Ga naar inhoud

Missdd : 15 december 2021 : Dr. Hawinkels : Medisch Centrum Waalre


Aanbevolen berichten

Hoi hoi allemaal,

 

Ik ben MissD, 35 jaar. Ik heb 10 jaar geleden een borstvergroting laten doen. 

 

Wat heb ik 10 jaar geleden gekregen:

Natrelle 255MX anatomisch op de spier. Geopereerd door dr. van der Weij.

 

Nu 10 jaar later begin ik last te krijgen van mijn borsten en dat is ook de reden dat ik ze graag wil vernieuwen.

 

Vorige week heb ik een consult gehad bij dr. van der Weij in Boerhave kliniek. 

Wat adviseerd hij:

- Mentor extra rond, op de spier, 270, 295 of 325 max

 

Nu ben ik erg aan het twijfelen omdat ik niet weet hoe een ronde implantaat gaat staan. Ik ben erg tevreden met mijn borsten nu ze zien er natuurlijk uit. Ik heb nu wel wat huid over als ik voel aan mijn borsten maar ik wil geen ronde ballen effect. Vooral omdat het weer op de borstspier komt. Ook gaat de oude prothese eruit en zal de kapsel verwijderd worden waardoor de huid nog dunner gaat worden. 

 

Mijn borst breedte is 13cm

Wat ik nu heb natrelle 255mx:

breedte11cm Hoogte10.1 Projectie5.3

 

3 opties: Mentor xtra 270, 295 325

Als ik naar de tabel kijk is de projectie van een ronde mentor xtra minder dan wat ik nu heb. Krijg ik dan straks kleinere borsten met meer cc?

 

Zijn er mensen die een prothesewisel hebben gekregen met anatomische implantaten?

 

Kan iemand mij de juiste tabel laten zien waar de afmetingen op staan van mijn 3 opties. Of via welke site kan ik het vinden? er is ook nog verschil kwa hoogte hoe wordt dat bepaald?

 

Ik heb nog een consult staan bij:

- Bergman kliniek Drs. S. Bruekers

- Kliniek veldhoven Drs. V. Donders

- Medisch centrum waalre Drs. H. Hawinkels

 

iemand ervaring met 1 van de artsen hierboven?

 

Als ik er eenmaal uit ben wil ik graag in december geopereerd worden. 

 

groetjes aan iedereen 💗

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update:

 

Consult gehad bij drs. V. Donders kliniek Veldhoven. 

 

Voorstel: 

425cc DP rond mentor extra HP

 

Deze prothese is 11.9cm breed en hoog en heeft een projectie van van 5.8

 

Zijn er meer mensen die slank zijn en boven de 400cc hebben?

 

De mentor xtra HP heeft de meeste projectie alleen vind ik het lastig om niet te weten hoe het gaat staan op mijn lichaam. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik word geopereerd door dr Donders, 27 december bij kliniek veldhoven.

Nog geen ervaring dus, maar wel een heel fijn consult vond ik.

Wel kreeg ik het gevoel dat hij niet zo'n voorstander is van grotere implantaten.

 

Heel veel succes en ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden😘

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren een prothesewissel gehad bij Boerhaave door dr. Bakker.

Van 150 cc eurosicilone naar 495 cc Mentor (verder geen idee wel model het is qua extra of high profile)

Ik heb nu borsten die beter bij mijn lichaam passen en ik ben benieuwd wat het resultaat gaat zijn want ik

kan er nu nog weinig van zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-10-2021 om 09:24, Denise1987 zei:

Ik word geopereerd door dr Donders, 27 december bij kliniek veldhoven.

Nog geen ervaring dus, maar wel een heel fijn consult vond ik.

Wel kreeg ik het gevoel dat hij niet zo'n voorstander is van grotere implantaten.

 

Heel veel succes en ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden😘

 

Hoi Denise,

Oh jij bent al bijna aan de beurt wat fijn en spannend. Wat heeft drs. DONDERS jou geadviseerd over het aantal cc's en krijg je ronde of anatomisch gevormde implantaten? Waar komt de plaatsing van de implantaten? En welk type heeft hij geadviseerd. Ik had echt een goed gevoel bij hem ik schrok eerder van het aantal cc's wat hij mij adviseerde. Hij zei dat hij bijna nooit onder de 400cc plaatst. Soms hebben ze een uitval dan kun je dat aangeven. Dan ben je eerder aan de beurt voor een operatie en krijg je een BH cadeau. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-10-2021 om 09:48, Tess77 zei:

Ik heb gisteren een prothesewissel gehad bij Boerhaave door dr. Bakker.

Van 150 cc eurosicilone naar 495 cc Mentor (verder geen idee wel model het is qua extra of high profile)

Ik heb nu borsten die beter bij mijn lichaam passen en ik ben benieuwd wat het resultaat gaat zijn want ik

kan er nu nog weinig van zeggen.

Hoi Tess,

Veel beterschap en ik hoop dat je een goed herstel krijgt. Ben je kwa lichaam veranderd in die tijd? Bij mij is het eigenlijk wel het zelfde gebleven. 10 jaar terug kon er maar max 255 270 in en nu hebben we het al over 425. Vraag me af of dat allemaal wel gaat passen🤣 ik kan wel wat huid vastpakken bij mijn borsten , vooral als ik naar voren hang. Ik ben nog helemaal nergens over uit. Ik weet niet hoe ronde protheses zullen staan. En dan het aantal cc's. Ik heb gelukkig nog 2 consulten staan. Toen ik 10jaar terug was geopereerd vond ik ze zo opgezwollen erg mooi en groot. Na een paar maanden gingen ze indalen en leek het allemaal wel wat kleiner. Maar nog wel mooi. Dit keer had ik bij dr. Van der weij geen goed gevoel. Ik wil daar ook niet mee rgeopereerd worden.

 

Kan iemand mijn titel aanpassen aub 🤭 ik ben nog zoekende..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Missdd

O wat gek dat hij bij jou wel grotere wil plaatsen.

Ik ben ook slank, maar ook klein 163.

Ik kreeg echt het idee dat hij liever niet hoger als 350cc wilde gaan.

Gisteren mail gehad en ik zou nu toch de 405cc ook kunnen ipv 365cc.

Dus ik ga nog even terug om te passen.

Ik krijg de mentor xtra. Volgens mij dezelfde prothese als hij jou ook heeft geadviseerd.

Ik ben er alleen nu niet uit of ik dus voor 365cc of 405cc ga.

 

Ik denk dat hij waarschijnlijk ook een grotere prothese adviseerd omdat jij een wissel krijgt. Dan word het geloof ik altijd 100 tot 150 cc extra geplaatst.

En was zijn advies dual plan of voor de spier? Want achter de spier verlies je geloof ik ook wel 70/100 cc tegenover voor de spier. Als ik me niet vergis.

 

O ik lees nu dat hij dual plan adviseerde😅

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 2-11-2021 om 12:41, Denise1987 zei:

@Missdd

O wat gek dat hij bij jou wel grotere wil plaatsen.

Ik ben ook slank, maar ook klein 163.

Ik kreeg echt het idee dat hij liever niet hoger als 350cc wilde gaan.

Gisteren mail gehad en ik zou nu toch de 405cc ook kunnen ipv 365cc.

Dus ik ga nog even terug om te passen.

Ik krijg de mentor xtra. Volgens mij dezelfde prothese als hij jou ook heeft geadviseerd.

Ik ben er alleen nu niet uit of ik dus voor 365cc of 405cc ga.

 

Ik denk dat hij waarschijnlijk ook een grotere prothese adviseerd omdat jij een wissel krijgt. Dan word het geloof ik altijd 100 tot 150 cc extra geplaatst.

En was zijn advies dual plan of voor de spier? Want achter de spier verlies je geloof ik ook wel 70/100 cc tegenover voor de spier. Als ik me niet vergis.

 

O ik lees nu dat hij dual plan adviseerde😅

 

Hoi hoi Denise, 

 

Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe breed je borst is. Aan de hand daarvan kunnen ze kijken hoeveel cc je max kunt hebben. Ik heb inmiddels een gesprek gehad met drS. Hawinkels. En ik moet zeggen dat het echt goed klikte. Een hele fijne arts. Hij legt alles heel goed uit. Ik adviseer je toch als je tijd hebt om een consult bij hem te vragen. 

 

Hij adviseerde mij 425cc dual plane rond. Ik heb ook al een operatie datum 15 december. Nog maar 4 weekjes 🤭

 

Groetjes,

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-11-2021 om 12:45, Denise1987 zei:

Dit is de tabel van de mentor extra hp

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ik zou toch voor de 404 gaan die is ook maar 0.2cm groter dan de 365. Plus heeft het een projectie van bijna 0.5 cm. Hoe breed was je borst?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Denise1987 zei:

@Missdd ik ben inmiddels terug geweest bij dr. Donders het word de 405cc. Dat schild inderdaad heel weinig. Zou zelfs nog iets groter kunnen, maar dat wil ik niet.

Mijn ene borst is 12.5  en de andere 13.5 cm. Ik zie zelf geen verschil.

Hoi hoi,

 

Aah fijn dat je toch voor de 405 gaat. Ik ben zo benieuwd. Ik heb nu een implantaat met een projectie van 4.6 met een 425 extr hp wordt het 5.7 1cm groter. Ik twijfel soms nog wel of dat allemaal wel mooi gaat staan bij mij🤭

Mijn borst is 12cm gek dat hij jou dan minder adviseerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Missdd wellicht heeft dat ook te maken met de foto's die ik heb laten zien. Ik heb ook de 450 cc gepassen. Maar ik denk dat ik dat toch net te veel vind voor mij. Ik kon in iedergeval wel groter. Maar of dat dan nog mooi word in verhouding, is de vraag. 

 

Word vast super mooi😍 echt spannend he? Hoe het dan uiteindelijk word. Zo lastig in te schatten, omdat het bij iedereen zo anders uitpakt.

Jij was geloof ik ook vrij klein toch? Dan is meer projectie denk ik wel mooier, omdat je anders nogal snel hebt dat de prothese te breed is in verhouding. 

Maar het blijft altijd afwachten hoe het er uiteindelijk uit komt te zien.

Zo lastig, ben daar veelste nieuwsgierig voor.😅

Voor jou is het natuurlijk ook zo dat je inprincipe blij bent met je boobs nu. Maakt het ook lastiger lijkt me.

Bij mij zijn ze zo niet mooi nu, kan alleen maar beter worden, denk ik🤣

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-11-2021 om 22:29, Denise1987 zei:

@Missdd wellicht heeft dat ook te maken met de foto's die ik heb laten zien. Ik heb ook de 450 cc gepassen. Maar ik denk dat ik dat toch net te veel vind voor mij. Ik kon in iedergeval wel groter. Maar of dat dan nog mooi word in verhouding, is de vraag. 

 

Word vast super mooi😍 echt spannend he? Hoe het dan uiteindelijk word. Zo lastig in te schatten, omdat het bij iedereen zo anders uitpakt.

Jij was geloof ik ook vrij klein toch? Dan is meer projectie denk ik wel mooier, omdat je anders nogal snel hebt dat de prothese te breed is in verhouding. 

Maar het blijft altijd afwachten hoe het er uiteindelijk uit komt te zien.

Zo lastig, ben daar veelste nieuwsgierig voor.😅

Voor jou is het natuurlijk ook zo dat je inprincipe blij bent met je boobs nu. Maakt het ook lastiger lijkt me.

Bij mij zijn ze zo niet mooi nu, kan alleen maar beter worden, denk ik🤣

 

 

 

Hoi Denise, 

 

Jouw prothese wordt dus kleiner dan je borst breedte? Ik zou wel voor het maximale gaan hoor na een jaar lijken je borsten al wat kleiner. En ga je spijt krijgen.

 

Ik ben nu wel tevreden met mijn prothese alleen vind ik het iets klein. 

Ik ben wel erg aan het twijfelen daarom heb ik een afspraak gemaakt voor volgende week bij dr. Pieter Hupkens. 

 

Hij zet blijkbaar alleen achter de borstspier en hij werkt met motivia. Geen idee wat het verschil is. Ik wil absoluut geen ballen. Wil wek dat alles mooi overloopt.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Missdd moet de prothese net zo breedt zijn als je borst. Dat wist ik niet.

Ik wil wel perse de mentor xtra omdat die veel projectie heeft.

 

Dan word het wel heel groot dan zou ik dus 470 cc moeten.

Maar in je borst zit toch ook nog vet en bindweefsel etc. Dat lijkt me ook al 2 cm dik ofzo. Dus is de buitenkant van je borst toch breder als de binnenkant zeg maar 🤔

 

Nou begin ik wel echt weer te twijfelen😅 

Ik wil zoiezo door Dr Donders geopereerd worden, operatie staat al gepland. En ik vind het echt een hele fijne arts.

Ik denk dat zijn advies echt gebaseerd is op wat ik mooi vind en een te grote prothese zou bij mij een side boob creëeren. Nou vind ik dat mooi hoor.

Maar ik geef sportlessen en sport heel veel. Dus dat zou niet praktisch zijn en zou bij mij in normale kleren ook dikker doen lijken dan ik ben.

Ik ben klein 163. Brede heupen en smal bovenlijf. 

 

Ik twijfel nu toch wel weer. Ik vond de 450 cc ook wel heel mooi staan.

Maar ben bang dat dat wel heel groot word in het echt.

Maar jij zou dus wel groter gaan?

Jij hebt ervaring, dus ben wel benieuwd hoe andere er tegenaan kijken.

 

Ben jij er wel overuit hoeveel cc je graag wilt en wat voor projectie etc?

 

Xx

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Denise1987 zei:

@Missdd moet de prothese net zo breedt zijn als je borst. Dat wist ik niet.

Ik wil wel perse de mentor xtra omdat die veel projectie heeft.

 

Dan word het wel heel groot dan zou ik dus 470 cc moeten.

Maar in je borst zit toch ook nog vet en bindweefsel etc. Dat lijkt me ook al 2 cm dik ofzo. Dus is de buitenkant van je borst toch breder als de binnenkant zeg maar 🤔

 

Nou begin ik wel echt weer te twijfelen😅 

Ik wil zoiezo door Dr Donders geopereerd worden, operatie staat al gepland. En ik vind het echt een hele fijne a

Ik denk dat zijn advies echt gebaseerd is op wat ik mooi vind en een te grote prothese zou bij mij een side boob creëeren. Nou vind ik dat mooi hoor.

Maar ik geef sportlessen en sport heel veel. Dus dat zou niet praktisch zijn en zou bij mij in normale kleren ook dikker doen lijken dan ik ben.

Ik ben klein 163. Brede heupen en smal bovenlijf. 

 

Ik twijfel nu toch wel weer. Ik vond de 450 cc ook wel heel mooi staan.

Maar ben bang dat dat wel heel groot word in het echt.

Maar jij zou dus wel groter gaan?

Jij hebt ervaring, dus ben wel benieuwd hoe andere er tegenaan kijken.

 

Ben jij er wel overuit hoeveel cc je graag wilt en wat voor projectie etc?

 

Xx

 

 

 

Hoi Denise,

 

Nee zeker niet. Het ligt ook echt aan je borstvorm. Ik wil borsten wat ook vulling heeft aan de zijkanten. Mijn borst breedte is 12cm en mijn implantaat 11.7 dat schilt 0.3cm. Kwa projectie heb ik nu 4.6 en ik ga naar 5.7 met 425cc. 

 

Ik wil zeker weten dat 425 geen bal effect gaat creeeren met de projectie van 5.7 🤭 vandaar ga ik volgende week naar een consult bij dr. P. Hupkens.

 

Mijn operatie staat al vast.

Drs donders is ook een fijne ervaren arts hij zal het wel beter weten.

 

Jij hebt wel een verschil in  de borsten? 1cm is de ander iets breder.

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Missdd ik denk dat 1 borst meer uitgerekt is😆😅

Aan 1 borst heb ik ooit een borstontsteking gehad, toen is mijn tepel ingetrokken en daar heb ik ook altijd minder borstvoeding mee kunnen geven. Was tijdens de borstvoeding ook kleiner. Er zit waarschijnlijk een verklevingen ofzo.

Op het oog zie je eigenlijk geen verschil, nu ik geen borstvoeding meer geef.

Ik heb een foto van mijn voorsitutatie in mijn topic staan.

 

Ik denk dat 425 cc een hele mooie maat is hoor.

Werkt hupkens in de zelfde kliniek als jou operatie gepland staat?

Kun je dan nog switchen kwa arts?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Denise1987 zei:

@Missdd ik denk dat 1 borst meer uitgerekt is😆😅

Aan 1 borst heb ik ooit een borstontsteking gehad, toen is mijn tepel ingetrokken en daar heb ik ook altijd minder borstvoeding mee kunnen geven. Was tijdens de borstvoeding ook kleiner. Er zit waarschijnlijk een verklevingen ofzo.

Op het oog zie je eigenlijk geen verschil, nu ik geen borstvoeding meer geef.

Ik heb een foto van mijn voorsitutatie in mijn topic staan.

 

Ik denk dat 425 cc een hele mooie maat is hoor.

Werkt hupkens in de zelfde kliniek als jou operatie gepland staat?

Kun je dan nog switchen kwa arts?

 

Hoi Denise ik kon je voorsituatie niet vinden🤭. Ik ga alleen voor advies naar Hupkens. Als hij mij ook zo iets adviseerd met de zelfde projectie dan weet ik dat ik niet meer hoef te twijfelen. Hij werkt ook met motivia en zet alleen achter de spier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...
Op 24-11-2021 om 13:05, Missdd zei:

Inmiddels heb ik mijn keuze gemaakt

15 december word ik geopereerd. Dr Hawinkels 425cc mentor extra HP.

 

zijn er meerdere mensen die boven de 400cc hebben met een projectie van 5.8?

Hey hey hoe was jou ervaring bij hawinkels vond hem ook echt een kundige arts 12 april is mijn datum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-11-2021 om 13:05, Missdd zei:

Inmiddels heb ik mijn keuze gemaakt

15 december word ik geopereerd. Dr Hawinkels 425cc mentor extra HP.

 

zijn er meerdere mensen die boven de 400cc hebben met een projectie van 5.8?

Hey hey hey is inmiddels een tijdje geleden jou operatie en ben zo benieuwd hie het geworden is bij jou. Ik ga 12 april onder het mes bij hawinkels en krijg 470cc mentor xtra dual plane nu 300cc xhp monobloc geheel achter de spier. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.