Ga naar inhoud

Grote borstbreedte TWIJFEL Demi of Full


Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Half november wordt ik geopereerd, en zullen mijn veel te kleine (kwa diameter) siliconen (breedte 11,5 en 275 cc projectie 3,9 voor de spier) worden vervangen door Motiva Round 14/14,5 of 15 cm dualplane. (de dokter kiest beste breedte tijdens operatie)

Dokter Pieter Hupkens zal de operatie uitvoeren.
Mijn borsten staan op dit moment erg ver uit elkaar bijna 6 cm.

Om de ruimte tussen mijn borsten op te vullen krijg ik dus grotere protheses maar hierdoor loopt het aantal cc enorm op met de breedtes 14/14,5/15 ten opzichte van wat ik nu heb.

 

Totale borstbreedte 30cm en ruimte in de huid om breder te gaan.

Huidige implantaten: Allergan TSM 275 (11,5cm/3,9cm/275cc) . (diameter/projectie/inhoud)

 

Optie 1: Motiva Round Silk Demi:  (14cm/4,5cm/525cc), (14,5cm/4,6cm/575cc), (15cm/4,7cm/625cc).

Optie 2: Motiva Round Silk Full:     (14cm/5,7cm/625cc), (14,5cm/5,9cm/700cc), (15cm/6,1cm/775cc)

 

Ik ben maar klein 1,67 en weeg 59 kg. Ik wil geen mega borsten maar wil wel graag dat er bovenin nog een mooie bolling blijft.
Met de Demi ben ik erg bang voor hele brede platte borsten terwijl ik met de full juist bang ben dat mijn borsten eerst binnenkomen en daarna ik pas.....

Zijn er vrouwen met full of demi die met mij hun foto's willen delen zodat ik een beetje een idee heb wat het met je doet? En ook graag meiden die net als ik een grote borstbreedte hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Don

Hey hey, geen ervaring.

maar ik denk dat het wel meevalt kwa breede en platte borsten.

De demi eigenlijk toch meer een middel maat. Dus dan lijkt me dat de protheses gewoon in proportie zijn.

Ik zou in jou geval persoonlijk wel voor de breedste prothese gaan, om zoveel mogelijk ruimte tussen in op te vullen.

 

Hopelijk vind je hier wat meiden met een vergelijkbare situatie/prothese.

Maar ik denk dat het wel meevalt dat je hele brede platte borsten krijgt met de demi.

 

Heb je al gekeken op de instagram pagina van wouter van der pot?

Die gebruikt vaak de demi om de cleavage gape op te vullen. Echt top boobies maakt hij😍

Is wel een aanrader om even te kijken, maar wellicht heb je dat al gedaan.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
Op 31-10-2021 om 12:23, Don zei:

Hoi hoi,

Half november wordt ik geopereerd, en zullen mijn veel te kleine (kwa diameter) siliconen (breedte 11,5 en 275 cc projectie 3,9 voor de spier) worden vervangen door Motiva Round 14/14,5 of 15 cm dualplane. (de dokter kiest beste breedte tijdens operatie)

Dokter Pieter Hupkens zal de operatie uitvoeren.
Mijn borsten staan op dit moment erg ver uit elkaar bijna 6 cm.

Om de ruimte tussen mijn borsten op te vullen krijg ik dus grotere protheses maar hierdoor loopt het aantal cc enorm op met de breedtes 14/14,5/15 ten opzichte van wat ik nu heb.

 

Totale borstbreedte 30cm en ruimte in de huid om breder te gaan.

Huidige implantaten: Allergan TSM 275 (11,5cm/3,9cm/275cc) . (diameter/projectie/inhoud)

 

Optie 1: Motiva Round Silk Demi:  (14cm/4,5cm/525cc), (14,5cm/4,6cm/575cc), (15cm/4,7cm/625cc).

Optie 2: Motiva Round Silk Full:     (14cm/5,7cm/625cc), (14,5cm/5,9cm/700cc), (15cm/6,1cm/775cc)

 

Ik ben maar klein 1,67 en weeg 59 kg. Ik wil geen mega borsten maar wil wel graag dat er bovenin nog een mooie bolling blijft.
Met de Demi ben ik erg bang voor hele brede platte borsten terwijl ik met de full juist bang ben dat mijn borsten eerst binnenkomen en daarna ik pas.....

Zijn er vrouwen met full of demi die met mij hun foto's willen delen zodat ik een beetje een idee heb wat het met je doet? En ook graag meiden die net als ik een grote borstbreedte hebben.

Hey Don,

 

Ben benieuwd wat je uiteindelijk gekozen hebt. En hoe je operatie en herstel zijn gegaan!

Ik word volgende week geopereerd en heb ook een borstbreedte van 15 nodig om de cleavage gap op te vullen die ik nu heb. Ik neem de demi 625 en waarschijnlijk ook de round ipv de ergomix dan. Om toch een beetje die bolling bovenin te hebben. 
Ik zie alleen maar mooie borsten van hupkens voorbij komen 🤗

 

Xx
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.