Ga naar inhoud

Eindelijk besloten: borslift met implantaten


Tzippa

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik ben Tzippa, 37 jaar en heb eindelijk de beslissing genomen mn borsten te laten doen.

 

Ik ben altijd erg slank geweest met een cup D70, maar vrij slappe/hangende borsten. Toen ik viel aankwam (15 kg) werden ze heel groot en na het afvallen bleef er niet meer zo veel over. Ik heb best veel gejojot en sinds 5 jaar ben ik echt ongelukkig door mn borsten en doet het psychisch veel met me. 

 

De huid is erg slap en gerimpeld, en als ik lig zie je alleen maar gerimpeld vel en lijk ik wel plat. In april ben ik op consult geweest bij een chirurg in de Blooming kliniek. Hij gaf aan dat ik een volledige (anker)lift met prothesen nodig had omdat met alleen een lift ik bijna geen volume meer over zou houden.

 

Ik vond het toch allemaal wel erg heftig en vond dat ik mn borsten maar moest accepteren, maar het staat me echt te veel in de weg.

Vandaag een consult bij dr. Franken gehad in ATS kliniek. Hij stelde dezelfde procedure voor maar vond een ankerlift onnodig en zou liever een donut lift doen. Minder littekens, minder kans op complicaties. Ik zou dan 300cc mentor ronde prothesen krijgen onder de borstspier. Ik ga dan twee cups omhoog in grootte, dit is passend bij mijn figuur en komt overeem met hoe mijn borsten vroeger waren qua grootte.

 

Dit consult was veel uitgebreider en ik voelde me op mijn gemak en had het gevoel dat hij echt wel wist wat mogelijk was.

 

Toch lees ik veel meer over de anker borstlift. Volgens hem was het niet nodig bij mij omdat mn tepels goed rechtop en naar voren wijzen, maar alleen de huid erg verslapt is.

 

Ik zou in februari onder het mes kunnen. Ik hoop hier ervaringen te kunnen lezen en uitwisselen en het proces te delen.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.