikken en dan kan de persoon die je toegevoegd hebt in je album 🙂. Heb je ook toegang tot mijn album gegeven 😉 X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lottje72 het is gelukt hoor! Je kan als het goed is mee kijken in mijn album. Ik heb alleen geen voor foto’s erop staan nog. Weet ook niet of ik die wel in mijn telefoon heb. Heb ook meteen even gespiekt bij jou natuurlijk. Maar jou resultaat is echt super mooi heel natuurlijk ziet het eruit. Heb jij ook anatomische protheses? 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Krista85 zei:

@Lottje72 het is gelukt hoor! Je kan als het goed is mee kijken in mijn album. Ik heb alleen geen voor foto’s erop staan nog. Weet ook niet of ik die wel in mijn telefoon heb. Heb ook meteen even gespiekt bij jou natuurlijk. Maar jou resultaat is echt super mooi heel natuurlijk ziet het eruit. Heb jij ook anatomische protheses? 

 Hey @Krista85 bedankt voor het compliment😊, ik heb Round High Profile 450cc voor de spier. Heb ook bij jou gekeken, is nog wel erg blauw maar zijn nu al mooi. Wordt alleen maar mooier😃 X

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.