Ga naar inhoud

Boobies50 : 4 november 2021 : Dr. van der Pot : Blooming


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

In februari dit jaar ben ik bij Bergman kliniek geopereerd, maar eigenlijk direct al een ontevreden/minder tevreden gevoel over de omvang (240 cc) en deco. Een aantal maanden getwijfeld maar toch besloten om tot een prothesewissel over te gaan bij Wouter van der Pot. Hij adviseerde mij 450 cc full. Ik ben benieuwd of er anderen zijn die ook een wissel hebben gedaan en wat je ervaring is, ook qua herstel. De eerste keer heb ik de eerste weken echt wel last gehad en ik hoop dat dat nu minder zal zijn 🙏🏻 Ik ben ook benieuwd naar jullie ervaringen met Wouter van der Pot, mocht je door hem geopereerd zijn. Begin nu toch wel weer nerveus te worden, het is zo 4 november… Tot schrijfs 😘!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Boobies50

wat knap van je dat je de stap hebt genomen om voor een wissel te gaan! 
Zelf heb ik geen ervaring met een wissel, maar ik ben wel mei dit jaar geopereerd door Wouter van der Pot.

 

zelf had ik een kleine A en ik ben met de 380 Motiva demi naar een D cup gegaan. Ik was erg bang dat het te groot zou worden maar achteraf had ik zeker niet kleiner willen gaan. 

 

vanaf het begin heb ik een heel goed gevoel bij Wouter van der Pot gehad en ook zeker de kliniek. Wat een fijne mensen en wat stellen ze je gerust, ik kan niet anders zeggen!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahhh superleuk!! Ik ga ook bij Wouter van der Pot voor een wissel, maar pas begin volgend jaar.

Ik heb nu mentor anatomisch voor de spier, maar eentje draait. En hij gaat 775 rond voor de spier of semi dual plane (nieuwe techniek) met inwendig bh en donutlift plaatsen. Krijg jij voor of achter de spier?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey ik sta op de lijst voor april volgend jaar! Volg nu nog een sport opleiding, dus kan ook nog niet eerder. En ik moet ook nog wel een beetje sparen 😉

Ga ook een donutlift erbij nemen. 

Jij bent al bijna aan de beurt!!! Superspannend! 
Ben heel erg benieuwd naar je resultaat straks! Heb je een album? Wil je me toevoegen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Op 14-10-2021 om 20:00, Boobies50 zei:

@Peanut82spannend! Ik krijg achter de spier, zo is mijn huidige prothese ook geplaatst, ik had te weinig vetweefsel. Bij mij ook de inwendige bh,, zo benieuwd naar het uiteindelijke resultaat 😁 Voor mij is het nu aftellen. Wanneer is jouw operatie precies gepland?

Heyy @Boobies50 

Hoe is je operatie gegaan en hoe gaat het met je herstel? 
Ik heb inmiddels een datum! 🥳

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.