Ga naar inhoud

Boops1984 : 14 januari 2022 : Dr. Schreinemachers : SK- Plastische Chirurgie : Mill


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

 

Ik ben een 37jarige Brabander en mama van 3 kindjes. Ik wil nu eindelijk voor een bv gaan, heb nu een a cup en denk erover om eindelijk na een D of E cup te willen gaan. 

 

Verder werk ik in de gehandicaptenzorg.

 

Ik lees graag ervaringen van jullie.

 

Groetjes🙋

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Boops1984 wat leuk dat je de knoop hebt doorgehakt. Ik kan je nog geen ervaringen vertellen Ik ben hier ook om van andere meiden info te lezen. Wel heb ik ook goed de risico s in overweging genomen. Als ik jou was zou ik ergens een consult aanvragen (of op meerdere plaatsen) en je goed voor laten lichten zodat je een idee hebt wat mogelijk is. Heb vorige maand een eerste consult gehad en krijg 1 November het 2e consult en de 24ste November de operatie. Heb nu een kleine B en op wat voor cupmaat ik uit wil komen weet ik nog niet, ik ga nog eens passen en kijk dan wat mooi uitziet. Wat dat dan voor cupmaat is geen idee ik laat me verrassen😅 Ik ben trouwens ook 37.

 

Heb je al een kliniek in gedachte waar je graag naartoe zou willen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Shadow zei:

Hoi @Boops1984 wat leuk dat je de knoop hebt doorgehakt. Ik kan je nog geen ervaringen vertellen Ik ben hier ook om van andere meiden info te lezen. Wel heb ik ook goed de risico s in overweging genomen. Als ik jou was zou ik ergens een consult aanvragen (of op meerdere plaatsen) en je goed voor laten lichten zodat je een idee hebt wat mogelijk is. Heb vorige maand een eerste consult gehad en krijg 1 November het 2e consult en de 24ste November de operatie. Heb nu een kleine B en op wat voor cupmaat ik uit wil komen weet ik nog niet, ik ga nog eens passen en kijk dan wat mooi uitziet. Wat dat dan voor cupmaat is geen idee ik laat me verrassen😅 Ik ben trouwens ook 37.

 

Heb je al een kliniek in gedachte waar je graag naartoe zou willen?

Hoi hoi, ik heb een intake bij Bergman op 1 nov en heb Waalre gemaild (kreeg ze niet telefonisch te pakken) voor een intake in Waalre, ik weet alleen dat ik het nu wil, en hoop dat de wachtlijst en niet zo lang zijn. Iemand die ik ken heeft het bij Bergman gedaan en is ook zeer tevreden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boops1984 ja het antwoord op mijn vraag staat ook gewoon in de topic titel hè..🤦‍♀️😅

 

Ik ken dat, als je eenmaal de beslissing hebt genomen je gelijk het liefst volgende week geholpen wilt worden. Had ik ook en toen kreeg ik te horen dat de wachtlijst 6 maanden was, haha . Is gelukkig anders gelopen.

Wel fijn dat je al 1 datum hebt om na toe te leven👍 dan is de molen wel aan aan het draaien.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Shadow zei:

@Boops1984 ja het antwoord op mijn vraag staat ook gewoon in de topic titel hè..🤦‍♀️😅

 

Ik ken dat, als je eenmaal de beslissing hebt genomen je gelijk het liefst volgende week geholpen wilt worden. Had ik ook en toen kreeg ik te horen dat de wachtlijst 6 maanden was, haha . Is gelukkig anders gelopen.

Wel fijn dat je al 1 datum hebt om na toe te leven👍 dan is de molen wel aan aan het draaien.

 

Ja inderdaad, nu wil ik het liefst morgen. Maar goed moet het ook met mijn werk plannen. Jij hebt nu alles gepland? Waar als ik vragen mag, wat was jij of ben je voor alles kwijt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boops1984 nou alles gepland had/heb ik niet echt 😐 Mij hadden ze verteld dat er een wachtlijst van 6 maanden was. Heb gisteren te horen  gekregen  dat ik volgende maand op een andere locatie mag met dezelfde chirug. Ik zou eerst in Viecuri Venlo geopereerd worden, en nu is dat Venray geworden, kwa afstand niet veel verschil gelukkig. 

Ik ben voor alles bij elkaar 3900 euro kwijt. Daar zit ook een overnachting bij in, maar mag ook dezelfde dag na huis als ik me goed voel.

Met werk is het voor mij gelukkig makkelijk, mijn man heeft een bedrijf en ik werk in loondienst bij hem. Ik doe de administratie van het bedrijf en personeel. Dus met vrij vragen zat ik nergens aan vast. En ik werk sinds Corona ook vanuit thuis dat scheelt ook natuurlijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-10-2021 om 21:59, Shadow zei:

@Boops1984 nou alles gepland had/heb ik niet echt 😐 Mij hadden ze verteld dat er een wachtlijst van 6 maanden was. Heb gisteren te horen  gekregen  dat ik volgende maand op een andere locatie mag met dezelfde chirug. Ik zou eerst in Viecuri Venlo geopereerd worden, en nu is dat Venray geworden, kwa afstand niet veel verschil gelukkig. 

Ik ben voor alles bij elkaar 3900 euro kwijt. Daar zit ook een overnachting bij in, maar mag ook dezelfde dag na huis als ik me goed voel.

Met werk is het voor mij gelukkig makkelijk, mijn man heeft een bedrijf en ik werk in loondienst bij hem. Ik doe de administratie van het bedrijf en personeel. Dus met vrij vragen zat ik nergens aan vast. En ik werk sinds Corona ook vanuit thuis dat scheelt ook natuurlijk. 

Dan scheelt dat inderdaad, tja ik wacht het maar even af 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boops1984

Hallo welkom hier😊. En veel plezier tijdens tijden spannende en uitdagende tijd😁

Ik ben 39 en ookal jaren bezig met deze wens. Nu uiteindelijk doorgezet en nog even moeten wachten veel passen en uiteindelijk op een wachtlijst gekomen komen. Maar ik wilde perse 1 specifieke arts...dus tja😅.

Ik word nu 30 nov geopereerd. Vergroting + lift ivm 4 geweldige kids. Beste theezakjes dus hihihi.. Laat je niet teveel gek maken door het aantal cc. Want dit pakt bij een ieder weer anders uit. Kijk wat jij mooi vind bij jezelf😊. Ik heb ook niet om cc gevraagd heel wat gepast en kom nu uit op 1050cc bij Dr Nio. 

Geniet ook van de tijd ervoor. Het is super super spannend maar gaat ook weer heel snel. Ik lees me suf, mijn partner kan geen boobs meer zien. Duw namelijk elke keer weer een foto in zijn gezicht🤣🤣

Maar het is en blijft echt een bijzondere periode😊👍🏼

 

Succes en hoop dat je vindt en krijgt wat je wilt❤❤

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-10-2021 om 07:49, Maria1382 zei:

@Boops1984

Hallo welkom hier😊. En veel plezier tijdens tijden spannende en uitdagende tijd😁

Ik ben 39 en ookal jaren bezig met deze wens. Nu uiteindelijk doorgezet en nog even moeten wachten veel passen en uiteindelijk op een wachtlijst gekomen komen. Maar ik wilde perse 1 specifieke arts...dus tja😅.

Ik word nu 30 nov geopereerd. Vergroting + lift ivm 4 geweldige kids. Beste theezakjes dus hihihi.. Laat je niet teveel gek maken door het aantal cc. Want dit pakt bij een ieder weer anders uit. Kijk wat jij mooi vind bij jezelf😊. Ik heb ook niet om cc gevraagd heel wat gepast en kom nu uit op 1050cc bij Dr Nio. 

Geniet ook van de tijd ervoor. Het is super super spannend maar gaat ook weer heel snel. Ik lees me suf, mijn partner kan geen boobs meer zien. Duw namelijk elke keer weer een foto in zijn gezicht🤣🤣

Maar het is en blijft echt een bijzondere periode😊👍🏼

 

Succes en hoop dat je vindt en krijgt wat je wilt❤❤

 

 

Bedankt voor je lieve reactie, dat wordt aftellen! Heb je voor rond of druppel gekozen? En ga je voor de spier of erachter doen? Ik heb donderdag in Waalre en vrijdag in Mill een intake staan en 1 nov bij Bergman. Een van zal toch tot een keuze moeten worden. De eerste 2 hebben niet z'n lange wachtlijst en als alles geregeld en gepland krijg zou ik ergens 10 of 11 Jan de operatie willen zodat ik 3 weken kan herstellen voor ik weer aan de slag moet. Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boops1984

Hallo welkom hier😊. En veel plezier tijdens tijden spannende en uitdagende tijd😁

Ik ben 39 en ookal jaren bezig met deze wens. Nu uiteindelijk doorgezet en nog even moeten wachten veel passen en uiteindelijk op een wachtlijst gekomen komen. Maar ik wilde perse 1 specifieke arts...dus tja😅.

Ik word nu 30 nov geopereerd. Vergroting + lift ivm 4 geweldige kids. Beste theezakjes dus hihihi.. Laat je niet teveel gek maken door het aantal cc. Want dit pakt bij een ieder weer anders uit. Kijk wat jij mooi vind bij jezelf😊. Ik heb ook niet om cc gevraagd heel wat gepast en kom nu uit op 1050cc bij Dr Nio. 

Geniet ook van de tijd ervoor. Het is super super spannend maar gaat ook weer heel snel. Ik lees me suf, mijn partner kan geen boobs meer zien. Duw namelijk elke keer weer een foto in zijn gezicht🤣🤣

Maar het is en blijft echt een bijzondere periode😊👍🏼

 

Succes en hoop dat je vindt en krijgt wat je wilt❤❤

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boops1984

Oeps was iets te snel met reageren..dat ging even verkeerd hierboven🙈😅.

Ik heb voor rond gekozen achter de spier. Wel in overleg met de arts hoor. Zijn zoveel keuzes die je moet maken 🙈.. 

 

Spannende en leuke week voor jou. Hoop dat je weer een stap verder bent na deze dagen😊👍🏼

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Vanmorgen om 7.30uur melden, 8.00 uur ok. Ik ben door chirurg Schreumacher geopereerd in Mill. Heb druppel 440cc zowel links als rechts gekregen.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Super aardige en deskundige mensen stuk voor stuk. Mijn zuurstof diepte nadat ik wakker werd, ik heb ze flink laten schrikken zeiden ze. Maar wat een deskundige mensen, ze gingen ook echt voor safty ondanks ik me goed ging en mijn zuurstof onder 88 was, hebben ze er alles aan gedaan dat het voorruit ging anders werd ik overgeplaatst na ar het ziekenhuis. Maar gelukkig ging het stapje voor stapje voorruit, ik voel me super goed, net even 20 minuutjes op rustig tempo gewandeld. Ik heb geen pijn maar pak voor de zekerheid wel de eerste dagen mijn pijnstillers en zoals ik met de annesteshie afgesproken heb netjes mijn 5daagse antibiotica kuur. Ze hebben het eerste zakje via infuus gegeven en de rest gaat nu via tabletten thuis verder.

 

Jullie horen van me.

 

Fijne avond

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Fijn dat de operatie goed is gegaan. Wel schrikken van de zuurstof ! Denk dat het bij jou straks echt heel mooi word, je had ook een mooie voorsituatie vind ik, en 450 cc wil natuurlijk ook wel🙃. Ik hoor vaker dat ze een antibiotica kuur mee na huis krijgen ik heb dat helemaal niet gehad. Rust maar lekker uit en ik wens je een spoedig herstel😊

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Shadow zei:

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Fijn dat de operatie goed is gegaan. Wel schrikken van de zuurstof ! Denk dat het bij jou straks echt heel mooi word, je had ook een mooie voorsituatie vind ik, en 450 cc wil natuurlijk ook wel🙃. Ik hoor vaker dat ze een antibiotica kuur mee na huis krijgen ik heb dat helemaal niet gehad. Rust maar lekker uit en ik wens je een spoedig herstel😊

 

19 uur geleden, Boops1984 zei:

Vanmorgen om 7.30uur melden, 8.00 uur ok. Ik ben door chirurg Schreumacher geopereerd in Mill. Heb druppel 440cc zowel links als rechts gekregen.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Super aardige en deskundige mensen stuk voor stuk. Mijn zuurstof diepte nadat ik wakker werd, ik heb ze flink laten schrikken zeiden ze. Maar wat een deskundige mensen, ze gingen ook echt voor safty ondanks ik me goed ging en mijn zuurstof onder 88 was, hebben ze er alles aan gedaan dat het voorruit ging anders werd ik overgeplaatst na ar het ziekenhuis. Maar gelukkig ging het stapje voor stapje voorruit, ik voel me super goed, net even 20 minuutjes op rustig tempo gewandeld. Ik heb geen pijn maar pak voor de zekerheid wel de eerste dagen mijn pijnstillers en zoals ik met de annesteshie afgesproken heb netjes mijn 5daagse antibiotica kuur. Ze hebben het eerste zakje via infuus gegeven en de rest gaat nu via tabletten thuis verder.

 

Jullie horen van me.

 

Fijne avond

Goed herstel gewenst, gaat heel erg mooi worden 😍 Ik heb ook een antibiotica kuur gekregen na mijn operatie voor 5 dagen… 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks meiden. Het gaat enorm goed, voel me heel Ed en heb weinig tot geen pijn 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Boops1984 zei:

Thanks meiden. Het gaat enorm goed, voel me heel Ed en heb weinig tot geen pijn 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Fijn dat je weinig pijn hebt. Is altijd toch even afwachten hoe het voelt allemaal. Ziet er netjes uit voor zo kort po 👍

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

 

Even een update, nu 6po en opzich gaat het goed. Rechts heb ik totaal geen pijn ervaren. Links zeurt er steeds een of andere pijn. Kan het niet goed omschrijven. Eerst leek het op iets dat pikte in mijn bh maar nu lijkt het of er keer op keer iets in mijn borst open scheurt, een soort schaafwond dat steeds open gaat. Ik ben linkshandig en probeer echt zo min mogelijk te doen. Nu bewust m'n arm maar steeds tegen m'n lijf aan, hopelijk geeft dit de rust die links nodig heeft. Beide borsten zien er opzich goed uit en al best soepel. Geen roodheid, hardheid of gespannen gevoel. Als iemand nog tips heeft hoor ik het graag.

 

Fijne dag allemaal!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het goed gaat. Je hoort vaker dat vrouwen van een borst meer last hebben  omdat het ook 2 verschillende operaties zijn eigelijk. Ik had links ook meer last en flink wat zwelling. Ik kreeg toen een beetje tegenstrijdig advies de een zei meer bewegen en de anders zei rustig houden. Ik merkte dat ik me het best voelde bij rustig houden dus dat heb ik toen ook gedaan. Als je toch twijfelt kun je het best even contact opnemen met de chirurg al is het maar voor geruststelling😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-1-2022 om 11:58, Shadow zei:

Fijn dat het goed gaat. Je hoort vaker dat vrouwen van een borst meer last hebben  omdat het ook 2 verschillende operaties zijn eigelijk. Ik had links ook meer last en flink wat zwelling. Ik kreeg toen een beetje tegenstrijdig advies de een zei meer bewegen en de anders zei rustig houden. Ik merkte dat ik me het best voelde bij rustig houden dus dat heb ik toen ook gedaan. Als je toch twijfelt kun je het best even contact opnemen met de chirurg al is het maar voor geruststelling😊

Hey hey,

 

Dankje voor je bericht. Ik heb inderdaad mijn linker kant met rust gelaten en het gaat weer stukken beter, gelukkig...met optillen van de jongste is nog wel echt opletten(17maanden) maar doe zoveel mogenlijk op de grond en zo weinig mogelijk optillen.

 

Even iets anders, pfff ik moet zo wennen aan die vervelende post preoperative bh, grrr heb zelf van omtrek een 80 en een 90 maar beide zitten niet echt fijn en cup maat c. Maar gister avond toch weer 2 in maat De besteld misschien dat die wat meer voor gemak zorgt.

 

 

We gaan het meewerken, as vrijdag 2 weken po en dan controle chirurg, hopelijk worden de hechtingen dan ook verwijderd, dat zal denk ik ook al veel schelen.

 

Fijne zondag allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen eerste controle, dan 14 dagen po, ben benieuwd. Gaat eigenlijk super goed, alleen vervloek ik de preoperative bh's heb 4 stuks  2 x even 2 x d maar krijg z'n last van de spieren hoog in m'n rug. Even op m'n rug liggen ontspant dan wel weer maarja de kids vragen ook aandacht. Een sport bh geeft minder last maar weet niet of dit hetzelfde effect geeft. Morgen maar eens navragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.