Ga naar inhoud

Nieuw; opzoek naar kliniek.


Nic.ole

Aanbevolen berichten

Hallo dames, 

 

Ik ben nieuw op dit forum en wil me graag even voorstellen. Ik ben Nicole, 30jaar en heb op mijn 21 een borstvergroting laten doen. Ik had een dieet gevolgd, was 22 kilo afgevallen wat maakte dat ik een mooi slank lichaam had. Maar het vet verdwijnt natuurlijk het meest daar waar je het niet wil. Ik had altijd een volle b cup maar na het diëten was er niks meer over behalve 2 lege theezakje aan vel. Ik vind rondingen bij een vrouw heel mooi en belangrijk dus was er verdrietig om slank te zijn en me alsnog niet mooi te voelen. 

Ik heb mijn borstvergroting laten doen bij de hair and beauty clinic in Hasselt. Helaas is deze kliniek weg, de andere kliniek zit alleen nog in Antwerpen maar dat vind ik eigenlijk te ver weg. Ik woon in 't zuiden van Limburg. 

 

Volgend jaar heb ik m'n implantaten dus 10jaar en wil ik ze laten vervangen. Zeker na alle berichtgevingen die de laatste maanden verschijnen dat de kans op lekker serieus vergroot. Ik hoop hier tips over goede klinieken op te vangen. Ik ben op zoek naar een goede kliniek in België. 

 

De kosten in belgie liggen serieus lager doordat er meer gebruikt word gemaakt van een roesje ipv officiële narcose. Ik heb bij m'n eerste operatie ook een roesje gehad en dat beviel me helemaal prima. 

 

Dus mochten jullie ervaringen hebben bij klinieken in België dan hoor ik die heel graag! 

 

Alvast bedankt, 

 

Groetjes nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey welkom Nicole, 

 

Welkom op dit forum. Wat knap dat je toen zoveel bent afgevallen. Snap dat je daar verdrietig van werd. Was je met de maat wel heel blij? Ik heb helaas geen ervaring met een wissel. Kan mij indenken dat je nu denkt aan een wissel. Denk dat 10 jaar ook wel een mooie tijd is om dit te doen:). Better safe, than sorry. Voor mijn eerste consult heb ik een uur gereden naar Enschede en de afspraak met de chirurg twee uurtjes want dat was in Barendrecht en de operatie was ook twee uurtjes rijden naar Oisterwijk. Dus ben wel stad en land afgereisd 😃. Helaas kan ik je ook niet helpen aan een kliniek in Belgie. Heb wel gezien, dat die prijzen lager liggen, maar dat is mij echt te ver rijden. 

 

Ik zou veelste bang zijn dat ik het ga merken met een roesje of sneller wakker kan worden haha. Gooi mij maar lekker onder het zeil. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.