Ga naar inhoud

Lizzzz : 7 december 2021 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hoi Hoi, 

 

Ik ben in 2013 lid geworden omdat ik een borstvergroting gepland had staan bij Plovier, heel erg tevreden over geweest en nog… helaas heb ik de ruwe Allergan Inspira protheses 385 cc gekregen die een verhoogde kans op ALCL geven, ik vind dit geen prettige gedachte 😏. Daarom heb ik ervoor gekozen om 7 Dec een wissel te laten doen bij Plovier. 
Heb nog nooit iets geplaatst hier dus weet niet precies hoe het allemaal werkt en of ik het goed doe, ben enorm benieuwd na jullie verhalen over een prothesewissel en vooral het herstel ervan, bij mij zijn ze dual plane geplaatst en wil dit graag weer en iets meer CC ( 550?) iemand tips of ervaringen…? Zijn er nog die onlangs geopereerd zijn door Plovier? ( kan er tegenwoordig vrij weinig over vinden) 
 

X Lizzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja snap ik, een beetje speuren.😅 zelf ben ik echt een digibeet, maar hen nu eindelijk een beetje door hoe het werkt🙈

Ik ga naar kliniek veldhoven bij dokter donders, 27 december. Kan niet wachten🤗

Heb jij al een passessie gehad?

Ik zie hier dr. Plovier regelmatig voorbij komen. Wellicht als je plovier intoetst dat je dan foto's vind en ervaringen bij dr. Plovier.

Maar jij bent al een keertje bij hem geweest lees ik.

Spannend, jij bent al bijna aan de beurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Denise1987

 

Ohh spannend.. 27 december moet helemaal goedkomen is mijn verjaardag 😉!  Ja komt heel dichtbij nog 3 weken, heb ook heel veel spanningen merk ik. 
 

heb geen passessie gehad… de eerste keer ook niet trouwens, ben super tevreden met wat ik nu heb alleen heb ik voor de wissel gekozen omdat ik de allergan ruwe protheses heb. Ik weet dat ik ze voller en dichter bij elkaar wil ☺️
zie alleen heel erg op tegen de narcose, en jij? 
Jou datum is ook zo…. Voor je het weet 😅
 

xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lizzzz de spanning begint nu bij mij ook wel te komen😁

Ik heb er super veel zin in, maar zie ook erg op tegen de narcose.

Ben nog nooit onder narcose geweest.

Maar vind het dood eng.

Hoe was dat bij jou de eerste keer? Vond je het raar, had je er last van?

3 weekjes nog, echt aftellen voor jou.

ik begin ook al met aftellen 🤣 ben er best veel mee bezig merk ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Denise1987

 

Jaa ik ben er ook heel erg mee bezig… de eerste keer viel het uiteindelijk mee de narcose beetje suf erna maar niet ziek geweest ofzo terwijl ik toen nog flink rookte, het is gewoon de controle over je lichaam die je even kwijt bent wat mij zo angstig maakt maar het is nog bij iedereen goedkomen. ☺️ 
 

krijg jij ze ook dual plane geplaatst? 
Ik vond het herstel bij de eerste ook even pittig maar wel te doen hoor, je weet waar je het voor doet en ben tot de dag vandaag er nog heelll blij mee ☺️
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad, de controle die je los moet laten. Dat is even een ding. En gewoon niet weten wat je te gebeuren staat, hoe narcose voelt enzo.

 

Ik krijg ze ook dual plan. Gek genoeg ben ik nog niet bang voor de operatie zelf. En de pijn enzo.

Ik denk dat dat wel goed komt.

Zal wel even afzien, maar ik ben nu al blij dat ik straks nieuwe boobies heb.

Ze zien er nu niet meer uit, dus kan niet wachten totdat ik straks gewoon weer naar de sauna kan en gewoon een leuke bikini aan kan. Ik wil dit al zo lang.

 

Na hoelang was jij weer een beetje op de been na je vorige operatie? En heb je nog lang last gehad van de narcose er na? En dan vooral de sufheid en vergeetachtigheid enzo. Of heb je daar verder geen last van gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik de eerste keer na 5 dagen veel zelf kon ( niet allemaal deed ) maar na een dag of 5 ging alles een stuk beter ook qua pijn, en heb eigenlijk helemaal geen last gehad van de narcose daarna. 
 

weet zeker dat je idd heel blij gaat zijn, ik ben er tot de dag van vandaag ook nog heel blij mee en heb geen moment spijt gehad. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Happy

 

ohh wat leuk om te lezen dat je ook bij Plovier bent geweest en fijn dat je zo tevreden bent. Ik vind het super spannend, vind vooral de narcose spannend 😅
Ik zit zelf ook te denken om wat groter te gaan, hoe vind je het zelf om van 375 naar 725 te gaan? En is de pijn van de wissel minder als de eerste keer? 
 

goed herstel gewenst en geniet van je Boobies 😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Lizzzz zei:

@Happy

 

ohh wat leuk om te lezen dat je ook bij Plovier bent geweest en fijn dat je zo tevreden bent. Ik vind het super spannend, vind vooral de narcose spannend 😅
Ik zit zelf ook te denken om wat groter te gaan, hoe vind je het zelf om van 375 naar 725 te gaan? En is de pijn van de wissel minder als de eerste keer? 
 

goed herstel gewenst en geniet van je Boobies 😍

Ik heb plovier een foto laten zien wat ik wilde. Hoe vroeg of ik zelf een idee had van cc. Gezien het mijn 2de wissel is heb ik gezegd doe maar de maximum die jij denkt dat kan en mooi gaat zijn. Hij moest lachen. Het is duidelijk groter maat het zijn geen bollen. Ik ben zelf 164 en weeg 52 kilo. En toch naar mijn gevoel niet overdreven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Lizzzz zei:

@Happy

 

ohh wat vervelend dat je zo moest overgeven.. maar na 5 dagen pijnvrij is wel te doen denk ik, hoe heb je de narcose ervaren daar? 
 

 

Helemaal geen last gehad. Even een praatje op de tafel en weg was ik. En voor ik het wist werd ik wakker op de kamer. Ik had aangegeven dat ik er slecht tegen kan. De eerste keer heel erg slecht van geweest. Nu niets, ze zijn daar ook allemaal zo ontzettend aardig en behulpzaam. Na de operatie zijn we nog een 6km gaan wandelen in de bossen😅.

Dus pijn viel reuze mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Happy


heel geruststellend dat je het zo fijn ervaren hebt, ben heel erg benieuwd op wat vóór maat je uit gaat komen met 725 cc, zal vast heel mooi gaan worden ☺️, jeetje 6 km wandelen na je operatie 😅 dat klinkt hoopvol! 
Ik twijfel nog steeds heel erg over de maat, ik weet wel dat ik meer wil maar vind 700 veel klinken maar in het echt kan het reuze meevallen en wil ook niet te klein en spijt krijgen. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Happy(._.) zei:

@Lizzzzhoe is het gegaan vandaag?

Hey, wel goed tot nu toe… ik moest vanmorgen om 07:00 binnen zijn en was er al om 06:30 ☺️ Ben gelukkig als eerst geholpen, Plovier kwam nog even voor het consult en even later de anesthesist en toen werd ik daarna gelijk opgehaald om 07:50.  Ik was zoooo zenuwachtig op de operatietafel maar ze zijn zo lief daar en was in gesprek met de verpleegkundige en weg was ik 😅.

 

Om 09:00 lag ik alweer terug op de kamer en gek genoeg was ik meteen wakker in tegenstelling tot de vorige keer 😁
De zuster kwam mij vertellen dat er 700 cc motiva protheses zijn ingegaan 😅 daar schrok ik wel even van, maar ben heel benieuwd naar het resultaat! 
 

De pijn valt tot nu toe reuze mee, het begint nu wel een beetje te komen dus ik zorg dat ik op tijd mijn medicatie neem, een beetje een spierpijn gevoel en wat gezwollen het lijkt of ze tot mijn kin toe zitten 😂
Maar alles bij elkaar is het met tot nu toe meegevallen en hopelijk blijft dat zo. 
Dankjewel voor je intresse 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Lizzzz zei:

Hey, wel goed tot nu toe… ik moest vanmorgen om 07:00 binnen zijn en was er al om 06:30 ☺️ Ben gelukkig als eerst geholpen, Plovier kwam nog even voor het consult en even later de anesthesist en toen werd ik daarna gelijk opgehaald om 07:50.  Ik was zoooo zenuwachtig op de operatietafel maar ze zijn zo lief daar en was in gesprek met de verpleegkundige en weg was ik 😅.

 

Om 09:00 lag ik alweer terug op de kamer en gek genoeg was ik meteen wakker in tegenstelling tot de vorige keer 😁
De zuster kwam mij vertellen dat er 700 cc motiva protheses zijn ingegaan 😅 daar schrok ik wel even van, maar ben heel benieuwd naar het resultaat! 
 

De pijn valt tot nu toe reuze mee, het begint nu wel een beetje te komen dus ik zorg dat ik op tijd mijn medicatie neem, een beetje een spierpijn gevoel en wat gezwollen het lijkt of ze tot mijn kin toe zitten 😂
Maar alles bij elkaar is het met tot nu toe meegevallen en hopelijk blijft dat zo. 
Dankjewel voor je intresse 🤗

Oh toch 700cc. Ze zijn er idd echt super lief he. Komt helemaal goed. Nu even de tijd nemen zodat je lichaam kan herstellen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-12-2021 om 09:22, Happy(._.) zei:

Oh toch 700cc. Ze zijn er idd echt super lief he. Komt helemaal goed. Nu even de tijd nemen zodat je lichaam kan herstellen. 

Jaaaa had ik ook niet gedacht maar ben er nu al blij mee, hoe gaat het met jou herstel? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Lizzzz zei:

Jaaaa had ik ook niet gedacht maar ben er nu al blij mee, hoe gaat het met jou herstel? 

Heel goed. Geen pijntjes of last. Zitten mooi op hun plek. Vocht tussen men borsten trekt goed weg. Ben echt super blij. Ben blij dat je zelf nu ook al tevrede bent van je keuze

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Happy(._.) zei:

Heel goed. Geen pijntjes of last. Zitten mooi op hun plek. Vocht tussen men borsten trekt goed weg. Ben echt super blij. Ben blij dat je zelf nu ook al tevrede bent van je keuze

Ohhh ik ben zo benieuwd naar het eindresultaat… het moet nog allemaal zakken enzo dus kan het me nog niet zo goed voorstellen, maar weet heel bang dat het zo groot zou zijn maar heb toen straks even gekeken en viel echt reuze mee. ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.