Ga naar inhoud

Hersteloperatie Straten


Aanbevolen berichten

Afgelopen dinsdag heeft Straten een hersteloperatie uitgevoerd aan mijn rechterborst. Deze borst vervormde erg bij spieren aanspannen en zag er ook anders uit qua vorm. 
Hij heeft het kapsel ingesneden. (baker 3) en de implantaat gemedialiseerd zoals hij dat mooi heeft opgeschreven. Hij zou de spier losser maken en wat meer ruimte maken zodat de prothese meer naar het midden kwam. (de prothese werd nu naar rechtsboven geduwd)
Maar, ik heb de afgelopen dagen zo naar gevoel. Ik voel het implantaat heen en weer gaan, van boven naar onder en links naar rechts. Het glijdt echt heen en weer. Bij mijn eerste operatie heb ik dit gevoel nooit gevoeld, voelt zo naar dat ik er gewoon misselijk van wordt.

Is dit normaal? 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 week PO van hersteloperatie vandaag. Waar het litteken zit zit een soort bobbel. Is dit een teken van een beginnende double bubble of hoef ik mij geen zorgen te maken? Litteken zit nu ook iets hoger lijkt het. Op een stukje zie je de oude plooi eronder zitten. Dacht dat de prothese juist wat meer naar beneden moest deze keer.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.