Jump to content

Even voorstellen.

Recommended Posts

Hallo allemaal. Graag wil ik me even voorstellen. Ik ben denise, 34 jaar en moeder van 3 kindjes. Na mijn zwangerschappen en borstvoeding zijn mijn borsten behoorlijk leeg geworden. Na een lange tijd de wens voor een borstvergroting heb ik nu de knoop doorgehakt. Afgelopen maandag heb ik een consult gehad bij kliniek veldhoven met Dr. Donders. Het voelde heel goed en vertrouwd. Ik heb mijn operatie nu gepland staan voor 27 december. Zo spannend. Zijn er toevallig leden die ervaring hebben met deze kliniek en/of arts? Ik ga ronde mentor protheses krijgen 365 cc, dual plan geplaats. In mijn hoofd had ik eigenlijk het idee dat ik graag een anatomisch prothese wilde. Maar het advies was toch rond omdat ik aan de bovenkant veel volume ben verloren en aan de onderkant nog wel wat volume heb. Iemand toevallig ervaring/foto's van deze protheses en op de manier geplaatst? 

Liefs denise

Ik probeer even een foto toe te voegen van het passen. Op de foto heb ik de 350 cc, maat het word dus de 365cc

20210913_135433.jpg

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.