Jump to content

BV voorstellen, twijfel pc en kliniek

Recommended Posts

Hoi allemaal, 

Na jaren van twijfel en proberen te accepteren, wil ik nu dan echt voor een bv gaan om van die onzekerheid af te komen. Mijn omgeving reageert hier verschillend op, wat ik veel hoor is je bent nog jong en dat ik misschien beter kan wachten tot ik kinderen heb gekregen. Er zijn ook mensen die zeggen ik snap het als je dat zou doen en dat er niets mis mee is om onder het mes te gaan. Op dit moment ben ik vrijgezel, waardoor ik ook voor mijzelf echt kan zeggen dat ik het voor mijzelf zou doen en niet om een partner meer te geven. 

Sinds mijn pubertijd heb ik al moeite met mijn onderontwikkelde borsten, het is nu met mijn 25 jaar een kleine 70B cup. Er zit wel iets, maar het vrouwelijke wanneer ik zonder push-up in de spiegel kijk mis ik. Daarom wil ik niet wachten tot het verhaal na de kinderen, dat staat voor mij nog zo ver weg en zal de komende 5 jaar niet gaan gebeuren. Daarna (als het me gegund wordt) zal er meer dan 1 komen, waardoor het zo nog 10 jaar gaat duren voor dan "het geschikte" moment is. Nog 10 jaar ontevreden naar beneden en in de spiegel kijken... dat gaan we niet doen :) 

Al enige tijd heb ik me verdiept in verschillende PC en klinieken, op dit moment zit de twijfel voor mij in:

- Kliniek Veldhoven (Franssen of Schiettecatte) 

- Kliniek Boerhaave (van der Weij)

- Kliniek Heyendael (Straten) 

Hun hebben goede reviews via zorgkaartnederland en de websites spraken mij aan, hier op het forum wil ik me verder verdiepen in ervaringen en mogelijk voor en na foto's om mijn situatie te kunnen vergelijken en een eerlijk beeld te krijgen wat ik kan verwachten na een bv. Zelf wil ik van mijn kleine 70B wel naar een 70D die gevuld is, mijn eigen borsten zijn plat van boven en hebben het beetje volume van onder, van die puntjes omhoog zeg maar. 😛 

Een mooie gevulde borst, dat zou ik graag willen! 

Het nadeel aan kliniek Heyendael vindt ik dat de prijs aanzienlijk hoger ligt dan bij de andere 2 en de reviews gelijk zijn, daarnaast moet je kiezen tussen 1, 3 of 5 jaar nazorg. Dit is alleen bij hun kliniek voor zover ik zie en dat vindt ik iets bijzonder. Aan de andere kant zal dit misschien ook betekenen dat de nazorg beter is?

Het zijn (voor zover ik heb gezien) alle 3 goede klinieken en alle 4 goede pc's. 

Ik woon echt in het hoge noorden en het valt me op dat al deze klinieken ver weg zijn, daarom ben ik nog niet op consult geweest. Ik wil vooraf aan het boeken van een consult goed voorbereid zijn en eigenlijk al wat overtuigd, gezien de grote afstand.

Dus ik hoop hier op het forum een hoop informatie te vinden, zodat ik mijn plan verder kan uitstippelen 😃

Groetjes Leentjexx

Hoi leentje, welkom op het forum! Wat een spannend besluit. Ik zou je aanraden om wel op 2 a 3 consulten te gaan zodat je een goed keuze kunt maken. Wel lastig voor je omdat het ver rijden is, maar het is een belangrijk besluit. Dus ik zou er 3 keer een reisje op wagen zodat je bij alledrie de pc’s langs kunt gaan.

veel voorpret gewenst!

Haaaai! Welkom! Lastig hè? Maar het is zo essentieel een goed gevoel te hebben, dat ik niet zou beknibbelen op de reistijd. Ik ben zelf door vd Weij geopereerd 10 sept, en zo zijn er meer op dit forum. Lees je goed in. Mss kun je afspraken combineren? En in Groningen zit ook een brandwondencentrum (Martini ziekenhuis), daar werken over het algemeen kundige pc’s, mss kun je daar ook eens informeren?

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.