Ga naar inhoud

Sweetpitbull : 14 oktober 2021 : Dr. Arjan Damen


Aanbevolen berichten

Hello ladies!

 

Mochten jullie mij nog kennen. Ik was 2,5 jaar geleden doodongelukkig. Ik had 625/575 motiva demi en full door Wouter Jurgens laten plaatsen en het zag er niet uit! Doublebubble en later therockinasock. Het was volledig asymmetrisch. 

 

3 weken geleden is mijn prothese gekanteld. Ja echt gekanteld. De artsen betwijfelen het, daar was namelijk wel wat voor nodig. Ik wist het zeker. 

Ik sliep op mijn buik na een avondje stappen, helemaal ko zonder bh. Ik slaap NOOIT zonder bh omdat ik dus op mijn buik slaap. Ik werd wakker en zag en voelde het direct. 

 

Toen der tijd geopereerd bij DG. Zij hebben mij een flinke korting gegeven voor het herstellen en ben meteen voor een maat groter gegaan. 

 

Vandaag geholpen door dr Arjan Damen. 825 cc corse motiva round silk. 

Toen ik wakker werd zei hij; madamekke, je had gelijk. Hij was inderdaad gekanteld. De achterkant zat aan de voorkant. Ik had het niet gedacht, maar bij jou is het gebeurd. 

 

Voor zover ik het nu kan zien vind ik ze al prachtig! Ik ben 1.71 met 77 kilo dus geen sprietje. Ze passen perfect bij mijn lichaam, al denk ik dat 1000 ook wel gepast had hihi. 

 

Ik zal een foto bijplaatsen voor hoe het er nu uitziet :)

 

Weet iemand trouwens wanneer ik mijn tepelpiercings weer in mag doen? En of en hoevaak ik een borstband moet dragen? Heb hem wel liggen namelijk. 

 

PS. Ik zit nog onder de rode zwarte en blauwe stift rondom m'n protheses dus dat zie je terug op de foto. 

 

Liefs 

.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoiiii,

ik heb in maart 2021 een bv onderdaan. 550 cc en mijn rechter borst is ook gekanteld maar hebben ze weer terug kunnen draaien. Ik moet een correctie ondergaan maar mijn arts raad groter aan! Er zitten ook wat rimpels. Minimaal 825! Of eigenlijk zijn voorstel 1050. Dat vind ik wel eng. Ik heb geen idee hoe dat eruit ziet!

mag ik misschien foto’s zien hoe het er nu uit ziet?

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.