Ga naar inhoud

Na ruim 20 jaar prothese draagster, begin volgend jaar zonder met mogelijk lift


Pat26111971

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

 

Jaren geleden kwam ik hier veelvuldig. Ik ben een vrouw van 50 en heb besloten dat ik wil gaan voor een prothese verwijdering met eventueel een mini lift. (Waar mogelijk). Consult heb ik op 28/12 bij dr. Van Selms  Jan van Goyenkliek. Daarna hoop ik meteen door te lopen naar de planning en begin volgend jaar dan eindelijk naar de nieuwe oude ik terug te kunnen. Jaren geleden ik was 27 heb ik een een eerste borstvergroting gehad. Ook bij dr. Van Selms @ Jan van Goyen. Op de spier 340cc. Na 11 jaar een prothesewissel ook bij dr. Van Selms dual plane 450cc . Erna kon ik niet wennen aan dual plane, het warme bedje bij de Artimedis kliniek gevoeld na een 3e prothesewissel op de spier. Te groot voor mij 800 cc. Die laatste was in 2009. Nu mijn huis begint te zakken vanwege mijn leeftijd is het de hoogte tijd afscheid te nemen van deze grote meiden en eindelijk terug naar mezelf. Ik heb flink gespaard want het  kost wat. Ik wil graag de protheses eruit en eventueel een lift overwegen. Ik ga weer terug naar dr. Van Selms bij de Jan van Goyen kliniek. Hoop dat hij vanaf februari kan opereren. Wordt vervolgd. Ik ben zeer dankbaar dat dit forum er nog is. heb enorm veel steun gevonden destijds en dat geeft het me weer alleen al door verhalen van jullie bikkels te lezen.

 

Hartelijke groet,

Pat

  • Like 1
  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi @Pat26111971

 

Welkom terug hier. Het forum is in de tussentijd ietsje verandert, maar als je vragen hebt, horen we het wel! 

Rechtsboven zit de zoekbalk, waar je via trefwoorden kunt zoeken naar vergelijkbare ervaringen, en onder de chat staan alle categorieën van operatieverslagen.. 

 

Veel succes met je consult! 

 

Trouwens, Demeyere lift ook heel mooi , wat ik gezien heb bij een vriendin van mij. (mocht dat nog te overwegen zijn als je lang zou moeten wachten bij van Selms, geen idee hoe druk het daar nu is) 

 

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel! 😃 leuk om terug te zijn hier. Ben idd nog beetje zoekende. Komt wel goed. Vind het vooral fijn om mee te lezen met de anderen en als er mensen zijn doe vragen hebben dan is het leuk om in gesprek te gaan. Ik ben 50 en wil de prothesen er uit. (Geen idee of dat populair is). Ik heb wel veel ervaring. 🙃Dat heb ik te bieden.  Dank je.😚 Ik ben tevreden met beiden artsen maar dr. Van Selms ken ik het beste. Hij zit het dichtst bij mijn woonplaats. Dr. Demeijere zit in Gent. Ik heb niet veel mensen die mij zouden kunnen ophalen. Dat is ook een  reden. Zou het liefst zsm. Hoop dat er over een 6 weken ruimte is. Ik weet het over 5 dagen. Gelukkig is mijn consult bijna. Erg fijn. Ik weet nog niet of het een lift wordt. Of ik het nodig denk te vinden. Ik ga wel van heel groot naar klein. Zo leuk. Ik bekijk ju mijn kleding en bedenk dat ik alle jasjes straks weer pas. Of dat ik weer mag afvallen. Kon nooit. Dan zag ik er te slank uit voor mijn grote botsten. 

 

Groetjes, Pat

  • Like 1
  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-12-2021 om 18:28, Pat26111971 zei:

Dank je wel! 😃 leuk om terug te zijn hier. Ben idd nog beetje zoekende. Komt wel goed. Vind het vooral fijn om mee te lezen met de anderen en als er mensen zijn doe vragen hebben dan is het leuk om in gesprek te gaan. Ik ben 50 en wil de prothesen er uit. (Geen idee of dat populair is). Ik heb wel veel ervaring. 🙃Dat heb ik te bieden.  Dank je.😚 Ik ben tevreden met beiden artsen maar dr. Van Selms ken ik het beste. Hij zit het dichtst bij mijn woonplaats. Dr. Demeijere zit in Gent. Ik heb niet veel mensen die mij zouden kunnen ophalen. Dat is ook een  reden. Zou het liefst zsm. Hoop dat er over een 6 weken ruimte is. Ik weet het over 5 dagen. Gelukkig is mijn consult bijna. Erg fijn. Ik weet nog niet of het een lift wordt. Of ik het nodig denk te vinden. Ik ga wel van heel groot naar klein. Zo leuk. Ik bekijk ju mijn kleding en bedenk dat ik alle jasjes straks weer pas. Of dat ik weer mag afvallen. Kon nooit. Dan zag ik er te slank uit voor mijn grote botsten. 

 

Groetjes, Pat

 

Ik heb ook laatst mijn protheses verwijderd, zonder lift, heb ze dan niet zo lang als jij gehad, maar 3 jaar. Ik ben ook van van Selms geweest, prettige betrouwbare en vooral lieve arts! 

 

Bij mijn was een lift niet nodig. Misschien dat ik in de toekomst lipo overweeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Mima, thanks voor het delen. Ik heb ook jouw topic met belangstelling gelezen. Ik ben benieuwd wat er morgen uit consult naar voren komt. Misschien heb ik ook geen lift nodig. Of toch wel vanwege de 13 jaar en 800cc. Ik leef er echt naar toe dat de protheses er eindelijk uit kunnen binnenkort. Of ik voor lipo zou willen gaan ja, maar het kost heel veel en mijn borsten hebben me al heel veel gekost met 3 vergrotingen en een tepelcorrectie eerder. Ook weet ik niet of het nu zin vol is vanwege de plaatsing op de spier met de grote pockets die ik heb. Dat hoor ik morgen. Eruit is al heel wat. Zowel mentaal als fysiek is het een lange weg geweest. Ik heb veel klachten die gerelateerd kunnen worden aan. Ik heb ook de Mc Ghan protheses inspira Trx. Al kan ik maar bij klachten uitsluiten dat het door protheses komt, voel ik me al opgelucht. Na morgenmiddag weet ik meer. Dan heb ik dr. Van Selms gesproken eb hopelijk een operatiedatum. Groet, Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...
Op 23-12-2021 om 14:09, Pat26111971 zei:

Beste allemaal,

 

Jaren geleden kwam ik hier veelvuldig. Ik ben een vrouw van 50 en heb besloten dat ik wil gaan voor een prothese verwijdering met eventueel een mini lift. (Waar mogelijk). Consult heb ik op 28/12 bij dr. Van Selms  Jan van Goyenkliek. Daarna hoop ik meteen door te lopen naar de planning en begin volgend jaar dan eindelijk naar de nieuwe oude ik terug te kunnen. Jaren geleden ik was 27 heb ik een een eerste borstvergroting gehad. Ook bij dr. Van Selms @ Jan van Goyen. Op de spier 340cc. Na 11 jaar een prothesewissel ook bij dr. Van Selms dual plane 450cc . Erna kon ik niet wennen aan dual plane, het warme bedje bij de Artimedis kliniek gevoeld na een 3e prothesewissel op de spier. Te groot voor mij 800 cc. Die laatste was in 2009. Nu mijn huis begint te zakken vanwege mijn leeftijd is het de hoogte tijd afscheid te nemen van deze grote meiden en eindelijk terug naar mezelf. Ik heb flink gespaard want het  kost wat. Ik wil graag de protheses eruit en eventueel een lift overwegen. Ik ga weer terug naar dr. Van Selms bij de Jan van Goyen kliniek. Hoop dat hij vanaf februari kan opereren. Wordt vervolgd. Ik ben zeer dankbaar dat dit forum er nog is. heb enorm veel steun gevonden destijds en dat geeft het me weer alleen al door verhalen van jullie bikkels te lezen.

 

Hartelijke groet,

Pat

Ik ben heel benieuwd wat het kost om te liften en de implantaten eruit te laten halen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.