Ga naar inhoud

Advies gevraagd. Aantal cc en nog wat vraagjes?


Aanbevolen berichten

@kaygee wow die van jou zijn eigenlijk wel wat ik voor ogen heb. Super mooi. 

450cc gaat bij mij hoogstwaarschijnlijk niet lukken. Maat misschien wel de 405 cc. Ik ga zoiezo terug om de 365cc en 405cc te passen en nog is heel duidelijk na te vragen of ik het resultaat ga behalen wat ik graag zou willen. Ik heb gewoon even die bevestiging nodig😅 ik ben er inmiddels achter dat de protheses een hoge projectie hebben en als ik het in de tabel zie, is 405cc niet heel veel breder. Schild maar een paar millimeter kwa breedte. Ik kan me niet voorstellen dat dan voor een enorme side boob gaat zorgen 🤔 maar goed, ik weet er niet veel van. Dus ben super blij dat ik dit forum heb gevonden. En met jullie hulp.😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
On 9/15/2021 at 7:55 PM, Lucy2015 said:

Hoi @Denise1987Volgens mij was mijn borstbreedte aan de rechterkant 12 en aan de linkerkant 12,5 cm (ik weet het niet meer 100% zeker).

M'n implantaten nu zijn 11,8 cm breed en ook 11,8 cm hoog (6,1 cm projectie). 

M'n omtrek ónder de borsten is 68 cm. 

Het is inderdaad goed om meteen de juiste keuze te maken. Maar, ook een overweging is dat als je over 10 tot 15 jaar opnieuw onder het mes moet om ze te vervangen je dan meestal ook weer wat grotere prothesen krijgt als je tenminste geen borstlift wilt. Als je nu kiest voor de maximale grootte, dan kun je over 10-15 jaar misschien moeilijk nóg groter en zit je dan misschien aan een borstlift vast. Maar van de andere kant, het belangrijkste is dat je er na de operatie nu super tevreden mee gaat zijn. Dus als je zéker weet dat je groter wilt dan zou ik even terug gaan naar de pc om te bespreken of dat mogelijk is. 

Hoi Lucy, 

 

ik ben aan het meelezen en ik ben zelf ook net geopereerd en zou graag met je mee willen kijken. Kan je mij ook toevoegen? Heb zelf 360 cc gekregen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 9/16/2021 at 11:54 PM, Kaygee said:

@Denise1987ik heb je aan mijn album toegevoegd. Ik heb 450cc full projectie van motiva met een breedte van 12,5 cm. Laatste foto is wel van 11 weken post ok. Ik zit inmiddels op bijna 18 en ze zijn alweer een heel stuk veranderd. Ik kwam van een kleine B af na 3 keer borstvoeding.

Mag ik ook meekijken in je album?

ik heb een beetje hetzelfde. Breedte prothese van 11,5 volgens mij en dan 360 cc. Ben benieuwd hoe het is geworden. Bij mij was het na 2 x borstvoeding ook leeg. 
gr. Renate 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.