Ga naar inhoud

Shadow : 29 november 2021 : Dr. Schreinemachers : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

Hallo ik zal me even voorstellen, 

Ik ben Shadow een vrouw van 37 jaar woon samen met mijn man in Limburg. Samen hebben we 2 kinderen een van 5 en een van 6 jaar. 

Vanaf een jaar of 18 denk ik al na over een BV, maar wilde hier niet aan beginnen voordat ik kinderen had. Ik heb van mezelf cupmaat B75, en vind mijn borsten absoluut niet lelijk maar ik vind ze gewoon te klein. 2 Weken geleden toch de knoop doorgehakt en een afspraak gemaakt in de privékliniek in ons plaatselijk ziekenhuis. Daar ben ik vandaag geweest, om 9 uur moest ik daar zijn. Ze hebben alle tijd voor me genomen want toen ik buiten stond was het half 11. De plastisch chirurg heeft me heeft me veel info gegeven en ik heb mogen passen. Ik ben 168 lang en weeg ongeveer 60 kilo, ook heb ik vrij breede heupen en ze raadde me daarom aan om zeker niet voor minder als 300 cc te gaan. Ik heb de 300cc protese's gepast en daar was ik al behoorlijk van onder de indruk. Zijzelf stelde voor om toch de 350 nog even te proberen en ook dat zag super uit t zou zelfs nog wat groter kunnen. Ik heb met dr afgesproken om nog 1x terug te gaan om te passen omdat ik toch twijfelde. Als ik de offerte binnen heb mag ik wel gelijk een operatie datum plannen.  Ik vind het allemaal nu al super spannend. Gaat het dan toch eindelijk gebeuren haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen idee hoe lang de wachtlijst is eigenlijk. Ik ben dat ook helemaal vergeten te vragen. Op zich zit ik niet vast aan een bepaalde datum, maar ik zou het wel leuk vinden als het nog dit jaar zou zijn :) en ja die cc 's is echt moeilijk kiezen. Heb verschillende keren gelezen dat als je twijfelt je de grootste moet pakken, omdat je anders spijt krijgt omdat je er zo snel aan gewend bent. Daarom ga ik ook echt nog een keertje terug om te passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Shadow stom he 🙃 als je nou eenmaal hebt besloten het te doen, dan wil je het liefste zo snel mogelijk. Je kunt natuurlijk altijd een gesprek inplannen bij kliniek veldhoven en de andere gewoon nog even laten staan. Lastig, omdat je nu al zo'n fijn gesprek hebt gehad🤔 ik moet nog 3 maanden wachten, maar zou t liefste eerder willen 😇😁 maar 27 december komt gewoon het beste uit ivm het herstel enzo. Dus nog even geduld hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er een nachtje over geslapen en een goed gesprek gehad met mijn man. Het consult was mij goed bevallen zonder de wachttijd had ik namelijk nooit getwijfeld om hier  de BV uit te laten voeren. Mijn man gaf aan dat hij het prettiger vond als ik me op deze locatie liet opereren( ook omdat ik er zo n goed gevoel bij had) dus ik heb de knoop doorgehakt en blijf bij mijn eerste besluit. 6 Maanden is een lange tijd maar na meer dan 20 jaar wachten kunnen die paar maanden er ook nog wel bij. Ondertussen kijk ik uit na de 2e pas sessie op 1 November. Ik sta nu op de wachtlijst dus na de volgende afspraak is er ook al een maand weggetikt. Ik ben blij dat ik gekozen heb dat zorgt toch voor wat rust in mijn hoofd. Nu nog uit het aantal cc s komen straks😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Denise1987 nee ik heb helaas geen foto s van de passessie gemaakt. Helemaal vergeten, er zijn daar wel foto s gemaakt van mijn voorsituatie. Had jij er wel aan gedacht om foto s te maken bij het passen?

Volgende keer maak ik van het passen ook foto s. Zal eens kijken hoe ik een foto album aan moet maken dan kan ik een soort van vooruitgang bij houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Denise1987 , ja dat klopt ja, dat je foto s had, ik heb nog op je foto gereageerd *hoezo verstrooid🙈.  Jij had gelukkig ook een wit shirt aan, ik had een zwart shirt bij me, de Bh van de kliniek was wel wit. Volgende keer een licht shirt meenemen. Ik moet echt een lijstje gaan maken voor de volgende keer 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zojuist telefoon gehad van het ziekenhuis en ik kan 24 November geopereerd worden. Die zag ik even niet aankomen nadat mij 2x verteld is dat de wachtlijst zo lang was. Ik word nu geopereerd in Venray in plaats van Venlo door dezelfde chirurg. In Venray was de wachtlijst aanzienlijk korter. Ik voel me best een beetje overvallen omdat ik was uitgegaan dat het volgend jaar rond Maart zou gaan gebeuren. Maar ben wel super blij. Zo even alles laten bezinken🙈😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was inderdaad even bijkomen, ik had dit echt niet verwacht omdat de telefoniste vorige maand zei dat het in beide ziekenhuizen lang zou duren voordat ik terecht kon. 

Maar nu het een beetje gezakt is allemaal ben ik echt super blij en hyper de hyper haha. Ik kan niet wachten totdat het zover is. Alleen al dat de droom uitkomt dat ik ook eens een keer mooie BHs kan shoppen, of een bikini kan kopen zonder vulling en met push-up effect.🎉

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Vandaag de afspraak gehad met het pre-operatief bureau. Maandag nog 1 keertje passen. De operatiedatum komt stiekem toch snel dichterbij. Heb er zin in.  Ben benieuwd op hoeveel cc we maandag uit gaan komen. Vind het nog moeilijk te geloven dat ik voor de kerst nieuwe boobs heb🎉

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Shadow

super spannend🤗

hoeveel cc denk je nu dat het gaat worden?

Ik vind het zo lastig, het aantal cc.

Ik word maandag terug gebeld door de pc, wil toch nog gaan passen voor mijn operatie 27 dec. Voor nu heb ik 365 cc, maar twijfel toch nog om misschien voor de 405cc te gaan. Ik lees hier vaak dat je bij twijfel toch beter de grootste maat kan kiezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-9-2021 om 21:19, Denise1987 zei:

@Shadow stom he 🙃 als je nou eenmaal hebt besloten het te doen, dan wil je het liefste zo snel mogelijk. Je kunt natuurlijk altijd een gesprek inplannen bij kliniek veldhoven en de andere gewoon nog even laten staan. Lastig, omdat je nu al zo'n fijn gesprek hebt gehad🤔 ik moet nog 3 maanden wachten, maar zou t liefste eerder willen 😇😁 maar 27 december komt gewoon het beste uit ivm het herstel enzo. Dus nog even geduld hebben.

Ik wordt ook de 27e geopereerd! Waar jij? Ik in kliniek Veldhoven, wat ga je doen ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Denise1987 zei:

@Shadow

super spannend🤗

hoeveel cc denk je nu dat het gaat worden?

Ik vind het zo lastig, het aantal cc.

Ik word maandag terug gebeld door de pc, wil toch nog gaan passen voor mijn operatie 27 dec. Voor nu heb ik 365 cc, maar twijfel toch nog om misschien voor de 405cc te gaan. Ik lees hier vaak dat je bij twijfel toch beter de grootste maat kan kiezen.

Hoi @Denise1987, ik heb precies hetzelfde !! Ik twijfel opeens ook zo, en ben in staat maandag te bellen om nog een keer te gaan passen. Heb jij foto’s oid gemaakt ? Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Denise1987 zei:

@Maarly@Shadow

Ik ook in kliniek veldhoven op 27 december bij Dr. Donders.

Welke pc heb jij?

Ik heb nu afgesproken voor de mentor xtr 365 cc. Maar wil nu toch nog een keer passen😁 en hoeveel cc krijg jij?

Uhm weet ik eigenlijk niet eens meer, ik ben echt half jaar geleden al geweest .. ik ga eens kijken of het ik het behandelplan staat .. 

 

maar ik was de eerste x geweest bij een arts daar eerste consult en je krijgt dan 3 pasvormen .. die arts bleef maar achter zijn bureau zitten en zei toen ik de grootste in had van “ ja moet je mooi vinden “ maar meer zou ik niet doen. Nou bij thuiskomst twijfelde ik heel erg waardoor ik Dus nog een x ben gegaan bij een andere arts, en hij keek heel erg naar wat ik wou, zag dat 1 borst groter was als de andere .. 

 

nou ik heb nu van mezelf een 75B, ik krijg links 440 en rechts 495 mentor xtra moderate. (Die eerste arts had high profile gedaan maar die tweede arts legde uit dat ik dan een heel diep en lelijk decolleté zou krijgen, en je juist van je hele borst gebruik moet maken) 

 

heb ook aangegeven dat je het wel mag zien maar moet ook wel natuurlijk blijven ik ben 1.57 en 60 kilo ofzo dus ben niet heel groot van stuk, ik twijfel dus nu heel erg of het toch niet te groot is en ik niet opeens naar een dikke vette F cup ga ofzo .. dat wil ik dan ook niet omdat ik zo klein ben … 

 

Heb jij foto’s van jezelf gemaakt van je voor situatie of tijdens je pas sessie ?

 

mijn pc is iig altijd vrij op dinsdags en vrijdags 

 

maar ik ga is in het behandelplan kijken of het erbij staat 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.