Ga naar inhoud

doe ik het?


Aanbevolen berichten

hallo,

 

ik heb altijd grote borsten gehad - stijl D cup. ik weet dat dit voor veel vrouwen hier niet groot is. 

Nu na de zwangerschap ging ik naar F/E. en sindsdien altijd minimum E. Deze zomer ben ik wat vermagerd (zat ondertussen weer boven de E) en dacht dat ook mijn borsten mee gingen gaan. Ze zijn wat verkleind maar niet in verhouding en nu lijkt ook nog de”rek” eruit - ze zijn wat gaan hangen (nog niet extreem, maar…)

Ik heb last van mijn schouders van die bandjes, altijd al gehad - last van zweet onder/tussen mijn borsten. Last bij sporten en nu ook nog: pijn bovenaan mijn borsten wanneer ik geen bh aan heb.

Daarnet met mijn stoute schoenen aan naar de PC. Die me vertelde dat aangezien ik brede borsten heb de verkleining tussen de 250 gr en 300 gr zou zijn. Ze heeft me heel correct geinformeert - maar nu ben ik dus beginnen twijfelen of het wel de moeite zou zijn.

 

Iemand hier ervaring met een verkleining van beperkte omvang? En of dit op langere termijn dan de moeite is?

Ik ben het echt wel beu om telkens rekening te moeten houden met mijn borsten en ze ook constant te voelen zitten.  Maar dus twijfel ik omdat ik me afvraag of het wel de moeite zou zijn.

 

Als je tot hier raakte: bedankt om te lezen. 

 

groetjes

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi. Ik kwam nog eens kijken op het forum omdat ik morgen de 4de verjaardag vier van mijn nieuwe boobies. En ik zeg vieren omdat het nog altijd de beste beslissing was. Bij mij is er 1400 gram afgegaan. Volgens mij ga je ook wanneer er minder afgaat de voordelen ervan ervaren.

Leuke forumnaam heb je trouwens. 😉

Veel succes met je traject. 🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.