Ga naar inhoud

Shadow : 29 november 2021 : Dr. Schreinemachers : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

9 minuten geleden, Shadow zei:

@Denise1987 douchen ging eigenlijk vrij goed. Ik was wat huiverig om de BH uit te trekken, dus met BH en al in de douche gestapt🙈 tijdens het douchen heb ik hem toch uit gedaan, en het voelde raar maar niet pijnlijk of zo. Maar wat een verademing om even lekker te douchen! Ze hebben mij trouwens alleen gezegd dat ik op mijn rug moest slapen, niet perse dat ik rechtop moest zitten. Maar ik had zo n naar gevoel als ik plat lag. Mijn borsten werden dan heel zwaar naar de zijkanten toe. Rechtop was een beter gevoel. Ook denk ik dat ik niet zelfstandig uit bed was gekomen als ik helemaal plat was gaan liggen😅 om het even grof te zeggen denk dat de eerste 2 weken gewoon even aankloten word haha.

O lijkt me heerlijk idd dat je gewoon even lekker kan douchen. En hoe zag het eruit? Zitten ze nog erg hoog?

 

Ik ben benieuwd hoe ik het zal ervaren over een paar weken.

Ik zal in iedergeval al een hoop kussens klaar leggen om mezelf in te bouwen in bed🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zitten nog totaal niet op hun plaats . Dus echt mooi kan ik het nog niet noemen zonder BH. Maar ik kan me wel een beetje een voorstelling maken voor als ze gaan indalen. Als ik de bh aanheb ziet het er eigenlijk wel best mooi uit. Alleen als je dan vanaf de zijkant kijkt zie je heel goed dat ze nog echt een stuk moeten gaan zakken. Er zit ook echt totaal geen beweging in, als ik mijn bh uit doe blijven ze precies hetzelfde als met bh aan. Alleen  met bh lijken mijn tepels niet zo puntig. Ik dacht eerst dat de bh alles bijeen hield maar dat bleek niet zo te zijn toen ik m uitdeed, alles bleef hetzelfde😅,heel raar. 

 

En ja hoor gewoon lekker een heel kussenfort bouwen straks, zodat je lekker comfortabel kunt slapen👍

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 4 dagen PO , een rustige dag vandaag geen gekke dingen. Ik kan steeds meer maar doe rustig aan. Volgens mij heb ik niet meer zoveel paracetamol nodig dus heb mijn 2e dosis overgeslagen. Heb een beetje door het huis gewandeld en wat opgeruimd.  T is hier  regenachtig weer anders was Ik even een blokje om het huis gaan lopen. Mijn armen kan ik steeds makkelijker bewegen zolang ik maar niet echt druk zet. Borsten zien er hetzelfde uit als gisteren, dus daar is niet veel over te updaten. Vannacht heb ik iets platter geslapen wat wel een verademing voor mijn rug was vanmorgen. Al met al gaat het goed 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Shadow zei:

Vandaag 4 dagen PO , een rustige dag vandaag geen gekke dingen. Ik kan steeds meer maar doe rustig aan. Volgens mij heb ik niet meer zoveel paracetamol nodig dus heb mijn 2e dosis overgeslagen. Heb een beetje door het huis gewandeld en wat opgeruimd.  T is hier  regenachtig weer anders was Ik even een blokje om het huis gaan lopen. Mijn armen kan ik steeds makkelijker bewegen zolang ik maar niet echt druk zet. Borsten zien er hetzelfde uit als gisteren, dus daar is niet veel over te updaten. Vannacht heb ik iets platter geslapen wat wel een verademing voor mijn rug was vanmorgen. Al met al gaat het goed 😊

Fijn, dat je al wat meer kunt en de pijn al een beetje afneemt.

Gaat best snel eigenlijk.

Elke dag een beetje vooruit.

Ben benieuwd hoelang t duurt voordat je boobies gaan zakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Shadowfijn dat het goed gaat!! Ik moest even bij lezen hoor!! Ik zit maar af en toe te spieken. Ik ben benieuwd hoe ze er nu uit zien hoor! 
 

En wat goed dat je de pijnstillers al beetje aan het afbouwen bent !! Echt fijn om je verhaal te lezen. Ik hoop dat het straks wordt zoals je voor ogen had. Daar ga ik wel vanuit! Kan tot een jaar duren vgm !! 
 

ik mag over 3 weken. Mijn vriendinnen hebben volgende week een tietenparty georganiseerd 😂 dus dat is ook echt wel een teken dat het dichterbij komt. 
 

ben benieuwd naar de rest van je verhaal en hoe het straks gaat 😋

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier even een update. Pijn is bijna helemaal weg, alleen is mijn linkerborst veel meer gezwollen als de rechter. Ik heb daar woensdag contact met de kliniek over gehad en ik mocht foto s sturen. De chirurg zei dat het waarschijnlijk vocht is maar dat op mijn voorfoto te zien was dat ik bij mijn linkerborst onderin meer weefsel had als bij mijn rechterborst en dat een klein verschil altijd blijft. Daar kan ik op zich prima mee leven maar het verschil is zo groot dat het waarschijnlijk 2 verschillende cupmaten zijn. Ik hoop echt dat dit nog bijtrekt want ik maak mij toch wel zorgen. Maandag mag ik terug om de hechtingen eruit te halen ben benieuwd wat de verpleegster zal zeggen, ik voel me hier niet echt lekker bij😞. Hoop dat dit vrij normaal is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Shadow zei:

Hier even een update. Pijn is bijna helemaal weg, alleen is mijn linkerborst veel meer gezwollen als de rechter. Ik heb daar woensdag contact met de kliniek over gehad en ik mocht foto s sturen. De chirurg zei dat het waarschijnlijk vocht is maar dat op mijn voorfoto te zien was dat ik bij mijn linkerborst onderin meer weefsel had als bij mijn rechterborst en dat een klein verschil altijd blijft. Daar kan ik op zich prima mee leven maar het verschil is zo groot dat het waarschijnlijk 2 verschillende cupmaten zijn. Ik hoop echt dat dit nog bijtrekt want ik maak mij toch wel zorgen. Maandag mag ik terug om de hechtingen eruit te halen ben benieuwd wat de verpleegster zal zeggen, ik voel me hier niet echt lekker bij😞. Hoop dat dit vrij normaal is.

Fijn dat de pijn weg is.

Balen dat er verschil is meis. Maar je bent nog maar kort po, dus kan nog bijtrekken.

Ik ben wel heel nieuwsgierig naar je boobies. Zou ik mogen kijken.

😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Shadow zei:

Hier even een update. Pijn is bijna helemaal weg, alleen is mijn linkerborst veel meer gezwollen als de rechter. Ik heb daar woensdag contact met de kliniek over gehad en ik mocht foto s sturen. De chirurg zei dat het waarschijnlijk vocht is maar dat op mijn voorfoto te zien was dat ik bij mijn linkerborst onderin meer weefsel had als bij mijn rechterborst en dat een klein verschil altijd blijft. Daar kan ik op zich prima mee leven maar het verschil is zo groot dat het waarschijnlijk 2 verschillende cupmaten zijn. Ik hoop echt dat dit nog bijtrekt want ik maak mij toch wel zorgen. Maandag mag ik terug om de hechtingen eruit te halen ben benieuwd wat de verpleegster zal zeggen, ik voel me hier niet echt lekker bij😞. Hoop dat dit vrij normaal is.

Bij mijn eerste wissel had ik ook lang een verschil. Maar dit is helemaal bij getrokken. Mijn rechter borst was lang kleiner. Kan echt nog helemaal goed komen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Happy(._.) dat is wel fijn om te horen dat het bij jou helemaal bijgetrokken is.  Ik me ook niet voorstellen dat het verschil zo blijft eigenlijk want van te voren was het ook niet zo groot.   Maar ik maak me gewoon zorgen ikzelf zie het namelijk heel erg goed. Ben benieuwd wat ze er morgen over zeggen dan mogen de pleisters eraf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Shadow zei:

@Happy(._.) dat is wel fijn om te horen dat het bij jou helemaal bijgetrokken is.  Ik me ook niet voorstellen dat het verschil zo blijft eigenlijk want van te voren was het ook niet zo groot.   Maar ik maak me gewoon zorgen ikzelf zie het namelijk heel erg goed. Ben benieuwd wat ze er morgen over zeggen dan mogen de pleisters eraf.

 

Als ik de foto's zie heb ik wel echt het idee dat er in je grotere borst vocht zit nog aan de zijkant. Bij de oksel kant. Ik ben geen expert natuurlijk💁‍♀️ 

Komt vast goed meis. Ik lees hier echt wel vaak dat mensen verschillende borsten hebben na de operatie. Maar snap dat je nu even baalt. Maar ik denk dat je echt nog veel kans hebt dat het gewoon bijtrekt zo kort na po. 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Denise1987 lief dat je even mee kijkt. Ik weet eigenlijk ook wel dat ze beide verschillend zullen herstellen van de operatie, maar ik schrok hier toch eventjes van. Bedankt voor jullie geruststellende woorden. Dit hele proces doet toch meer met me dan ik verwacht had. Het lijkt erop dat de linkerborst nu toch een beetje aan het slinken is. Tenminste dat idee had ik voordat ik straks de douche in stapte. Eerst stond deze helemaal strak en volgens mij is dat wat minder nu. Nu komt het stukje geduld om de hoek kijken en daar ben ik zo slecht in🙈. Ik moet wel zeggen ik had de eerste week geen gevoel meer in de onder en zijkant van mijn borsten, en in mijn tepels had ik helemaal geen gevoel meer. Het gevoel aan de zijkant is helemaal terug nu. Ook mijn tepels voelen weer normaal, dus daar ben ik wel blij mee. Morgen de pleisters eraf laten halen, ben benieuwd wat ze zeggen. Dan zal ik ook even foto s plaatsen van de incisie s ,hoe ze er nu uitzien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Shadow zei:

@Denise1987 lief dat je even mee kijkt. Ik weet eigenlijk ook wel dat ze beide verschillend zullen herstellen van de operatie, maar ik schrok hier toch eventjes van. Bedankt voor jullie geruststellende woorden. Dit hele proces doet toch meer met me dan ik verwacht had. Het lijkt erop dat de linkerborst nu toch een beetje aan het slinken is. Tenminste dat idee had ik voordat ik straks de douche in stapte. Eerst stond deze helemaal strak en volgens mij is dat wat minder nu. Nu komt het stukje geduld om de hoek kijken en daar ben ik zo slecht in🙈. Ik moet wel zeggen ik had de eerste week geen gevoel meer in de onder en zijkant van mijn borsten, en in mijn tepels had ik helemaal geen gevoel meer. Het gevoel aan de zijkant is helemaal terug nu. Ook mijn tepels voelen weer normaal, dus daar ben ik wel blij mee. Morgen de pleisters eraf laten halen, ben benieuwd wat ze zeggen. Dan zal ik ook even foto s plaatsen van de incisie s ,hoe ze er nu uitzien. 

@Shadowlees hier ook even met je mee. Wilde al vragen hoe het met je gaat❤. 

 

Spannend vandaag en hoop dat je wat gerustgesteld terug komt mbt het verschil. Ik zal zo ook ff spieken. Net wakker en duurt even voordat die stijve boobs mij iets laten bewegen🙈😅

 

Succes vandaag en ik volg je verhaal❤😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag dus terug geweest en alles was gelukkig in orde. De verpleegster zag gelijk dat het gewoon vocht was en ik hoefde me geen zorgen te maken. Dat was wel een opluchting. Ze vertelde dat het vocht meestal het snelst wegtrekt  aan de kant bij de arm die je het meest gebruikt, en ik ben rechts dus. En ik heb de hele tijd mijn linker arm bijna niet gebruikt omdat ik dacht dat het dan erger werd🤦‍♀️ dus het advies gekregen ook lekker met links meebewegen. De steristrips zijn eraf en aan een kant een knoopje van de hechting eraf geknipt het knoopje aan de andere kant was weg haha. Dus ik ben weer gerust gesteld 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 12/12/2021 at 9:30 PM, Shadow said:

@Denise1987 lief dat je even mee kijkt. Ik weet eigenlijk ook wel dat ze beide verschillend zullen herstellen van de operatie, maar ik schrok hier toch eventjes van. Bedankt voor jullie geruststellende woorden. Dit hele proces doet toch meer met me dan ik verwacht had. Het lijkt erop dat de linkerborst nu toch een beetje aan het slinken is. Tenminste dat idee had ik voordat ik straks de douche in stapte. Eerst stond deze helemaal strak en volgens mij is dat wat minder nu. Nu komt het stukje geduld om de hoek kijken en daar ben ik zo slecht in🙈. Ik moet wel zeggen ik had de eerste week geen gevoel meer in de onder en zijkant van mijn borsten, en in mijn tepels had ik helemaal geen gevoel meer. Het gevoel aan de zijkant is helemaal terug nu. Ook mijn tepels voelen weer normaal, dus daar ben ik wel blij mee. Morgen de pleisters eraf laten halen, ben benieuwd wat ze zeggen. Dan zal ik ook even foto s plaatsen van de incisie s ,hoe ze er nu uitzien. 

Hoi Shadow,

ik ben ook even aan het meelezen. Hoe gaat het nu? Ik ben zelf afgelopen maandag geopereerd en heb ook aan 1 Kant meer last. Links is iets groter. Zou ik ook mee mogen kijken in je album? 
Ik kom graag in contact.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Renate86 fijn dat je al 1 week po bent  dan is de zwaarste week al achter de rug, (tenminste bij mij)het gaat op zich goed de zwelling is volgens mij niet heel veel minder geworden. Ik heb verder geen pijn of iets raars gelukkig. We wachten het gewoon af. 

 

 Als ik jou was zou ik me niet teveel zorgen maken, als het verschil maar klein is trekt het vast nog wel bij.Het verandert zoveel nog. Ik zal je toevoegen aan mijn album👍

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minutes ago, Shadow said:

@Renate86 fijn dat je al 1 week po bent  dan is de zwaarste week al achter de rug, (tenminste bij mij)het gaat op zich goed de zwelling is volgens mij niet heel veel minder geworden. Ik heb verder geen pijn of iets raars gelukkig. We wachten het gewoon af. 

 

 Als ik jou was zou ik me niet teveel zorgen maken, als het verschil maar klein is trekt het vast nog wel bij.Het verandert zoveel nog. Ik zal je toevoegen aan mijn album👍

Ja dat is zeker fijn, ik voel me vandaag al zoveel beter dan de eerste dagen. Heb ook al minder pijnstillers nodig. 
En idd ik zie mijn borsten nu ook al veranderen al gaat het langzaam, ik weet dat het heel mooi gaat worden. Had ook een klein verschil in m’n borsten en dat is nu gecorrigeerd en het ziet er nu al super gelijk uit opzich. Dus gewoon afwachten en rustig aan doen 😅 jij ook! Veel sterke en fijne dag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.