Jump to content

Twijfel over borstvergroting

Recommended Posts

Hallo allemaal, 

Al sinds mijn 16e heb ik de wens voor een borstvergroting. In het begin uitgesteld vanwege het geld, later ivm de wens voor kinderen. Ik had toen het idee ik kan het dan beter erna doen als dat geen jaren meer gaat duren. Nu 35 jaar en 2 gezonde kindjes zijn mijn borsten niet alleen klein maar ook nog eens slap en van vorm veranderd. Dus nu ben ik me aan het oriënteren wie, wat waar.. Door een vriendin werd ik gewezen op asia en ik heb heel veel gelezen erover. Door mogelijke klachten ben ik eerst gaan kijken voor lipofilling. Dit was een prettig consult maar hier gaat denk ik niet het gewenste resultaat uitkomen. Dus nu toch een afspraak gemaakt bij een kliniek. Ik ben benieuwd of er anderen zijn die nu in dezelfde fase zitten of misschien anderen die door hetzelfde heen zijn gegaan en goede adviezen kunnen geven. 

Hi! Ik wilde zelf graag een natuurlijk resultaat, iets wat bij mijn lichaam past en dat het voor al zo echt mogelijk lijkt. Liever zelfs te klein dan te groot. Ik ben geholpen bij Boerhaave door dr van der Weij en heb daar mentor anatomisch gekregen (voor de spier) 265cc. Ben erg tevreden met het resultaat en de deskundigheid. Mocht je interesse hebben kan ik je toevoegen aan mijn album.

Succes met het oriënteren!

groetjes!

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.