Ga naar inhoud

zeer lang, brede schouders en aa cup (naja plat) hoeveel cc ? vergelijkbaar materiaal?


Aanbevolen berichten

Beste allemaal

 

Het is eindelijk zo ver na 10 jaar heb ik een datum. 

ik zal worden geopereerd door Drs. Ahmed in de veldhuis kliniek ( als je ervaringen hebt laat gerust weten!)
eerder een consult bij bey clinics gehad maar had daar een naar gevoel bij de arts 

 

Wat wel opvallend is dat beide artsen dezelfde prothese adviseerde 310/320 cc tot 350/375cc

low profile (bye zei moderate profile)
Ik ben ontzettend lang, 1.92cm en heb brede schouders (van schouder naar schouder 50cm ;) vergelijk maar even met je zelf haha) 

mijn rugmaat/onder de borst gemeten is 90cm en over de borst misschien 90,5-91cm  door mijn brede schouders draag ik opgevulde B/C cup beha's
omdat de cups anders veel te smal zijn en aan alle kanten open gaan staan of snijden.

De behas zijn dus leeg.. deze vul ik zelf op met padding 
Ik wil voorkomen dat ik te groot ga en daardoor met mijn breedte op een F/G cup uitkom en daardoor nog steeds geen behas kan dragen.

Klinkt heel suf wellicht, maar ik wil zo graag op een normale moeiteloze manier behas uit kunnen zoeken. 

 

De borstvergroting wordt jaja daar komt het mooie verhaal, op 3MM na niet vergoed door de verzekering

ja mensen we hebben het echt over mm niet cm. 

 

Maar ik was er klaar mee, ik ga het nu dus zelf betalen. 

De before foto is in aantocht en plaats ik nog deze avond. 

 

Door mijn bouw en lengte zijn de enige vergelijkbare fotos die ik kon vinden van transgenders... 
en deze hebben natuurlijk aan de binnenkant weer ander weefsel dus krijgen ander resultaat. 

Ik hoor graag of iemand weet/ervaring heeft met mijn bouw. 

 

Ik wil geen grote borsten, ik weet dat mijn frame het makkelijk kan hebben.
Maar ik wil gewoon mooie natuurlijke borsten en niet te groot. 

Bij het passen was alles groot, wat logisch is want je gaat van niks naar veel. 

 

11 feb heb ik mijn laatste (bel) consult en dan moet ik mijn gewenste cc aangeven. 

Ja ik heb gepast, maar dit blijft lastig en ik hunker naar vergelijkbare situaties op fotos. 

 

Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen :D 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, helaas kan ik geen  vergelijkbare situatie tonen. Maar ik neem aan dat je je verhaal goed uitgelegd hebt aan je behandelend chirurg. Cc s kiezen is een van de lastigste dingen, je weet pas hoe het er echt uitziet als ze geplaatst zijn haha🙈. Maar je chirurg zal er neem ik aan ook wel een goede kijk op hebben, t word vast heel erg mooi 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je reactie, ja ik heb mij nog even verdiept in de prothese maten. 

Ik dacht nog een optie te hebben tussen demi ipv low, maar ik zie dat de demi een stuk smaller is. 

Dus ik snap nu waarom de chirurg mij een cc groter aanraad want mijn borst breedte zit op 13cm. 

Dus het mooiste is dan 350 +/- cc omdat je met mindere protheses anders die breedte niet haalt. 

 

Ik ga met mijn bel afspraak gewoon zeggen dat hij de mooiste maat mag kiezen :) 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat hoorde ik ook, maar het gaat om 310 naar 350. 

En ik heb op internet fotos gezien dat dat verschil toch wel groot oogt

Ik zal twee verschillende implantaten nodig hebben omdat ik bij 1 borst geen weefsel heb en bij de ander wel een klein beetje. 

Dus wordt het 310 en 325 of 350 en 375
(of de dichtstbijzijnde maat die de arts nodig denkt te hebben om een balans te creëren) 

Houd mij niet vast op het aantal ccs de maten gaan een beetje door elkaar in mijn hoofd haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow sorry, dan heb ik je helemaal verkeerd begrepen😐🤦‍♀️  

 

Ik zag toen ik moest kiezen op het laatst ook door de bomen het bos niet meer werd helemaal gek van mezelf🤣 de ene pc zei dit de andere dat. Ik ben toen ook voor het advies gegaan van de pc waardoor ik geopereerd ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah ja ik denk dat dat de veiligste route is inderdaad :)
Ik ben nu even bij de borstoperatie verslagen aan het kijken van mensen met hypoplasie.
Blijft toch wel knagen hoor dat het mij wel 6000 euro kost terwijl ik er hetzelfde uitzie.

 

Dat geeft toch wat vergelijkbaar materiaal, alleen zijn alle dames een stuk smaller.

Ik denk dat hoe breder je bent (schouder/romp breedte, ik ben verder heel dun) hoe kleiner ze ogen? 

 

Maar het is nu eenmaal zo, ik kan echt niet wachten tot ik eindelijk vrouw ben :D
zo wacht je 10jaar en dan zijn die laatste weken juist heel lang XD

 

misschien dat ik nog de moed verzamel voor een before foto 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-1-2022 om 21:53, Yuna1 zei:

Beste allemaal

 

Het is eindelijk zo ver na 10 jaar heb ik een datum. 

ik zal worden geopereerd door Drs. Ahmed in de veldhuis kliniek ( als je ervaringen hebt laat gerust weten!)
eerder een consult bij bey clinics gehad maar had daar een naar gevoel bij de arts 

 

Wat wel opvallend is dat beide artsen dezelfde prothese adviseerde 310/320 cc tot 350/375cc

low profile (bye zei moderate profile)
Ik ben ontzettend lang, 1.92cm en heb brede schouders (van schouder naar schouder 50cm ;) vergelijk maar even met je zelf haha) 

mijn rugmaat/onder de borst gemeten is 90cm en over de borst misschien 90,5-91cm  door mijn brede schouders draag ik opgevulde B/C cup beha's
omdat de cups anders veel te smal zijn en aan alle kanten open gaan staan of snijden.

De behas zijn dus leeg.. deze vul ik zelf op met padding 
Ik wil voorkomen dat ik te groot ga en daardoor met mijn breedte op een F/G cup uitkom en daardoor nog steeds geen behas kan dragen.

Klinkt heel suf wellicht, maar ik wil zo graag op een normale moeiteloze manier behas uit kunnen zoeken. 

 

De borstvergroting wordt jaja daar komt het mooie verhaal, op 3MM na niet vergoed door de verzekering

ja mensen we hebben het echt over mm niet cm. 

 

Maar ik was er klaar mee, ik ga het nu dus zelf betalen. 

De before foto is in aantocht en plaats ik nog deze avond. 

 

Door mijn bouw en lengte zijn de enige vergelijkbare fotos die ik kon vinden van transgenders... 
en deze hebben natuurlijk aan de binnenkant weer ander weefsel dus krijgen ander resultaat. 

Ik hoor graag of iemand weet/ervaring heeft met mijn bouw. 

 

Ik wil geen grote borsten, ik weet dat mijn frame het makkelijk kan hebben.
Maar ik wil gewoon mooie natuurlijke borsten en niet te groot. 

Bij het passen was alles groot, wat logisch is want je gaat van niks naar veel. 

 

11 feb heb ik mijn laatste (bel) consult en dan moet ik mijn gewenste cc aangeven. 

Ja ik heb gepast, maar dit blijft lastig en ik hunker naar vergelijkbare situaties op fotos. 

 

Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen :D 

 

 

Hey @Yuna1

 

Wat spannend allemaal. Zou je graag willen helpen, maar alles is zo persoonlijk. Wel kom ik met schouder breedte redelijk in de buurt (47cm) maar mijn rug maat onder de borst is 83cm en ik ben "maar" 170cm lang. Heb vorig jaar april (klinkt alweer heel lang geleden 😉 ) een BV ondergaan. Bij mij hebben ze 450CC voor de spier geplaatst. Als je wil kan ik je toevoegen aan mijn album, alleen mijn foto's heb ik zo geknipt dat mijn schouders er net niet opstaan. Hoor het wel van je. iig heel veel succes met alles. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je reactie!

Ik zou graag worden toegevoegd aan je album :) 
Alles is inderdaad zo persoonlijk maar tot nu toe zie ik dat 350cc bij iedereen met een soortgelijke beginsituatie voor mij wel een ok maat lijkt. Ik verwacht niet dat het met mijn frame super groot gaat ogen.
En dat was waar ik mij, voor ik op dit forum kwam, zorgen over maakte. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben heel benieuwd hoe de chirurg gaat reageren als ik zeg dat ik de vollere look nu wel aandurf en stiekem ook wel echt wil nu.
En dan zal ik wel met hem overleggen welke maat dan bij mijn breedte past. 
 

Het (tweede) gesprek is wel pas 11 februari dus moet nog even geduld hebben :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

De chirurg belde mij zojuist al! 
ik moet toch even passen, was goed dat ik belafspraak had gepland want in mijn herinnering was het 300 en dan de low profile 

En dan zou ik een gap krijgen, maar hij vertelde net aan de telefoon dat hij de tussenmaat had opgeschreven 310-325 en dan halen we de breedte zonder gap. 

Ik moet even gaan passen of ik naar een hoger profile wil (dat wordt dan 380) of dat ik bij de 320/325 blijf. 

 

🙈lastig lastig

maar word terug gebeld om te kunnen passen

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 maart al!

Ik mag as. maandag nog een keer passen. 
Hij legde goed uit dat het andere profiel verder anar voor uitsteekt. 

ik denk dat ik gewoon beetje zorgen maak omdat alle low profile fotos super plat ogen en ik zelf heel breed ben,

Ik ben gewoon heel bang dat all cc's in de breedte verdwijnen en ik sdtraks nog steeds plat ben. 

 

Maar hij zei ook 310/325 zijn zeker +2 cup maten. 
gezien ik nu aa ben (of naja mijn borstomvang en mijn borst onder omvang oid zijn maar 0.5cm verschil vanwege mijn tepels) 

zou ik op een C/D uitkomen? 

Maar als ik op het forum kijk naar vergelijkbare beginsituaties (alleen qua cupmaat en helaas niet de brede schouders) hebben ze allemaal meer CC en meer profiel en een aantal hebben net aan een C XD

En met de grotere cc's fotos lijkt het mij op de foto heel mooi, maar als ik dan denk dat ik straks weer competitie wil zwemmen... 
Is DD of meer projectie natuurlijk niet heel praktisch XD

Pfff zo moeilijk dit

 

Maandag nog maar eens na meten en passen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat super dat je maandag al kan passen. Snap je frustratie....is ook niet een truitje dat je koopt en bij nader inzien kan ruilen... moet echt op je pc vertrouwen en je wensen goed kenbaar maken. Er zijn ook super veel maten in cc en de een geeft die projectie en de ander weer die. Heb het ook aan mijn pc overgelaten en ben uiteindelijk super blij met het resultaat 🙂 Gaat vast allemaal goed komen. Wens je alvast een goed weekend en heel veel succes met passen. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah ja maar die fiets ging dus niet op XD

ik zei ja kies maar de maat waarbij jij denkt dat het er het mooiste uit ziet. 

En toen zei hij ik zorg dat het bij beide mooi wordt het gaat er om wat jij mooi vindt qua projectie. 

 

Dus ik g maandag nog maar eens passen. 

Vorige keer bij het passen vond ik alles groot (ja ik ga ook van niks naar ineens ''veel'')
Maar bij het kijken van fotos zie ik echt wel dat ik denk ow dat zou ik te klein vinden. 

XD maar we gaan het zien maandag :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vanochtend weer gepast, en het wordt de 380 demi ipv de 310 low profile 

Dus behoorlijk verschil maar blij dat ik weer ging passen, eerste keer was in augustus. In de tussentijd was het idee van grotere borsten echt een beetje geland, dat het eindelijk ging gebeuren. 

De assistente gaat nog overleggen of de 425cc ook kan want die vond ik ook erg mooi, maar ik denk dat gezien mijn beginsituatie dat teveel rek vraagt van mijn huid. 

 

Ik had wel fotos gemaakt.. maar ik heb ze heel snel en te slecht gemaakt XD dus je kan de projectie bijna niet zien. 

Ik ga niet de moeite doen om ze naar anoniem te bewerken. Maar ik zal morgen avond mijn before situatie plaatsen. 

En dan is het aftellen tot 4 maart :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.