Ga naar inhoud

Compressiebh of sportbh?


Aanbevolen berichten

Met nog n paar dagen te gaan tot mijn bvo plopt de vraag op over de verschillen (qua werking) tussen een compressiebh en een stevige sportbh voor de eerste weken na de operatie. 
Wie kan mij vertellen wanneer de ene bh wordt voorgeschreven en wanneer de andere? Is dat afhankelijk van de arts, van het soort (vorm en grootte) van de implantaten? Op de fb pagina over borstvergrotingen lees ik dames die de compressiebh gebruiken om de borsten in een bepaald decolleté te ‘duwen’. Lijkt mij vreemd maar goed ik ben ook een leek op dit gebied. 
Is er iemand hier die weet of en zo ja welke verschillen er zijn en wanneer (in welke gevallen) ze worden gebruikt/voorgeschreven. 
Erg benieuwd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had twee compressie (postoperatieve) bh’s, de carefix Mary. Maar omdat het zomer was , en de post op bh’s boven veel shirtjes uitkwamen, heb ik ook een paar sport bh’s gekocht. Ik vond de postop bh’s echter veel lekkerder zitten, de stof is zachter, dus duwt minder op de littekens. Ook zorgen de compressiebh’s ervoor dat je borsten op de goede hoogte blijven zitten.
 

ik draag de postop bh’s nog steeds ‘s nachts, dus waren een goede investering ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,
Maakt het niet uit van welk merk BH je iets krijgt? Ik krijg er 1 vanuit de kliniek maar vind het een vies idee dat ik deze 6 weken dag en nacht moet aandoen. Mag je tussendoor ook gewoon een andere aan doen  en zoja welke adviseren jullie? Ik wilde ook graag het verschil weten maar kon dit helaas niet vinden, ik kan je hierbij dus ook niet helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.