Ga naar inhoud

Renate86 : 13 december 2021 : Dr. Schellekens : CosMed Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi dames, 

 

ik ben 33 jaar en afgelopen maandag geopereerd bij de Cosmed kliniek door Dr. Schellekens.

ik heb 2 kindjes, een zoon van 3,5 en een dochter van 10 maanden. Voor de zwangerschappen was ik heel tevreden over mijn borsten maar na 2 keer borstvoeding en flinke groei en melkproductie waren mijn borsten erg gegroeid en daarna bijna helemaal weg en leeggedronken. Omdat ik niet super veel vet heb is het gewoon als eerste weg bij mijn borst. 
 

ik ben 1.73 en 67 kilo en mij is door verschillende artsen 360 tot 400 cc rond dual plane geadviseerd. Dus dat advies heb ik opgevolgd en nu ben ik dus net geopereerd. 
 

eerste dagen waren best wel heftig qua pijn. Ik kom helemaal niks en ik was ook super misselijk na de narcose. Eerste nacht ook erg slecht geslapen maar na 2 dagen voelde ik me al veel beter. Wel heftige pijn op m’n borst en druk op de hechtingen als ik net iets te snel op sta of even blijf staan.

 

Inmiddels ben ik 5 dagen PO en ben op zoek naar dames die me kunnen helpen met ervaringen en ook foto’s van hoe het bij jullie is geworden. Hoe ging het herstel en misschien zijn er ook andere moeders bij? Zijn je borsten nog veel veranderd na de eerste dagen/ weken?

 

Ik vind het nu nog heel strak en rond en wat gezwollen natuurlijk maar heb er zeker vertrouwen in dat het heel mooi wordt. 
 

zijn er dames bij die ook onlangs zijn geopereerd?

 

gr. Renate 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Renate86

 

Hoi hoi, en gefeliciteerd met je nw boobs.

 

In de loop van de eerste 6 weken tot 3 maanden ga je  zien dat je borsten nog heel erg gaan veranderen, protheses moeten nu nog indalen en inkapselen, en daar is tijd voor nodig. Ook de zwelling zal geleidelijk aan gaan vertrekken ( goed drinken) 

Maak iedere week foto's,  zo kun je zelf het verloop heel mooi volgen.

 

Ik heb even de topic titel aangepast, en verder kun je dit topic blijven gebruiken voor alle verdere updates.

 

Doe rustig aan en ik wens je een goed herstel.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.