Ga naar inhoud

Twijfel over borstvergroting


Lisette86

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

 

Al sinds mijn 16e heb ik de wens voor een borstvergroting. In het begin uitgesteld vanwege het geld, later ivm de wens voor kinderen. Ik had toen het idee ik kan het dan beter erna doen als dat geen jaren meer gaat duren. Nu 35 jaar en 2 gezonde kindjes zijn mijn borsten niet alleen klein maar ook nog eens slap en van vorm veranderd. Dus nu ben ik me aan het oriënteren wie, wat waar.. Door een vriendin werd ik gewezen op asia en ik heb heel veel gelezen erover. Door mogelijke klachten ben ik eerst gaan kijken voor lipofilling. Dit was een prettig consult maar hier gaat denk ik niet het gewenste resultaat uitkomen. Dus nu toch een afspraak gemaakt bij een kliniek. Ik ben benieuwd of er anderen zijn die nu in dezelfde fase zitten of misschien anderen die door hetzelfde heen zijn gegaan en goede adviezen kunnen geven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! Ik wilde zelf graag een natuurlijk resultaat, iets wat bij mijn lichaam past en dat het voor al zo echt mogelijk lijkt. Liever zelfs te klein dan te groot. Ik ben geholpen bij Boerhaave door dr van der Weij en heb daar mentor anatomisch gekregen (voor de spier) 265cc. Ben erg tevreden met het resultaat en de deskundigheid. Mocht je interesse hebben kan ik je toevoegen aan mijn album.

 

Succes met het oriënteren!

 

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 14-11-2021 om 01:09, Larissa2021 zei:

Hi! Ik wilde zelf graag een natuurlijk resultaat, iets wat bij mijn lichaam past en dat het voor al zo echt mogelijk lijkt. Liever zelfs te klein dan te groot. Ik ben geholpen bij Boerhaave door dr van der Weij en heb daar mentor anatomisch gekregen (voor de spier) 265cc. Ben erg tevreden met het resultaat en de deskundigheid. Mocht je interesse hebben kan ik je toevoegen aan mijn album.

 

Succes met het oriënteren!

 

groetjes!

 

HI Larissa, 

 

Ik heb nu ook een consult bij dr van der weij staan dus heel graag! Waarom heeft hij bij jou gekozen voor de spier? Als dit bij mij zou kunnen is dit ook mijn wens. Ook zojuist gebeld voor een afspraak bij dr van der pot en sta nu op een wachtlijst voor november 2022 (😵😵). Hoe heb jij het herstel ervaren? 

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

He lisette86, ik ben nu herstellende van mijn operatie. Ik heb ook heel lang getwijfeld. Ik wilde zelf ook al een borstvergroting sinds ik me kan herinneren. Ik heb nooit doorgezet. En nu zoveel jaren en 2 kinderen later van de zomer toch de knoop doorgehakt. Ik heb zelf bij 2 verschillende chirurgen een consult gehad en ben uitgekomen bij Kliniek Veldhoven. Daar ben ik geopereerd door Dr Schreinemachers, ik heb ze voor de spier , dat gaat alleen als je huid dik genoeg is zodat je de protheses niet gaat zien.  Ik heb 2 verschillende consulten gehad bij verschillende artsen en de ene chirurg wilde ze dual plane en de andere voor de spier.  Mijn ervaring was 2 heel  verschillende adviezen, denk dat je gewoon een paar consulten af moet gaan en kijken bij wie je je het beste voelt. Beide manieren van plaatsen hebben hun voor en nadelen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 2-12-2021 om 15:36, Shadow zei:

He lisette86, ik ben nu herstellende van mijn operatie. Ik heb ook heel lang getwijfeld. Ik wilde zelf ook al een borstvergroting sinds ik me kan herinneren. Ik heb nooit doorgezet. En nu zoveel jaren en 2 kinderen later van de zomer toch de knoop doorgehakt. Ik heb zelf bij 2 verschillende chirurgen een consult gehad en ben uitgekomen bij Kliniek Veldhoven. Daar ben ik geopereerd door Dr Schreinemachers, ik heb ze voor de spier , dat gaat alleen als je huid dik genoeg is zodat je de protheses niet gaat zien.  Ik heb 2 verschillende consulten gehad bij verschillende artsen en de ene chirurg wilde ze dual plane en de andere voor de spier.  Mijn ervaring was 2 heel  verschillende adviezen, denk dat je gewoon een paar consulten af moet gaan en kijken bij wie je je het beste voelt. Beide manieren van plaatsen hebben hun voor en nadelen. 

 

Hi, ik heb er nu twee staan. Hoop dat het wat duidelijkheid geeft. Ben wel heel benieuwd. Hoe oud zijn jouw kindjes? En hoe vond je het herstel? Aangezien ik een paar keer per week aan krachttraining doe heb ik het liefst voor de spier maar dan moet het wel gaan inderdaad. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het herstel is me meegevallen de eerste 4 dagen vond ik het zwaarst,moet wel zeggen mijn man heeft 2 weken thuis gewerkt en geholpen met de kinderen na school  brengen en het huishouden. Onze jongens zijn 5 en 6 jaar dus nog te klein om alles zelfstandig te doen.

 Leuk dat je 2 consulten gepland hebt staan,dan is het balletje toch al echt aan het rollen. Ben benieuwd wat ze gaan zeggen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

ik ga inmiddels voor de 4e en hopelijk laatste keer voor een x aantal jaar.. 

ik kan alleen maar zeggen, als ik de eerste keer wist wat ik nu weet dan had ik gewoon meteen mijn borsten laten liften en een wat kleiner implantaat genomen..

ik dacht zelf door steeds een wat groter implantaat mijn borsten en huid te kunnen vullen, maar dan na een paar maanden had ik precies dezelfde situatie alleen dan groter..

 

ik heb zelf geen kinderen gehad nog.. maar ik was heel veel afgevallen dus had lege hangende borsten.. vandaar dat ik een borstvergroting destijds wilde.

 

over Asia kan ik je niets vertellen, ik heb zelf gelukkig nooit zulke klachten ervaren en mijn kennissen etc ook niet.

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-12-2021 om 22:43, Shadow zei:

Het herstel is me meegevallen de eerste 4 dagen vond ik het zwaarst,moet wel zeggen mijn man heeft 2 weken thuis gewerkt en geholpen met de kinderen na school  brengen en het huishouden. Onze jongens zijn 5 en 6 jaar dus nog te klein om alles zelfstandig te doen.

 Leuk dat je 2 consulten gepland hebt staan,dan is het balletje toch al echt aan het rollen. Ben benieuwd wat ze gaan zeggen. 

Oké dat klinkt wel goed. 4 dagen is te overzien. Heb op dit forum verhalen gelezen waarbij echt weken tot maanden pijn was. Maar dit was meestal wel achter de spier. Morgen heb ik het consult dus ik wacht het af. Mijn kindjes zijn 1.5 en 4. Daardoor twijfel ik wel om misschien nog even te wachten maar ook dat maak ik morgen even bespreekbaar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-12-2021 om 14:05, Courtney123 zei:

Hoi hoi,

 

ik ga inmiddels voor de 4e en hopelijk laatste keer voor een x aantal jaar.. 

ik kan alleen maar zeggen, als ik de eerste keer wist wat ik nu weet dan had ik gewoon meteen mijn borsten laten liften en een wat kleiner implantaat genomen..

ik dacht zelf door steeds een wat groter implantaat mijn borsten en huid te kunnen vullen, maar dan na een paar maanden had ik precies dezelfde situatie alleen dan groter..

 

ik heb zelf geen kinderen gehad nog.. maar ik was heel veel afgevallen dus had lege hangende borsten.. vandaar dat ik een borstvergroting destijds wilde.

 

over Asia kan ik je niets vertellen, ik heb zelf gelukkig nooit zulke klachten ervaren en mijn kennissen etc ook niet.

 

liefs

Hi! 

Zo he, de 4e keer! Kan me voorstellen dat je er dan wel voor even weer klaar mee bent. Dat maakt het ook zo lastig he, je kan pas achteraf zeggen waar je goed aan hebt gedaan. 

Ik heb voor de zekerheid ook wat foto's zodat hij een beetje kan zien wat ik in mijn hoofd heb.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In februari 2020 heb ik 265 CC Mentor implantaten bij Vd Weij (Boerhaave) laten zetten. 

 

3 weken geleden werden ze verwijderd omdat ik erdoor bijna de pijp uit ben gegaan. Overal in mijn lichaam werden siliconen gevonden, terwijl de implantaten volledig intact eruit kwamen. 

 

Stuur me een berichtje als je meer info wilt. :)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, polemommy zei:

In februari 2020 heb ik 265 CC Mentor implantaten bij Vd Weij (Boerhaave) laten zetten. 

 

3 weken geleden werden ze verwijderd omdat ik erdoor bijna de pijp uit ben gegaan. Overal in mijn lichaam werden siliconen gevonden, terwijl de implantaten volledig intact eruit kwamen. 

 

Stuur me een berichtje als je meer info wilt. :)

Oooooh wat erg voor je zeg.. wil je heel veel sterkte en beterschap wensen xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, polemommy zei:

In februari 2020 heb ik 265 CC Mentor implantaten bij Vd Weij (Boerhaave) laten zetten. 

 

3 weken geleden werden ze verwijderd omdat ik erdoor bijna de pijp uit ben gegaan. Overal in mijn lichaam werden siliconen gevonden, terwijl de implantaten volledig intact eruit kwamen. 

 

Stuur me een berichtje als je meer info wilt. :)

 

21 uur geleden, Lisette86 zei:

Hi! 

Zo he, de 4e keer! Kan me voorstellen dat je er dan wel voor even weer klaar mee bent. Dat maakt het ook zo lastig he, je kan pas achteraf zeggen waar je goed aan hebt gedaan. 

Ik heb voor de zekerheid ook wat foto's zodat hij een beetje kan zien wat ik in mijn hoofd heb.. 

ja klopt pff hoop er dan wel echt voor een tijd klaar mee te zijn.. door wie word jij geopereerd en wanneer? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minutes ago, Courtney123 said:

Oooooh wat erg voor je zeg.. wil je heel veel sterkte en beterschap wensen xx

Dankjewel, ik voel me al significant beter gelukkig. Voel mijn voeten en benen inmiddels weer, kan weer hele zinnen fabriceren en mijn oogleden zijn niet meer spastisch. 🥰

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, polemommy zei:

In februari 2020 heb ik 265 CC Mentor implantaten bij Vd Weij (Boerhaave) laten zetten. 

 

3 weken geleden werden ze verwijderd omdat ik erdoor bijna de pijp uit ben gegaan. Overal in mijn lichaam werden siliconen gevonden, terwijl de implantaten volledig intact eruit kwamen. 

 

Stuur me een berichtje als je meer info wilt. :)

 Wow wat onwijs heftig zeg.. Ja dit zijn echt de horrorverhalen waar ik bang van wordt en denk waar begin je aan. Het gaat volgens mij heel vaak goed maar ook soms niet.. Ik stuur je even een berichtje. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, Lisette86 said:

 Wow wat onwijs heftig zeg.. Ja dit zijn echt de horrorverhalen waar ik bang van wordt en denk waar begin je aan. Het gaat volgens mij heel vaak goed maar ook soms niet.. Ik stuur je even een berichtje. 

Zeker! Helemaal prima! 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, polemommy zei:

Dankjewel, ik voel me al significant beter gelukkig. Voel mijn voeten en benen inmiddels weer, kan weer hele zinnen fabriceren en mijn oogleden zijn niet meer spastisch. 🥰

Awh meis, ik heb ze afgelopen donderdag laten verwijderen. Ik ben er ook ongelooflijk ziek door geworden! 

 

Zou het leuk vinden om contact te hebben.

 

Groetjes, Mima

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-12-2021 om 19:08, Lisette86 zei:

 Wow wat onwijs heftig zeg.. Ja dit zijn echt de horrorverhalen waar ik bang van wordt en denk waar begin je aan. Het gaat volgens mij heel vaak goed maar ook soms niet.. Ik stuur je even een berichtje. 

Hoi hoi

Ik heb mijn prothesen ondertussen 10 jaar en naar volle tevredenheid. Ik heb geen klachten, maar als ik die wel zou hebben, zou ik natuurlijk niet lang wachten, maar mijn prothesen laten verwijderen. 

Laat je niet te bang maken door verhalen van meiden die zeggen dat ze bijna dood waren... Er zijn altijd mensen die niet tegen bepaalde stoffen kunnen, soort van allergisch zijn. Gelbleeding is ook bekend, maar bij de meeste mensen geeft dit geen klachten. Heel erg voor vrouwen die er last van hebben, maar laten we het ook niet groter maken dan het is. Ik merk dat er weer allerlei meiden opgetrommeld worden, ergens anders op een forum of een groep, die hier meiden moeten 'behoeden' van prothesen.... Als wij daar willen schrijven hoe blij we zijn, klachtenvrij, met onze prothesen, worden we verwijderd. Zo ver wil ik nu niet gaan als administrator, maar ik vind wel dat er een grens is in wat we kunnen toelaten (@Mima @polemommy)

Ik verwijs jullie bij deze ook naar de regels die op het forum gelden, lees die nog eens na!

 

Meiden die hun verhaal willen doen, prima, maar laat iedereen in zijn/haar waarde en breng informatie niet extremer dan het is. Wij zijn op dit forum voorstander van goede informatie, maar we houden er niet van als er extra negatief gereageerd wordt.. 

 

BB

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, best_boobie zei:

Hoi hoi

Ik heb mijn prothesen ondertussen 10 jaar en naar volle tevredenheid. Ik heb geen klachten, maar als ik die wel zou hebben, zou ik natuurlijk niet lang wachten, maar mijn prothesen laten verwijderen. 

Laat je niet te bang maken door verhalen van meiden die zeggen dat ze bijna dood waren... Er zijn altijd mensen die niet tegen bepaalde stoffen kunnen, soort van allergisch zijn. Gelbleeding is ook bekend, maar bij de meeste mensen geeft dit geen klachten. Heel erg voor vrouwen die er last van hebben, maar laten we het ook niet groter maken dan het is. Ik merk dat er weer allerlei meiden opgetrommeld worden, ergens anders op een forum of een groep, die hier meiden moeten 'behoeden' van prothesen.... Als wij daar willen schrijven hoe blij we zijn, klachtenvrij, met onze prothesen, worden we verwijderd. Zo ver wil ik nu niet gaan als administrator, maar ik vind wel dat er een grens is in wat we kunnen toelaten (@Mima @polemommy)

Ik verwijs jullie bij deze ook naar de regels die op het forum gelden, lees die nog eens na!

 

Meiden die hun verhaal willen doen, prima, maar laat iedereen in zijn/haar waarde en breng informatie niet extremer dan het is. Wij zijn op dit forum voorstander van goede informatie, maar we houden er niet van als er extra negatief gereageerd wordt.. 

 

BB

 

Fijn dat jij je borstprothese al een tijd hebt. Maar zeggen dat ik overdrijf vind ik wel een beetje gek, ik ervaar toch wat ik ervaar? Bijna dood ben ik niet, erg ziek ben ik wel. Dat is niet gelogen en dat is een feit.

 

Uiteraard, als ik er geen last van het top, dan zou ik ze niet verwijderen. Maar ik vind dat dames ook mogen weten dat er risico's aan verbonden zitten. Dat heb ik echter nog nooit gehoord, anders had ik wel twee keer er over nagedacht.

 

 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Mima zei:

 

Fijn dat jij je borstprothese al een tijd hebt. Maar zeggen dat ik overdrijf vind ik wel een beetje gek, ik ervaar toch wat ik ervaar? Bijna dood ben ik niet, erg ziek ben ik wel. Dat is niet gelogen en dat is een feit.

 

Uiteraard, als ik er geen last van het top, dan zou ik ze niet verwijderen. Maar ik vind dat dames ook mogen weten dat er risico's aan verbonden zitten. Dat heb ik echter nog nooit gehoord, anders had ik wel twee keer er over nagedacht.

 

 

Nogmaals, lees even de regels Mima.

Ik zit hier niet om een discussie met je aan te gaan over wat wel kan en wat niet.

Ik heb ook niet gezegd dat meiden niet op de hoogte mogen zijn van de risico's die er bestaan, maar deze zijn hier op het forum ook gewoon te vinden, ook al in de tijd dat jij prothesen nam. Het is een kwestie van goed inlezen.

Tevens staat in de regels dat er niet verwezen mag worden naar andere fora en platforms. Ik weet dat je dit wel doet, dus houd je aan de regels en zie dit als een officiële waarschuwing van het beheer (niet van mij alleen dus)

 

Groet, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, best_boobie zei:

Nogmaals, lees even de regels Mima.

Ik zit hier niet om een discussie met je aan te gaan over wat wel kan en wat niet.

Ik heb ook niet gezegd dat meiden niet op de hoogte mogen zijn van de risico's die er bestaan, maar deze zijn hier op het forum ook gewoon te vinden, ook al in de tijd dat jij prothesen nam. Het is een kwestie van goed inlezen.

Tevens staat in de regels dat er niet verwezen mag worden naar andere fora en platforms. Ik weet dat je dit wel doet, dus houd je aan de regels en zie dit als een officiële waarschuwing van het beheer (niet van mij alleen dus)

 

Groet, BB

 

Oke begrepen, ga ik lezen. Ook geen zin om een discussie maar wel jammer dat je mijn forum hebt verwijderd, was gewoon een open bericht over mijn ervaring met borstimplantaten. Ik heb teven nog nooit iemand doorverwezen naar een ander forum of platform. Not what I can mention, alleen een filmpje van YouTube.

 

Groetjes, Mima

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Mima zei:

 

Oke begrepen, ga ik lezen. Ook geen zin om een discussie maar wel jammer dat je mijn forum hebt verwijderd, was gewoon een open bericht over mijn ervaring met borstimplantaten. Ik heb teven nog nooit iemand doorverwezen naar een ander forum of platform. Not what I can mention, alleen een filmpje van YouTube.

 

Groetjes, Mima

Ik heb niets verwijderd meid, gewoon even op je profiel kijken, daar zijn al je topics te vinden, sommigen samengevoegd omdat ze over hetzelfde onderwerp gaan. 

 

Excuses @Lisette86 dat dit allemaal in jouw topic gebeurt. Hopelijk kunnen we hier nu weer 'on topic' verder. 

 

Xx BB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, best_boobie said:

Heel erg voor die vrouwen, maar laten we het ook niet groter maken dan het is.

Pardon?! Ik ben er mijn leven bijna aan kwijtgeraakt, maar laten we het niet groter maken dan het is?!?!  Mijn leven is alles wat is heb.

 

Ik las laatst een post van een meid die door Corona haar ouders is verloren en het eerste commentaar eronder was: “Waren jouw ouders gevaccineerd?” Dit voelt net zo. 

 

Trouwens: recent onderzoek heeft bewezen dat ALLE implantaten onveilig zijn. 

 

Ik vind dit echt niet kunnen. Als je blij bent met jouw protheses is iedereen jouw beste vriend en als je bijna de pijp uit gaat, moet je jouw mond houden? Waarom zou jullie dat boeien?

 

Ik beledig hier niemand, maar ik voel me diep beledigd. Alsof mijn leven niets waard is. 

 

Ik ben NIET allergisch voor de implantaten. De siliconen zitten na niet eens 2 jaar overal in mijn lichaam en hechten aan zenuwen, waardoor deze worden belemmerd.

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, polemommy zei:

Pardon?! Ik ben er mijn leven bijna aan kwijtgeraakt, maar laten we het niet groter maken dan het is?!?!  Mijn leven is alles wat is heb.

 

Ik las laatst een post van een meid die door Corona haar ouders is verloren en het eerste commentaar eronder was: “Waren jouw ouders gevaccineerd?” Dit voelt net zo. 

 

Trouwens: recent onderzoek heeft bewezen dat ALLE implantaten onveilig zijn. 

 

Ik vind dit echt niet kunnen. Als je blij bent met jouw protheses is iedereen jouw beste vriend en als je bijna de pijp uit gaat, moet je jouw mond houden? Waarom zou jullie dat boeien?

 

Ik beledig hier niemand, maar ik voel me diep beledigd. Alsof mijn leven niets waard is. 

 

Ik ben NIET allergisch voor de implantaten. De siliconen zitten na niet eens 2 jaar overal in mijn lichaam en hechten aan zenuwen, waardoor deze worden belemmerd.

Je hebt hier de kans om je verhaal te doen, maar doe dat alsjeblieft zonder te schreeuwen. 

Je vertelt geen feiten, je zegt hier alleen bijna dood te zijn. 

Vertel je verhaal in een eigen topic, zodat iedereen het kan lezen.. Op die manier kan iedereen lezen wat de feiten zijn, daar draait het uiteindelijk om. 

Nogmaals: ik zeg dit niet om een discussie uit te lokken, ik wil alleen dat er niet zomaar iets geroepen wordt op dit forum.

Je verhaal doen is iets anders dan wat jij nu doet, dus houd het volgens de regels en maak je eigen topic zonder te schreeuwen. Ook jij hebt je kunnen inlezen voor je prothesen nam en ook jij had van de risico's kunnen weten. Jij was echter ook een van de meiden die daar toen geen boodschap aan had. Dat is je goed recht! 

 

Als ik last krijg van symptomen, laat ik mijn prothesen verwijderen, en dan zal ik op een normale manier hier mijn ervaring beschrijven, op basis van feiten. Dan ga ik niet als een ex-roker met longkanker roepen dat ik niet geïnformeerd was en dat roken zo enorm slecht is... 

 

Wij als beheer zitten hier niet om discussie uit te lokken, maar we houden in de gaten dat anderen dat ook niet doen zonder te vertellen hoe het zit. Dus niet via pb allerlei meiden gaan afraden om prothesen te nemen, dat doen wij ook niet elders maar dan andersom, maar gewoon je ervaring vertellen, zoals het in de regels vermeld staat en waarmee je akkoord gegaan bent bij aanmelden op dit forum. 

 

Groet, BB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.