Ga naar inhoud

Paaldansen na een borstvergroting


Wendy2020

Aanbevolen berichten

He allemaal!
Misschien is deze vraag al vaker voorbij gekomen op het forum, maar ik kon het zo snel niet vinden. 
In mei heb ik een borstvergroting bij Dr. van der Pot gehad, dual plane. Hiervoor heb ik altijd aan paaldansen gedaan en ik zou dit ontzettend graag weer oppakken. 
Dr. van der Pot gaf aan dat ik goed naar mijn lichaam moest luisteren en dat het dan geen probleem zou zijn. Toch lees ik wisselende verhalen over protheses die mogelijk kunnen draaien en andere akelige dingen. 

Zijn er hier meiden die hier ervaring mee hebben, adviezen, of zelf paaldansen? 
Mocht ik besluiten het weer te gaan doen, zit ik zelf zo aan februari te denken, dan ben ik 9 maanden PO. 

 

Alvast bedankt! 💗

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik deed aan paaldansen voor mijn BV, ben helaas nooit echt meer terug gekomen op mijn oude niveau. 
Ben zelf na ongeveer 6 maanden PO weer wat gaan proberen, maar ik kon niet wennen aan het gevoel van die bewegende prothese als ik mijn borstspieren aanspande. Ik merkte ook dat mijn kracht een soort geblokkeerd raakte, ik kwam op een gegeven moment op een plateau qua kracht en ik kon daar niet overheen komen. Dus ben na een halfjaar gestopt en overgestapt naar crossfit, ook hier hetzelfde probleem bemerkt. Nadat ik meer klachten begon te ervaren ben ik voor explantatie gegaan. 

Nu ken ik ook zat meiden die zonder problemen terug zijn gaan paaldansen, maar het kan dus wel iets langer duren voor alles weer helemaal lekker voelt met kracht zetten enzo. Vooral rustig aan doen en jezelf de tijd gunnen. En misschien wel het belangrijkste, goed opwarmen en stretchen ;) 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.