Jump to content

Recommended Posts

Hai allen. 

Dit zijn de foto's van 7 weken PO na mijn borstvergroting met 275 cc. Ik kom van cupmaat 75A en ik zou nu als ik mezelf meet 75C hebben, ik wacht nog wel even met bh's kopen. 

Mijn litteken links doet soms pijn en als ik eraan voel dan is de linkerkant van m'n litteken bovenaan heel gespannen, net alsof het gaat scheuren. Kan dit soms zo voelen en is dit normaal. 

Ook mijn rechterborst is nog niet zo ver gezakt als m'n linker en ik wou jullie mening horen of alles er normaal uit lijkt te zien.

Verder kan ik melden dat ik van niets nog last heb en dat ik mijn armen sinds deze week eindelijk hoger kan brengen zonder een raar gevoel en kan terug iets zwaardere dingen tillen die ik ervoor niet durfde. Ook kan ik weer op m'n zij slapen #hiephiephoera

Groetjes 

Charlie

IMG_20211005_183329.jpg

IMG_20211005_183145.jpg

IMG_20211005_183126.jpg

Ik denk dat je de drop&fluff nog even af moet wachten. Dat duurt altijd langer bij dual plane. Als het gespannen is, kan hydrateren helpen. Als mijn borsten op spanning staan, en ik smeer ze in met bv bio oil dan voel ik zo de spanning eruit trekken. 

Ben je rechts? Dat kan verklaren waarom je rechterborst minder ver gezakt is. Aan die kant is je borstspier beter ontwikkeld, dus dan duurt de drop&fluff vaak wat langer. Maar.........als je je zorgen maakt, mag je dan niet je PC bellen? Ik zou dat gewoon doen!

• 2 weeks later...

Fijn he, als je alles weer kan doen. Ik ben inmiddels 2,5 maand post op en heb nergens meer last van.

Ik heb ook dual-plane en dat rechts wat hoger zit. Dit kan inderdaad komen doordat je borstspier sterker is aan die kant.

het ziet er al mooi uit! En wordt alleen maar mooier na de drop en fluff. 

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.