Ga naar inhoud

Worden ze nog zachter? Half jaar PO


Aanbevolen berichten

Goedemorgen!

 

Vandaag een half jaar PO alweer (motiva ergo 360cc dual plane) en ben erg blij met hoe ze eruit zien.

 

Het enige waar ik me een beetje zorgen om maak is dat ze niet heel zacht voelen. Vooral als ik lig zit er eigenlijk geen beweging in. Als ik naar voren buk zijn ze bijv wel heel zacht. Het is eigenlijk als ik rechtop sta met mn schouders naar achter en op mn rug lig dat ze nog hard/strak aanvoelen. Wellicht door de spier..

 

Hoe is dit bij jullie?


Zijn ze bij jullie nog zachter geworden na een half jaar? 



liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Annemonde, 

 

Ik ben nu bijna 5 maanden po en herken wel wat je schrijft. Ook bij mij voelen ze nog vrij strak en stevig. 
Nu is het ook zo dat ik van een aa cup af kom, dus wellicht is het ook doordat mijn huid ook vrij strak was? Geen idee hoor of dit kan? 

Ik heb er verder geen last van, ik denk dat het gewoon tijd nodig heeft…

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Hey, ik heb 9 jaar geleden m'n eerste operatie laten doen. 't volledige herstel duurt ongeveer een jaar. En tot die tijd zullen je borsten soms raar uit zien of raar voelen. Ik ervaarde ook vaak verschil als ik veel fysiek gedaan had. Des ste meer fysiek, des ste harder m'n borsten weer waren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 29-9-2021 om 18:39, Von5385 zei:

Hoi Annemonde, 

 

Ik ben nu bijna 5 maanden po en herken wel wat je schrijft. Ook bij mij voelen ze nog vrij strak en stevig. 
Nu is het ook zo dat ik van een aa cup af kom, dus wellicht is het ook doordat mijn huid ook vrij strak was? Geen idee hoor of dit kan? 

Ik heb er verder geen last van, ik denk dat het gewoon tijd nodig heeft…

Alsof ik dit geschreven heb haha. Precies hetzelfde hier. Ik ben in mei geopereerd en ik vind mijn borsten ook echt nog vrij hard.. het kan ook enorm per dag verschillen. 

Ik hoop ook dat ze nog wat zachter worden, maar geduld is echt het belangrijkste als ik het zo overal lees. 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
Op 29-9-2021 om 10:40, Annemonde zei:

Goedemorgen!

 

Vandaag een half jaar PO alweer (motiva ergo 360cc dual plane) en ben erg blij met hoe ze eruit zien.

 

Het enige waar ik me een beetje zorgen om maak is dat ze niet heel zacht voelen. Vooral als ik lig zit er eigenlijk geen beweging in. Als ik naar voren buk zijn ze bijv wel heel zacht. Het is eigenlijk als ik rechtop sta met mn schouders naar achter en op mn rug lig dat ze nog hard/strak aanvoelen. Wellicht door de spier..

 

Hoe is dit bij jullie?


Zijn ze bij jullie nog zachter geworden na een half jaar? 



liefs,

Hai, heb jij ook foto’s van je proces? Ik heb precies hetzelfde laten doen en ben benieuwd naar andere ervaringen.

 

groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.