Ga naar inhoud

Shadow : 29 november 2021 : Dr. Schreinemachers : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

@Maarlynou wat gek dat de eerste arts gewoon aan zijn bureau bleef zitten😅 ik heb foto's staan in mijn voorstel topic. Weet niet of je dat zo kan terug vinden?

Ik ben 164 (ook niet heel groot) en ik weeg 61 kilo. Ik ben van boven vrij smal, maar wel heupen.  Heb nu een lege B cup na mijn zwangerschappen.

De pc heeft foto's gemaakt van het passen met 350 cc. 

Ik denk wel dat de naam van jou arts in het behandelplan staat hoor.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 december! Want dan is me man 2 weken thuis Ivm vakantie.. heb hier ook 2 kinderen van 3/5 lopen ! 
 

Ik ga even kijken of ik het een en ander kan vinden, ben poosje offline geweest eigenlijk .. en ben nog niet heel bekend zat net al te zoeken hoe ik foto’s kon toevoegen enzo ..

 

ik heb het niet in het behandelplan gezien.. of ik ben zo scheel, ik ga nog een keer kijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames, vandaag nog 1x gepast. En we zijn uitgekomen op 375 of 400 cc tijdens de operatie gaat ze kijken wat het beste bij mijn lichaam past. Ik kon geloof ik tot 425 gaan maar dat was voor mijn gevoel een beetje veel van het goede. Mijn keuze staat nu vast. Ik ga dat ook niet meer veranderen. Het consult was ook maar heel kort want ik was er zo uit haha. Morgen mag ik nog even bloed gaan prikken om mijn nierfunctie re checken. En dan heb ik alles wat ik voor de operatie moest doen erop zitten. Enige waar ik nog een beetje mee in mijn maag zit is de operatie datum, ze zijn operaties aan het uitstellen en het kan zijn dat mijn datum ook verplaatst word. Vanmiddag word ik hierover gebeld. Dus spannend spannend🙈🙈🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

O jee, hopelijk word het niet verplaatst.🤞

Toch nog ietsje groter dus kwa maat?

Fijn dat je er nu helemaal uit bent, dat geeft ook rust en kun je nu lekker aftellen 🤗

Ik word als het goed is vandaag terug gebeld/gemaild over het aantal cc, ik denk dat het toch nog een keer passen.

Neig zelf toch naar 405 cc.

Ben benieuwd wat de pc zegt.

 

Hopelijk heb jij straks gebeld en word het gewoon 24 november. Is al bijna🤗

Super spannend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Denise1987 ja het viel toch een stukje groter uit🙈 maar het zag er zo mooi uit haha. Ben vanmiddag niet meer gebeld ,we zullen maar zeggen geen nieuws goed nieuws😇

 

Als ik jou was zou ik nog een keertje gaan passen, dan weet je het zeker voor jezelf. Is ook een hele opgave die CC s kiezen, je wilt ook niet dat je achteraf denkt had ik maar die paar cc erbij gepakt  je kunt ze niet even gaan ruilen als je niet tevreden bent.

 

 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Shadow 

Ah wat super fijn zeg. Geen nieuws is goed nieuws. Top!

Ik heb zojuist een mailtje gehad en de 405cc gaat passen. 

Ik moet even bellen voor een afspraak.

Alleen ze hebben geen pasprothese in 365cc en 405cc.

Dus even kijken of ze misschien wel 400cc hebben.

Ondertussen ga ik hier nog even speuren naar dames die rond de 400 cc hebben, om te kijken hoe dat eruit ziet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dames springen jullie even mee op mijn rollercoaster in borstvergrotingsland?🙈🙈🙈

Na alles geregeld te hebben voor de operatie inclusief bloedprikken vorige week dinsdag, werd ik gebeld dat mijn operatie niet doorging ivm de luchtkwaliteit in de operatiekamers. Een nieuwe datum kon mij niet gegeven worden omdat ze de de toestroom van coronapatienten niet konden voorspellen, maar dit jaar ging in ieder geval niet meer lukken. Dus daar zat ik dan helemaal helemaal ontdaan...😐😐😐  nadat alles een beetje gezakt was heb ik Kliniek Veldhoven gebeld en mijn verhaal uitgelegd. Om een lang verhaal kort te maken, ik heb een consult gehad en mijn operatie is 29 November het  word 350 cc mentor xtra . Ja er is 50 cc vanaf gegaan. Met deze pas protheses leek alles veel groter. En mij werd dan ook geadviseerd dat 400 echt te groot was voor mij. Als ik in de spiegel keek was ik het daar ook helemaal mee eens! Ik heb eigenlijk ook geen idee of de protheses die ik in de eerste instantie zou krijgen dezelfde waren. Ze waren in ieder geval wel van Mentor. Ook worden de implantaten voor de spier geplaatst en niet erachter, de chirurg vond dit een betere optie voor mij. Nou nu dit weer even allemaal laten bezinken😅 t is me het avontuurtje wel🙈🙈🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Denise1987 daar vraag je me wat, ik ben dr naam vergeten. Als ik zo na de foto s kijk lijkt ze op dr Derks. Maar ze had een mondkapje op dus dat helpt ook niet. Misschien staat het in de papieren die ik gekregen heb. Ze opereerde in ieder geval alleen op maandag en ze werkt ook in het ziekenhuis in Nijmegen. Moet vanavond nog even een mail sturen met mijn medicatie lijst dan zal ik het nog even navragen. Ik ben zo slecht in namen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er heel mooi uit shadow. Word hartstikke mooi. Krijg je dual plan of op de spier?

Ik denk dat je dr. Deres krijgt dan.

Volgens mij werkt er maar 1 vrouwelijke pc.

Ik ben vandaag nog gaan passen, het word de 405cc. Schild namelijk maar 2 mm. en de pc vond dat prima passen bij m'n lichaam. 🤗

Moet nog een maand langer wachten dan jij. Zo spannend🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Bij deze ga ik mijn operatieverslag proberen te schrijven😇

 

Maandag morgen mocht ik mij om kwart voor 11 melden aan de balie bij  de Veldhoven Kliniek. Daar werd ik vriendelijk ontvangen en mocht ik met de lift door na boven. Daar gekomen werd ik meegenomen door de verpleegster en mocht ik mij uitkleden. Ik werd gewogen kreeg een lekkere warme badjas aan en werd begeleid na mijn bed. 

Het infuus werd geprikt (wat trouwens heel erg meeviel) en ik kreeg een bekertje water en 2 paracetamol. Even daarna kwam de chirug binnen en zij heeft me afgetekend, toen was het wachten totdat ik opgehaald werd, toen kreeg ik toch wel een beetje zenuwen haha. Om 10 over 12 werd ik opgehaald en mocht ik op de operatietafel plaats nemen. Vanaf toen ging alles heel erg snel. Ik kreeg een bloeddrukmeter om mijn arm en ik heb geloof ik nog even gekletst. Het laatste wat ik mij herinner is dat iemand zei , ga maar lekker slapen😊

 

Voor mijn gevoel werd ik 5 minuten erna weer wakker, ik had een beetje pijn en toen herinnerde ik me weer waar ik was. Ik heb even gespiekt onder de dekens en was gelijk blij haha. Ik heb denk ik nog een kwartiertje of zo een beetje duf gelegen maar toen was ik echt goed wakker aan het worden.  Ik kreeg een lekker kopje koffie en iets te eten. Intussen werd mijn man gebeld dat hij me mocht komen halen. Nadat ik ik na de wc was geweest mocht ik dan echt na huis. Ik werd geholpen met aankleden en mijn spulletjes werden netjes in mijn tas gedaan en ik kreeg nog een recept voor verschillende pijnbestrijding mee en we waren weer opweg na huis.

 

Ik heb na de operatie ook nog in de spiegel mogen kijken en de chirurg is ook nog langs geweest maar ik weet even niet meer wanneer dat gebeurt is 🙈🙈🙈

 

Tot nu toe is de pijn goed vol te houden, ik heb paracetamol gehad, die pak ik wel netjes op tijd en voor het slapen heb ik voor de zekerheid een naproxen gepakt zodat ik niet overvallen werd door pijn vannacht. Dus tot nu toe gaat het goed , ik doe rustig aan ik lig lekker in bed en af en toe loop ik een rondje door het huis. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Shadow zei:

Bij deze ga ik mijn operatieverslag proberen te schrijven😇

 

Maandag morgen mocht ik mij om kwart voor 11 melden aan de balie bij  de Veldhoven Kliniek. Daar werd ik vriendelijk ontvangen en mocht ik met de lift door na boven. Daar gekomen werd ik meegenomen door de verpleegster en mocht ik mij uitkleden. Ik werd gewogen kreeg een lekkere warme badjas aan en werd begeleid na mijn bed. 

Het infuus werd geprikt (wat trouwens heel erg meeviel) en ik kreeg een bekertje water en 2 paracetamol. Even daarna kwam de chirug binnen en zij heeft me afgetekend, toen was het wachten totdat ik opgehaald werd, toen kreeg ik toch wel een beetje zenuwen haha. Om 10 over 12 werd ik opgehaald en mocht ik op de operatietafel plaats nemen. Vanaf toen ging alles heel erg snel. Ik kreeg een bloeddrukmeter om mijn arm en ik heb geloof ik nog even gekletst. Het laatste wat ik mij herinner is dat iemand zei , ga maar lekker slapen😊

 

Voor mijn gevoel werd ik 5 minuten erna weer wakker, ik had een beetje pijn en toen herinnerde ik me weer waar ik was. Ik heb even gespiekt onder de dekens en was gelijk blij haha. Ik heb denk ik nog een kwartiertje of zo een beetje duf gelegen maar toen was ik echt goed wakker aan het worden.  Ik kreeg een lekker kopje koffie en iets te eten. Intussen werd mijn man gebeld dat hij me mocht komen halen. Nadat ik ik na de wc was geweest mocht ik dan echt na huis. Ik werd geholpen met aankleden en mijn spulletjes werden netjes in mijn tas gedaan en ik kreeg nog een recept voor verschillende pijnbestrijding mee en we waren weer opweg na huis.

 

Ik heb na de operatie ook nog in de spiegel mogen kijken en de chirurg is ook nog langs geweest maar ik weet even niet meer wanneer dat gebeurt is 🙈🙈🙈

 

Tot nu toe is de pijn goed vol te houden, ik heb paracetamol gehad, die pak ik wel netjes op tijd en voor het slapen heb ik voor de zekerheid een naproxen gepakt zodat ik niet overvallen werd door pijn vannacht. Dus tot nu toe gaat het goed , ik doe rustig aan ik lig lekker in bed en af en toe loop ik een rondje door het huis. 

 

Wat fijn om te horen!!! Wat fijn dat het zo goed is gegaan en dat de pijn mee valt!! Ben benieuwd naar je resultaten en foto’s !

 

hier is het ook bijna zo ver!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Shadow zei:

Bij deze ga ik mijn operatieverslag proberen te schrijven😇

 

Maandag morgen mocht ik mij om kwart voor 11 melden aan de balie bij  de Veldhoven Kliniek. Daar werd ik vriendelijk ontvangen en mocht ik met de lift door na boven. Daar gekomen werd ik meegenomen door de verpleegster en mocht ik mij uitkleden. Ik werd gewogen kreeg een lekkere warme badjas aan en werd begeleid na mijn bed. 

Het infuus werd geprikt (wat trouwens heel erg meeviel) en ik kreeg een bekertje water en 2 paracetamol. Even daarna kwam de chirug binnen en zij heeft me afgetekend, toen was het wachten totdat ik opgehaald werd, toen kreeg ik toch wel een beetje zenuwen haha. Om 10 over 12 werd ik opgehaald en mocht ik op de operatietafel plaats nemen. Vanaf toen ging alles heel erg snel. Ik kreeg een bloeddrukmeter om mijn arm en ik heb geloof ik nog even gekletst. Het laatste wat ik mij herinner is dat iemand zei , ga maar lekker slapen😊

 

Voor mijn gevoel werd ik 5 minuten erna weer wakker, ik had een beetje pijn en toen herinnerde ik me weer waar ik was. Ik heb even gespiekt onder de dekens en was gelijk blij haha. Ik heb denk ik nog een kwartiertje of zo een beetje duf gelegen maar toen was ik echt goed wakker aan het worden.  Ik kreeg een lekker kopje koffie en iets te eten. Intussen werd mijn man gebeld dat hij me mocht komen halen. Nadat ik ik na de wc was geweest mocht ik dan echt na huis. Ik werd geholpen met aankleden en mijn spulletjes werden netjes in mijn tas gedaan en ik kreeg nog een recept voor verschillende pijnbestrijding mee en we waren weer opweg na huis.

 

Ik heb na de operatie ook nog in de spiegel mogen kijken en de chirurg is ook nog langs geweest maar ik weet even niet meer wanneer dat gebeurt is 🙈🙈🙈

 

Tot nu toe is de pijn goed vol te houden, ik heb paracetamol gehad, die pak ik wel netjes op tijd en voor het slapen heb ik voor de zekerheid een naproxen gepakt zodat ik niet overvallen werd door pijn vannacht. Dus tot nu toe gaat het goed , ik doe rustig aan ik lig lekker in bed en af en toe loop ik een rondje door het huis. 

 

O wat fijn dat alles zo goed verlopen is. Hopelijk valt de pijn vandaag ook mee. Ben benieuwd naar het uiteindelijk resultaat. Hopelijk is het helemaal zoals je gewenst had.😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou vandaag 2 po, ben benieuwd wat de dag gaat brengen, gisteren heb ik bijna de hele dag in bed gelegen en ook echt geslapen. Ook vanacht heb ik als een roosje geslapen. Ik gebruik nog steeds de paracetamol en 2 x per dag Naproxen. Gelukkig heb ik de zware pijnstilling nog niet nodig gehad, hoop dat dat zo blijft. Alles staat behoorlijk strak  maar het is goed uit te houden. Als het goed is mogen vandaag de gaasjes eraf. Ik heb nog niet durven spieken, durf de bh echt niet los te maken nog haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Shadow zei:

Nou vandaag 2 po, ben benieuwd wat de dag gaat brengen, gisteren heb ik bijna de hele dag in bed gelegen en ook echt geslapen. Ook vanacht heb ik als een roosje geslapen. Ik gebruik nog steeds de paracetamol en 2 x per dag Naproxen. Gelukkig heb ik de zware pijnstilling nog niet nodig gehad, hoop dat dat zo blijft. Alles staat behoorlijk strak  maar het is goed uit te houden. Als het goed is mogen vandaag de gaasjes eraf. Ik heb nog niet durven spieken, durf de bh echt niet los te maken nog haha. 

O wat fijn dat je de zware pijnstillers nog niet hebt hoeven pakken.

En slapen is alleen maar goed voor het herstel.

 

Haha ik snap dat je de gaasjes er niet af durft te halen en überhaupt je bh aan wil laten😅

Lijkt me zo apart als alles nog zo gevoelig is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 3 dagen PO, ik werd wakker zonder pijn, dat is al een heel goed begin van de dag. De BH duwt alles plat en houd alles goed bij elkaar dus die doet zn werk heel goed. Ik geloof niet dat ik echt last heb van zwelling maar dat heb ik zowiezo eigenlijk niet snel, dus daar ben ik wel blij mee. Gisteren samen met mijn man even gespiekt. Ze staan nog een beetje na buiten toe maar dat zou helemaal goedkomen.Wel langs de zijkant van de BH want hij mocht van mij nog niet uit haha🙈😅🙈.  Alles lijkt rustig en heb nog geen blauwe plekken kunnen ontdekken.Wel heb ik aan de onderkant van mijn borsten nu geen gevoel,  ik probeer mij daar niet te druk om te maken want dinsdag was de zijkant ook gevoelloos maar dat komt langzaam weer terug gelukkig.Vandaag ga ik lekker douchen (met wat hulp) daar kijk ik enorm na uit.  Mijn haar is een drama 😲, verder blijf ik gewoon de Paracetamol nemen en de Naproxen. De Naproxen is ook ontstekingsremmend dus die pak ik gewoon totdat ze op zijn. Ik heb het gevoel dat ze al iets aan het zakken zijn. Ik voel me verder best goed eigenlijk ben nog wel moe maar neem mijn rust. Zal eens kijken of ik straks even een foto kan maken van de zijkant en de voorkant( wel met bh) om jullie even te laten kijken. Tot nu toe valt het me best mee allemaal🤞  Slapen valt me wel wat tegen, ik slaap goed maar merk toch dat het rechtop slapen niet echt super voor mijn rug is. Dus zover gaat het de goede kant op🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

O wat fijn dat je nauwelijks zwelling en blauwe plekken hebt.

Volgens mij hoort het gevoelloosheid er bij, ik lees dat hier tenminste heel vaak.

Hoe was het douchen gegaan, de eerste keer de bh uit?

Rechtop slapen lijkt me ook erg lastig 😅 haha. Maar dat moet dus de eerste dagen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Denise1987 douchen ging eigenlijk vrij goed. Ik was wat huiverig om de BH uit te trekken, dus met BH en al in de douche gestapt🙈 tijdens het douchen heb ik hem toch uit gedaan, en het voelde raar maar niet pijnlijk of zo. Maar wat een verademing om even lekker te douchen! Ze hebben mij trouwens alleen gezegd dat ik op mijn rug moest slapen, niet perse dat ik rechtop moest zitten. Maar ik had zo n naar gevoel als ik plat lag. Mijn borsten werden dan heel zwaar naar de zijkanten toe. Rechtop was een beter gevoel. Ook denk ik dat ik niet zelfstandig uit bed was gekomen als ik helemaal plat was gaan liggen😅 om het even grof te zeggen denk dat de eerste 2 weken gewoon even aankloten word haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.