Ga naar inhoud

zeer lang, brede schouders en aa cup (naja plat) hoeveel cc ? vergelijkbaar materiaal?


Aanbevolen berichten

Net bericht gehad dat de arts ook 425 heeft besteld met het oog op mijn sterke borstspieren. 

Dan kan hij tijdens de operatie inschatten wat het beste is. 
Ik heb beide gepast en vond ze allebei mooi. 

Wel hilarisch dat met mijn postuur zo'n vrij grote prothese eigenlijk nog steeds super klein oogt hoor. 

Ik vertelde vriendinnetje over de vermoedelijke as. cupmaat en toen had ze echt zoeits van WOW ga je dat doen?. en vervolgens liet ik de fotos zien en toen was het owwwwww maar dat lijkt meer op een B

 

Ja cupmaten zijn relatief he :P

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja precies :) 
Nou mocht het op deze manier werken dan ga ik de C niet eens halen joh!

Sterker nog als ik mijn huidige maat + 9cm doe kom ik nog steeds op een 90A uit.
Via de calculator van de hunkemuller dan

Vind ik prima hoor, ik weet welke maat ik heb gekozen en ze worden echt niet klein. 

 

zegt meer  over mijn beginsituatie dan over straks haha :P 
*fotos uploaden was wat lastig ga het nog wel proberen vandaag

 

geeft mij in ieder geval een geruststelling dat ik straks niet ineens een F ben en nog steeds geen lingerie kan vinden. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 16-2-2022 om 10:42, Yuna1 zei:

Ik heb een album gemaakt! 
mocht iemand mee willen kijken maar het niet kunnen zien let me know

Hoi Juna, wat ongelooflijk dapper dat je dat gedaan hebt! Ik ben net lid geworden en zag je post. Ik had ook amper borstvorming van mezelf en ben inmiddels 3 keer geopereerd. De eerste keer had ik heel weinig ruimte, als ik me het goed herinner was het 150cc wat ze kwijt konden. Tien jaar later heb ik een prothesewissel gehad, toen is er 240cc ingekomen. En vorige week (na 16 jaar) wederom een prothesewissel. Nu is er 275cc ingekomen en ben ik de trotse bezitter van een mooie volle A85 cup! Iets voller dan dat ik had maar daar was ik al heel erg tevreden mee. Oogt heel natuurlijk! 

Ik ben 1.86 lang en heb net als jij brede schouders, 50 cm om precies te zijn! Ik heb ronde implantaten van het merk Mentor. Ze moeten nog beter vorm krijgen uiteraard omdat ik net geopereerd ben maar ben er nu al erg blij mee. Heb jij al beslist? Ik wil je iig heel veel succes wensen 🍀

Groetjes, Nanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg anatomische 425cc, klinkt veel maar is vooral in de breedte.
Mijn implantaten zijn demi en 13cm breed. 

De arts heeft vertrouwen dat dit de juiste maat is voor mij. 

Minder kon niet omdat ik de breedte nodig heb, kon wel voor de kleinere platte versie gaan maar na de 2de keer passen vond ik dit toch wel klein. Ook nadat ik fotos had gezien van de demi versus de platte implantaten besloot ik voor de grote te kiezen. 

 

We gaan het morgen mee maken :D
Moet mij morgen om 11u melden in de kliniek

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Yuna1 zei:

Ik krijg anatomische 425cc, klinkt veel maar is vooral in de breedte.
Mijn implantaten zijn demi en 13cm breed. 

De arts heeft vertrouwen dat dit de juiste maat is voor mij. 

Minder kon niet omdat ik de breedte nodig heb, kon wel voor de kleinere platte versie gaan maar na de 2de keer passen vond ik dit toch wel klein. Ook nadat ik fotos had gezien van de demi versus de platte implantaten besloot ik voor de grote te kiezen. 

 

We gaan het morgen mee maken :D
Moet mij morgen om 11u melden in de kliniek

 

@Yuna1 
Ik was gisteren aan de beurt. Alles is goed gegaan en iedereen is zo lief hier!

Ik mag volgens mij al op tijd weg, dus ga je niet meer zien.
 

Vandaag is het jouw grote dag, whoopwhoop!!! Heel veel succes!!

Vanmiddag  wordt je wakker met hele mooie borsten 🥳🥳🥳

 

Xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lieve allemaal goeie morgen

Ik was gisteren behoorlijk beroerd van de narcose maar ben goed verzorgd.

Ze zijn heeeeel mooi geworden en inderdaad helemaal niet te groot gelukkig.

Groter had ook niet gepast zei de arts haha. Maar dit kreeg hij nog voor elkaar.

Nu vooral veel hoofdpijn maar dat is wellicht nog van de zenuwen van gisteren.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Yuna1 zei:

Hoi lieve allemaal goeie morgen

Ik was gisteren behoorlijk beroerd van de narcose maar ben goed verzorgd.

Ze zijn heeeeel mooi geworden en inderdaad helemaal niet te groot gelukkig.

Groter had ook niet gepast zei de arts haha. Maar dit kreeg hij nog voor elkaar.

Nu vooral veel hoofdpijn maar dat is wellicht nog van de zenuwen van gisteren.

 

 

 Hey @Yuna1 gefeliciteerd met je nieuwe boobs:tatice_04:

 

Wat vervelend dat je gister zo beroerd was, maar je hebt er wel wat moois aan overgehouden :1bouncingboobs:

Nu gaat het herstel beginnen....doe rustig aan en laat je lekker verwennen, luister goed naar je lichaam maar hou je wel aan de adviezen de eerste 6 weken en wordt niet overmoedig als je nergens last van hebt. Klink heeeeeeel lang die 6 weken, maar achteraf vliegen ze voorbij😉 Succes met alles 😘

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje wel!

Ben nu al iets minder misselijk maar mijn darmen zijn wel helemaal van slag.

Kan eerst nog op puur buikspieren overeind komen maar dat lukte vanacht niet meer door de buikpijn van mijn darmen. Heb van die zakjes en probeer de oxy dinges echt alleen te slikken indien nodig. Eerst mijn buik maar weer normaal krijgen🙈 

Borsten zijn nog helemaal gezwollen en zien er nu niet uit maar komt vast goed

  • Like 1
  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Yuna1 zei:

Dankje wel!

Ben nu al iets minder misselijk maar mijn darmen zijn wel helemaal van slag.

Kan eerst nog op puur buikspieren overeind komen maar dat lukte vanacht niet meer door de buikpijn van mijn darmen. Heb van die zakjes en probeer de oxy dinges echt alleen te slikken indien nodig. Eerst mijn buik maar weer normaal krijgen🙈 

Borsten zijn nog helemaal gezwollen en zien er nu niet uit maar komt vast goed

Hey @Yuna1, tuurlijk komt het goed😊 is alleen erg vervelend dat je je de eerste dag(en) zo rot voelt. Nogmaals heel veel succes met alles. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had gister avond en vanacht koorts maar dit was vanochtend rond 7u eindelijk gezakt. Wel even overleg gehad.

Niks is rood of warm en ik heb vandaag ook geen koorts meer gehad. Dus waarschijnlijk toch mijn lichaam die even extra had aan het werk ging om alle spieren weer aan elkaar te krijgen🙈

 

We hebben wel bijna ieder uur gecheckt op rode vlekken etc. Maar de pijn lijkt ook minder vandaag. Ben nu niet meer aan het aftellen tot ik de volgende paracetamol mag. Wie weet krijg ik het vandaag of morgen voor elkaar fotootje te plaatsen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Yuna1

Ik kom niet zo vaak meer op het forum, maar dacht mij ineens te herinneren dat jij één deze dagen geopereerd zou worden, dus wilde toch eventjes kijken hoe het met je ging. 

De eerste dagen zijn het ergste, geloof ons.. we hebben het allemaal doorgemaakt haha.

Laat je vooral veel verwennen en probeer echt zo rustig aan mogelijk te doen! En inderdaad echt goed een spiegel van pijnstilling opbouwen. 
Hoe gaat het met slapen? Gaat dit wel? Ik weet nog dat ik dat het ergste vond..

Ik ben erg benieuwd naar je foto's! 
Liefs Wendy ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga straks even fotos uploaden! 
ik ben zelf gelukkig al een rug/zij slaper dus het gaat. maar zelfs ik kreeg last van mijn rug door het vele rug liggen. 
heb zwangerschapskussen van mijn zusje dus kan ook half recht op slapen. 

 

moet zeggen dat ik mijn borsten zonder beha toch wel groot vind. maar als ik dan kleding aan doe denk ik owww dit is bijna hetzelfde als toen ik mijn push up beha droeg met prothese vulling erin :P

is even wennen hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-3-2022 om 11:07, Yuna1 zei:

Duurde even maar heb foto's erop gezet!

Wel met beha aan misschien dat ik de moed nog verzamel zonder beha haha. Maar ze zien er nu zoo gek uit nog 🤣

Zitten nog heel hoog

Maar dat zakt wel toch😇😅

 

 

 

 

Hey @Yuna1 komt helemaal goed hoor met dat zakken😉 hoe is het nu met je? Zijn inmiddels alweer wat veranderd denk ik. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! net 2 weken afspraak gehad. Ben sinds gisteren volledig van de paracetamol af.
Soms nog wel pijntje hier en daar maar niet erg ofzo.

Ze hebben mij toch een band gegeven die ik 2-4 weken moet dragen om ze te laten zakken. 

En ik moet links in de gaten houden want deze is meer gezwollen/groter, en deze was aan de start juist de kant met het minste weefsel/ruimte. Maar arts dacht niet aan een bleoding eerder dat het daar krapper was en daardoor meer zwelling. 

Ik ga straks fotos zonder beha posten :) nu is het wel al beetje meer te zien hoe het is wordt ipv vierkant XD

Arts zegt dat het nog minder bol wordt dus dat is wel fijn want ze zijn nu nog een soort van opgeplakt XD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Yuna1 wat fijn dat je van de paracetamol af bent. En die band...wat ik gelezen heb (zelf geen ervaring) is minder prettig...maar alles voor een mooi resultaat 😉  Ben benieuwd naar je foto's. En dat het lijkt dat ze er een soort opgeplakt zitten ken ik ook, met geduld komt het allemaal goed👍 X

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.