Jump to content

Twijfels ! Veldhoven kliniek

Recommended Posts

Hoi Allemaal,

ik heb een operatie gepland staan in december. Eindelijk! Dit wil ik al zo lang .. alleen nu .. je raad het al .. de twijfel slaat opeens toe !!!

en hoe? Ik weet het niet meer, ik kan niet van iedereen foto’s zien, dus ik kijk en vergelijk met wat ik kan zien .. 

Ik heb nu zelf ongeveer een B cup, ene borst is wat groter als de andere. Ik ben 1.57 en 60 kg. Ik krijg aan de ene kant 440 en andere kant 490 mentor xtra moderate. Ik twijfel nu opeens of dit niet veel te groot gaat worden .. ik wil alles behalve straks in een F cup vallen, dat straks eerst me boezem binnen komt en daarna pas ik, of dat het niet bij me lichaamsbouw past oid…. 

Wie heeft ongeveer dezelfde situatie en wil haar verhaal en foto’s met me delen? Aan de ene kant weet ik zeker dat ik goed gekozen heb ben 2x op consult geweest en bij de kleinere pasprotheses werd ik ook echt niet enthousiast  .. 

maja … hoeveel cc staat ongeveeeer gelijk aan vergrote cupmaat ?🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️

Liefs Maarly

Hey. Wat leuk. Ik ga ook in kliniek veldhoven, 27 december. Zo spannend he🤗 

Het aantal cc vind Ik ook zo lastig. Daarom heb ik deze week contact opgenomen en krijg ik waarschijnlijk maandag reactie. Ik wil toch nog een keer terug om te passen. 😅

Welke pc heb jij?

Ik heb nu afgesproken voor de 365cc, maar wil de 405 cc toch nog even passen.

Was jou aantal cc het advies van de arts? Of had je plaatjes ofzo meegenomen? Liefs

De eerste arts had dus eerst 450 allebei de kanten en dan high profile. Maar de tweede arts die zei juist iets anders en toonde ook wel meer interesse En hij zei juist 2 verschillende maten omdat 1 borst dus groter is als de andere, zijn advies was om geen high profile te nemen maar de moderate te nemen en de gehele borst te gebruiken, links 440 en rechts 490 mentor xtra 

Hi, ik heb een andere voor situatie, ik zat op aa cup en heb mentor high profile 425cc round dual plane geplaatst. 
De kans dat je op een f cup uitkomt is sowieso al aanwezig. Dat komt ook omdat de cupmaten bij protheseborsten anders vallen omdat je borsten minder “mee”vormen.  Ikzelf vind mijn borsten niet ogen als een d/e-cup maar dat is t wel. 

CC’s staat niet voor een bepaalde cupmaat voor zover ik weet. Omdat de voor situatie bij iedereen anders is.
Misschien nog een keer passen? Met passen vond ik het wel groter ogen dan dat het nu is. 

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.