Ga naar inhoud

Liposuctie uit borsten voor borstvergroting?


Aanbevolen berichten

Misschien is dit een hele gekke vraag. Maar mijn vriendin en ik hebben allebei een borstvergroting gedaan, kwam vanaf een c cup ongeveer.
Maar bij meiden met een kleine voorsituatie, voelen de borsten veel strakker in hun vel als je snapt wat ik bedoel. Ik denk omdat er niet veel eigen weefsel boven zit.
Wordt er wel eens vet uit de borsten weggehaald om vervolgens helemaal op te vullen met een prothese, of is dat heel gek haha? Als wij naar voren hangen, hangt ook ons eigen weefsel er zeg maar bovenop. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-9-2021 om 22:23, Junesboob zei:

Misschien is dit een hele gekke vraag. Maar mijn vriendin en ik hebben allebei een borstvergroting gedaan, kwam vanaf een c cup ongeveer.
Maar bij meiden met een kleine voorsituatie, voelen de borsten veel strakker in hun vel als je snapt wat ik bedoel. Ik denk omdat er niet veel eigen weefsel boven zit.
Wordt er wel eens vet uit de borsten weggehaald om vervolgens helemaal op te vullen met een prothese, of is dat heel gek haha? Als wij naar voren hangen, hangt ook ons eigen weefsel er zeg maar bovenop. 

Hi, volgens mij heet het dan alleen niet liposuctie, maar het verwijderen van borstweefsel. Ik heb dit wel een aantal keer voorbij zien komen bij Wouter van der Pot.

 

Voor mijn borstvergroting had ik d70, een slappe versie. En had achteraf misschien ook wel wat weefsel willen laten verwijderen. Dit is veel zachter dan de prothese.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, boob1234 zei:

Hi, volgens mij heet het dan alleen niet liposuctie, maar het verwijderen van borstweefsel. Ik heb dit wel een aantal keer voorbij zien komen bij Wouter van der Pot.

 

Voor mijn borstvergroting had ik d70, een slappe versie. En had achteraf misschien ook wel wat weefsel willen laten verwijderen. Dit is veel zachter dan de prothese.

Dankjewel voor je reactie! Heb ook even gekeken maar zie het niet staan zonder lift?

wist niet dat dat kon! Goed om te weten. vraag mij af of veel artsen dit doen.. Kan er niet veel over vinden. Maar goed om te weten hoe het heet haha kon er al geen woord voor verzinnen! Snap goed dat je dit ook wilde, je voelt het inderdaad echt goed doordat het veel zachter is. Soms wou ik dat ik gewoon van een A kwam

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.