Ga naar inhoud

Voorstellen


Jets

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik ben Jets, nieuw hier.

Ik ben 39 jaar, moeder van 4 kids.

Ik word aankomende woensdag 12-1 geopereerd in de Boerhaave Kliniek.

Een borstvergroting, Motiva Demi 380cc.

Dit staat al 17 jaar op mijn wensen lijstje en ben mega nerveus nu het eindelijk zo ver is.

Tips en trics altijd welkom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Jets zei:

Hallo allemaal,

 

Ik ben Jets, nieuw hier.

Ik ben 39 jaar, moeder van 4 kids.

Ik word aankomende woensdag 12-1 geopereerd in de Boerhaave Kliniek.

Een borstvergroting, Motiva Demi 380cc.

Dit staat al 17 jaar op mijn wensen lijstje en ben mega nerveus nu het eindelijk zo ver is.

Tips en trics altijd welkom.

Hallo jets, hier ook een mama van 4 en 39 jaar😊. Nu 5 weken gelden een lift met vergroting gehad van dr. Nio 1050cc motiva corse. 

En ook bij mij stond dit al jaren in de planning. 12 januari is al bijna😁. Super spannend!!! Laat het maar gewoon over je heen komen 👍🏼. Ieder lichaam is weer anders en het belangrijkste is dat je er 100% achter staat😍en straks lekker kan genieten❤

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Maria1382 zei:

Hallo jets, hier ook een mama van 4 en 39 jaar😊. Nu 5 weken gelden een lift met vergroting gehad van dr. Nio 1050cc motiva corse. 

En ook bij mij stond dit al jaren in de planning. 12 januari is al bijna😁. Super spannend!!! Laat het maar gewoon over je heen komen 👍🏼. Ieder lichaam is weer anders en het belangrijkste is dat je er 100% achter staat😍en straks lekker kan genieten❤

Oh wauw, heb je er nog veel last van. Ik vind het zo spannend. Er spookt echt van alles door me hoofd. Heb ik ze niet te groot gekozen , heb ik ze niet te klein gekozen. Verzin het maar en het komt in me op. Vandaar dat ik aan het zoeken was naar foto om ongeveer te kunnen zien wat ik nou heb gekozen. En zo kwam ik hier terecht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!  Wat spannend zeg! Niet te veel over nadenken haha, de narcose is heerlijk🤣  ben 29 november geopereerd ik heb 350 cc mentor protheses . 

 

Twijfel over de cc' s is echt herkenbaar, je leest hier dat heel veel vrouwen hetzelfde probleem hebben. Je weet pas echt hoe het eruit ziet als het gebeurd is.

 

12 februari is al heel snel. Ben benieuwd hoe het je het ervaart volgende week. Gaat vast helemaal goedkomen hoor😊

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Jets zei:

Oh wauw, heb je er nog veel last van. Ik vind het zo spannend. Er spookt echt van alles door me hoofd. Heb ik ze niet te groot gekozen , heb ik ze niet te klein gekozen. Verzin het maar en het komt in me op. Vandaar dat ik aan het zoeken was naar foto om ongeveer te kunnen zien wat ik nou heb gekozen. En zo kwam ik hier terecht.

Qua pijn gaat het nu goed. Het is meer de borstband die erg strak zit en af en toe wat steekjes etc. Maar dat hoort erbij😊 ze moeten nog zakken en wat zachter worden nu😁. Ook hier nachten wakker gelegen hoor..🤣 twijfelde alleen maar.. Drukte steeds weer nieuwe foto's ,van borsten in het gezicht van mijn man🙈😅. Wat is mooi?? Maar ook bij iedereen valt het weer anders. Dus je eigen gevoel proberen te volgen en ook ergens proberen te genieten van deze bijzonder periode❤

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.