Ga naar inhoud

7 weken PO, 275CC dual plane


Aanbevolen berichten

Hai iedereen, 

 

Ik ben Charlie, ik heb een BV gehad in augustus met 275cc mentor high profile implantaten. 

 

Ik ben nu 5 weken PO, ik heb deze vraag:

_ mijn rechter prothese zakt niet en  het borstweefsel/huid zelf lijkt te "dalen" zonder prothese. Deze borstplooi is ook 2 cm hoger als links. 

_mijn linkerprothese is gezakt waardoor borstplooi dus 2 cm onder de linker borst is. Maar de huid zelf is gespannen en lijkt niet te stretchen. 

 

ANu ben ik bang dat mijn borsten 2 cm gaan verschillen in hoogte en dat de tepels niet gelijk gaan staan en de borsten een andere vorm gaan krijgen.. Maak ik me zorgen om niets? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @CharlieKboom, welkom op het forum. Gefeliciteerd met je nieuwe boobs. Wat vervelend dat ze niet gelijk op gaan, maar gebeurt helaas wel vaker. Zelf heb ik er ook iets last van gehad, ben zelf nu 5 maanden PO en is bij mij helemaal weggetrokken. Hoe zijn ze bij jou geplaatst, voor de spier of dual plane. 

Maar bij twijfel kan je altijd met je pc of de kliniek contact opnemen. X

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je rechts? Dan zijn je spieren aan die kant meer ontwikkeld en kan het daardoor gebeuren dat die borst wat achterloopt. Als ik alle verhalen mag geloven komt het uiteindelijk goed! Verder moet je echt een borstvergroting als 2 verschillende operaties zien, iedere borst geneest in z’n eigen tempo. Gaat dus nooit gelijk op.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Lottje72 zei:

Hey @CharlieKboom, welkom op het forum. Gefeliciteerd met je nieuwe boobs. Wat vervelend dat ze niet gelijk op gaan, maar gebeurt helaas wel vaker. Zelf heb ik er ook iets last van gehad, ben zelf nu 5 maanden PO en is bij mij helemaal weggetrokken. Hoe zijn ze bij jou geplaatst, voor de spier of dual plane. 

Maar bij twijfel kan je altijd met je pc of de kliniek contact opnemen. X

Bedankt! Dat stelt mij gerust. Mijn protheses zijn dual plane geplaatst!

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Jenster zei:

Ben je rechts? Dan zijn je spieren aan die kant meer ontwikkeld en kan het daardoor gebeuren dat die borst wat achterloopt. Als ik alle verhalen mag geloven komt het uiteindelijk goed! Verder moet je echt een borstvergroting als 2 verschillende operaties zien, iedere borst geneest in z’n eigen tempo. Gaat dus nooit gelijk op.

Ja ik ben rechtshandig. Dat verklaart veel, bedankt voor de info!

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hai allen. 

 

Dit zijn de foto's van 7 weken PO na mijn borstvergroting met 275 cc. Ik kom van cupmaat 75A en ik zou nu als ik mezelf meet 75C hebben, ik wacht nog wel even met bh's kopen. 

 

Mijn litteken links doet soms pijn en als ik eraan voel dan is de linkerkant van m'n litteken bovenaan heel gespannen, net alsof het gaat scheuren. Kan dit soms zo voelen en is dit normaal. 

 

Ook mijn rechterborst is nog niet zo ver gezakt als m'n linker en ik wou jullie mening horen of alles er normaal uit lijkt te zien.

 

Verder kan ik melden dat ik van niets nog last heb en dat ik mijn armen sinds deze week eindelijk hoger kan brengen zonder een raar gevoel en kan terug iets zwaardere dingen tillen die ik ervoor niet durfde. Ook kan ik weer op m'n zij slapen #hiephiephoera

 

 

Groetjes 

 

Charlie

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Ik denk dat je de drop&fluff nog even af moet wachten. Dat duurt altijd langer bij dual plane. Als het gespannen is, kan hydrateren helpen. Als mijn borsten op spanning staan, en ik smeer ze in met bv bio oil dan voel ik zo de spanning eruit trekken. 

Ben je rechts? Dat kan verklaren waarom je rechterborst minder ver gezakt is. Aan die kant is je borstspier beter ontwikkeld, dus dan duurt de drop&fluff vaak wat langer. Maar.........als je je zorgen maakt, mag je dan niet je PC bellen? Ik zou dat gewoon doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Fijn he, als je alles weer kan doen. Ik ben inmiddels 2,5 maand post op en heb nergens meer last van.

 

Ik heb ook dual-plane en dat rechts wat hoger zit. Dit kan inderdaad komen doordat je borstspier sterker is aan die kant.

 

het ziet er al mooi uit! En wordt alleen maar mooier na de drop en fluff. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.