Ga naar inhoud

Denise1987 : 27 december 2021 : Dr. Donders : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal. Graag wil ik me even voorstellen. Ik ben denise, 34 jaar en moeder van 3 kindjes. Na mijn zwangerschappen en borstvoeding zijn mijn borsten behoorlijk leeg geworden. Na een lange tijd de wens voor een borstvergroting heb ik nu de knoop doorgehakt. Afgelopen maandag heb ik een consult gehad bij kliniek veldhoven met Dr. Donders. Het voelde heel goed en vertrouwd. Ik heb mijn operatie nu gepland staan voor 27 december. Zo spannend. Zijn er toevallig leden die ervaring hebben met deze kliniek en/of arts? Ik ga ronde mentor protheses krijgen 365 cc, dual plan geplaats. In mijn hoofd had ik eigenlijk het idee dat ik graag een anatomisch prothese wilde. Maar het advies was toch rond omdat ik aan de bovenkant veel volume ben verloren en aan de onderkant nog wel wat volume heb. Iemand toevallig ervaring/foto's van deze protheses en op de manier geplaatst? 

Liefs denise

Ik probeer even een foto toe te voegen van het passen. Op de foto heb ik de 350 cc, maat het word dus de 365cc

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Denise, ik heb vandaag ook een consult gehad. Mijn consult was in het ziekenhuis hier. Kliniek Veldhoven stond ook op mijn lijst voor als dit consult niet zou bevallen. Veldhoven is iets verder weg vandaar dat ik dat als 2e keus had. 

Je foto ziet er al erg mooi uit met de 350 cc. Wel spannend allemaal, en je hebt ook al gelijk een operatie datum  dan heb je al echt iets om na toe te leven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Shadow spannend allemaal he😊 hoe was jou consult bevallen in het ziekenhuis? Ga je ook nog naar kliniek veldhoven? Ik vond het wel een super fijne kliniek. Ze luisteren echt goed naar je en zijn eerlijk. Ik had meteen een goed gevoel. En verschillende consulten vind ik vrij verwarrend worden, vrees ik 😅 vandaar dat ik ook gelijk mijn operatie datum in heb gepland. Mijn voorkeur ging uit naar 27 december. En daar was nog plek vrij bij de pc die ik wilde. Kan niet wachten🤭

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt wel geluk gehad dat op de datum die je gekozen hebt net die ene chirurg ook tijd heeft.

Ik ga trouwens nergens anders meer heen voor een consult omdat het bij deze zo goed beviel.  En het is naar 10 min rijden met de auto. 

Snap dat je niet kunt wachten haha, dat heb ik ook🙂

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
3 uur geleden, Desert-Rose zei:

@Denise1987

 

Hoi hoi,

 

Nog maar heel even en dan heb je nw boobs, heerlijk vooruitzicht he?

 

Ik heb eventjes de titel aangepast en het topic verplaatst naar operatie verslagen, dit topic kun je nu blijven gebruiken voor zowel je verslag als updates.

 

Heel veel succes de 27e

 

x

Ah super dankjewel.

Ik heb er zo'n zin in, kan echt niet wachten. Nog even geduld.

Uiteindelijk is de tijd toch nog voorbij gevlogen sinds mijn eerste consult, en nu is het bijna zover.🤗

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Denise,

 

wat spannend! Maandag al dus. Ik heb geen ervaring met Veldhoven of deze arts maar heb wel hetzelfde verhaal, dus ook na 2 kindjes en borstvoeding net een borstvergroting gehad op 13 december. 360 cc dus hetzelfde als jij krijgt.

en ik kan je nu al zeggen dat je heel blij gaat worden! Ik moest echt wennen de eerste dagen en nadat de meeste pijn weg ging kon ik genieten van het proces. Ik ben nu 11 dagen PO en ben nu al zo blij met het resultaat! 
Vond het inschatten van het aantal CC’s ook zo lastig maar dit is echt mooi. Niet te groot maar ook zeker niet te klein. 
Hoe lang ben je? En wat is de breedte van je borst? 
 

gr. Renate 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Renate86 zei:

Hoi Denise,

 

wat spannend! Maandag al dus. Ik heb geen ervaring met Veldhoven of deze arts maar heb wel hetzelfde verhaal, dus ook na 2 kindjes en borstvoeding net een borstvergroting gehad op 13 december. 360 cc dus hetzelfde als jij krijgt.

en ik kan je nu al zeggen dat je heel blij gaat worden! Ik moest echt wennen de eerste dagen en nadat de meeste pijn weg ging kon ik genieten van het proces. Ik ben nu 11 dagen PO en ben nu al zo blij met het resultaat! 
Vond het inschatten van het aantal CC’s ook zo lastig maar dit is echt mooi. Niet te groot maar ook zeker niet te klein. 
Hoe lang ben je? En wat is de breedte van je borst? 
 

gr. Renate 
 

Hey hey,

O wat gaaf, jij hebt ze al.🥰

Hoe vond je het? De operatie en de tijd erna? Veel pijn gehad, of viel het mee?

Ik ben uiteindelijk nog een keer gaan passen en ik krijg nu de 405cc. Het schild maar een paar mm met de 365cc, bijna niks eigenlijk.

Ik ben 163 lang en mijn borstbreedte is 12.5 cm. 

Waar ben jij geweest? 

Ik begin nu wel zenuwachtig te worden🤭

😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Lizzzz zei:

Alvast heel veel succes voor morgen 😊… weet je al een tijd dat je binnen moet zijn? 

Hey meis.

Super lief dar je daar nog aan denkt.

Ik moet om 14.00 daar zijn.

Ik probeer vandaag maar heel veel afleiding te zoeken, anders word ik zenuwachtig🤭😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Denise1987 zei:

Hey meis.

Super lief dar je daar nog aan denkt.

Ik moet om 14.00 daar zijn.

Ik probeer vandaag maar heel veel afleiding te zoeken, anders word ik zenuwachtig🤭😘

Mijn zenuwen zijn achteraf voor niks geweest en bij jou komt het ook helemaal goed! Over 24 uur heb je ze al 😍! Veel succes 🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 12/24/2021 at 7:53 PM, Denise1987 said:

Hey hey,

O wat gaaf, jij hebt ze al.🥰

Hoe vond je het? De operatie en de tijd erna? Veel pijn gehad, of viel het mee?

Ik ben uiteindelijk nog een keer gaan passen en ik krijg nu de 405cc. Het schild maar een paar mm met de 365cc, bijna niks eigenlijk.

Ik ben 163 lang en mijn borstbreedte is 12.5 cm. 

Waar ben jij geweest? 

Ik begin nu wel zenuwachtig te worden🤭

😘

Hoi Denise, 

ben je vandaag geopereerd?

hoe ging het en voel je je oké?

 

Ik vond het wel super snel gaan. Opeens is het zo ver. Vond zelf de eerste 5 dagen na de operatie echt best pittig. Best veel pijn, misselijk van de narcose en ook heel moe en kom slecht slapen op mijn rug. Viel me toch beetje tegen. Maar ik moet zeggen dat het echt de eerste dagen tot een week was. Daarna ging het zo snel stukken beter! Ik ben nu 2 weken PO en voel me echt goed. Beetje last af en toe met bewegen of als ik toch teveel wil al met de kindjes of in huis maar ik mag echt niet klagen. Resultaat is ook echt al mooi!! Vandaag pleisters eraf gehaald en begonnen met smeren/ voelt nog wel raar die littekens. Maar komt goed! Ze zitten nog wel best hoog en nog wat stijf maar veel vocht is al weg en ze worden met de dag mooier en natuurlijker. Het heeft echt tijd nodig tot het eindresultaat.

ben ook benieuwd naar jou verhaal. Ik lees met jullie mee dames..

suxces!! Komt allemaal goed. Neem op tijd je pijnstillers dat helpt wel echt. 
liefs Renate 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-12-2021 om 23:05, Renate86 zei:

Hoi Denise, 

ben je vandaag geopereerd?

hoe ging het en voel je je oké?

 

Ik vond het wel super snel gaan. Opeens is het zo ver. Vond zelf de eerste 5 dagen na de operatie echt best pittig. Best veel pijn, misselijk van de narcose en ook heel moe en kom slecht slapen op mijn rug. Viel me toch beetje tegen. Maar ik moet zeggen dat het echt de eerste dagen tot een week was. Daarna ging het zo snel stukken beter! Ik ben nu 2 weken PO en voel me echt goed. Beetje last af en toe met bewegen of als ik toch teveel wil al met de kindjes of in huis maar ik mag echt niet klagen. Resultaat is ook echt al mooi!! Vandaag pleisters eraf gehaald en begonnen met smeren/ voelt nog wel raar die littekens. Maar komt goed! Ze zitten nog wel best hoog en nog wat stijf maar veel vocht is al weg en ze worden met de dag mooier en natuurlijker. Het heeft echt tijd nodig tot het eindresultaat.

ben ook benieuwd naar jou verhaal. Ik lees met jullie mee dames..

suxces!! Komt allemaal goed. Neem op tijd je pijnstillers dat helpt wel echt. 
liefs Renate 

Hey hey. Vandaag 2e dag po en het gaat al een stuk beter.

Nog wel pijn, maar goed te doen.

En nog een beetje moe van de narcose.

M'n borsten zitten nog zowat in m'n nek en zijn vierkant😅

Ik ga nog even een operatie verslag maken en een album aanmaken.

 

Hoe doe jij het met jou kindjes?

Hoe oud zijn ze?

Mijn vriend heeft nu 2 weken vrij, maar daarna moet ik t alleen doen. Mijn luds zijn 12, 2,5 en 1,5.🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames, 

 

Hierbij mijn operatie verslag....

Zal het zo duidelijk mogelijk proberen te vertellen, maar ben nog wat suf van de narcose 🥴

 

Afgelopen maandag mocht ik me om 14.00 melden bij kliniek veldhoven.

Ik was iets te vroeg, maar toch maar alvast naar binnen gegaan.

De zenuwen vielen eigenlijk best mee.

Had verwacht dat ik mega nerveus en bang zou zijn.  Maar gek genoeg viel het mee, heb me er eigenlijk gewoon volledig aam overgegeven.

 

Bij binnenkomst mocht ik gelijk door naar boven en daar wachten de verpleegkundige op mij.

Ik mocht mezelf uitkleden en ze hebben foto's gemaakt.

Daarna lekkere warme badjas aan en ik werd naar m'n bedje gebracht op de uitslaapkamer. 

Daar aangekomen, kreeg ik een infuus met antibiotica en paracetamol en toen moest ik wachten op de pc. Daar liggend in m'n bedje werd ik echt mega nerveus. Ik bleef maar op de klok kijken. 😅

uiteindelijk kwam de pc dr. Donders rond kwart voor 3, echt een hele sympathieke man, Gewoon gewoon zeg maar, geen flauwekul, gewoon lekker normaal. En dat gaf mij gelijk weer het gevoel dat ik de goede keuze heb gemaakt.

Hij heeft het afgetekend en vroeg of ik nog vragen had en of ik er klaar voor was. Maar toen kwam het....

Ik dacht dat hij een grapje maakte in eerste instantie...

Ik weet niet exact hoe het ging maar hij zei dus dan gaan we de 365cc plaatsen... ik was even met stomheid geslagen... ik had bij mijn tweede consult gekozen voor 405cc ipv de eerder geplande 365cc🙈

Dit was zo raar. Ik ben meegelopen naar de ok en het was zo raar.

Ze hebben nog gekeken of er wel 425cc was. Er was iets mis gegaan met de protheses bestellen.

Ik mocht kiezen om de operatie te verzetten, maar dat wilde ik niet.

De 365cc is maar een paar mm kleiner.

Ik moest even huilen van alle zenuwen en deze bizarre situatie.

Iedereen heeft me heel lief gerust gesteld en ik was al weer een beetje gekalmeerd.

Was even enorm schakelen.

 

Ik mocht gaan liggen op de operatietafel en ik dacht alleen nog maar aan mijn lieve kindjes.

Voor mijn gevoel werd ik 5 min later wakker met m'n nieuwe boobies.

De narcose is me echt 100 procent meegevallen. Was eigenlijk heerlijk.

😊

 

Ik was al redelijk snel weer helemaal wakker en mocht naar m'n nieuwe borsten kijken. Ze zijn voor mijn gevoel echt mega 😆 ze zitten nog heel erg hoog en zijn nog vierkant.

Daarna is de pc nog even langs gekomen om bij me te komen kijken.

Ik heb 1 ingetrokken tepel (ooit veroorzaakt door een borstontsteking)en die heeft hij nog geprobeerd wat los te krijgen. Maar het is even afwachten of deze nog naar buiten ploept en anders kan het onder plaatselijke verdoving gecorrigeerd worden.

Even wat gegeten, geplast en gedronken en daarna mocht ik al naar huis.

 

De eerste dag wel pijn, maar het gaat nu al stukken beter.

Al met al ben ik erg tevreden over de kliniek, de arts en al het personeel.

Super lief en warm geholpen.

Ondanks dat er de verkeerde prothese is besteld. 

Ik ben nu al super blij met mijn borsten ook al zien ze er nog wat vreemd uit.😁

Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt.💪

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 12/29/2021 at 12:20 PM, Denise1987 said:

Hey hey. Vandaag 2e dag po en het gaat al een stuk beter.

Nog wel pijn, maar goed te doen.

En nog een beetje moe van de narcose.

M'n borsten zitten nog zowat in m'n nek en zijn vierkant😅

Ik ga nog even een operatie verslag maken en een album aanmaken.

 

Hoe doe jij het met jou kindjes?

Hoe oud zijn ze?

Mijn vriend heeft nu 2 weken vrij, maar daarna moet ik t alleen doen. Mijn luds zijn 12, 2,5 en 1,5.🙈

Hoi Denise,

 

hoe gaat het nu? En zijn ze eigenlijk duaal plane geplaatst? Wel schrikken en vervelend dat ze toch de verkeerde maat in huis hadden. 
Hier gaat het goed ben nu 3 weken PO en ik kan echt al weer veel. Mijn kindjes zijn 12, 3,5 en 11 maanden. Dus wel een beetje vergelijkbaar eigenlijk. Maar ik heb gister pas voor het eerst mijn jongste dochtertje weer getild. Dat lukt wel maar ik wil er toch echt mee uitkijken want ik voel nog wel heel duidelijk dat mijn borstspieren echt zwak zijn. Logisch ook ze zijn helemaal losgemaakt. Ik heb ze dus wel dual plane. Ik heb het geluk dat mijn vriend in totaal 4 weken vrij is dus ik hoef pas over n week weer meer te doen. Dat is wel fijn en nodig want ik voel het wel meteen als ik teveel doe. 
Ik weet niet hoe zwaar je kindje van 1,5 is maar die van mij is nu 9 kilo en dat is wel net te doen als ik mijn armen laag houd en tegen me aan. Hoog tillen doe en kan ik niet. 
Maar het gaat wel echt al goed en ik vergeet t soms ook al. 
Heb je album gezien. Snap wat je bedoeld maar dat veranderd echt nog. Waarschijnlijk is het nu al anders dan op de foto’s. Bij mij was het de eerste 2 dagen ook beetje breed en vierkant maar nu wel heel erg rond juist en nog wel een beetje erop geplakt zeg maar. Maar wel al erg mooi aan het worden. Het wordt met de dag natuurlijker en je lichaam en huid hebben tijd nodig.

 

ik ben benieuwd hoe het nu gaat

met je. 
grtjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Renate86 zei:

Hoi Denise,

 

hoe gaat het nu? En zijn ze eigenlijk duaal plane geplaatst? Wel schrikken en vervelend dat ze toch de verkeerde maat in huis hadden. 
Hier gaat het goed ben nu 3 weken PO en ik kan echt al weer veel. Mijn kindjes zijn 12, 3,5 en 11 maanden. Dus wel een beetje vergelijkbaar eigenlijk. Maar ik heb gister pas voor het eerst mijn jongste dochtertje weer getild. Dat lukt wel maar ik wil er toch echt mee uitkijken want ik voel nog wel heel duidelijk dat mijn borstspieren echt zwak zijn. Logisch ook ze zijn helemaal losgemaakt. Ik heb ze dus wel dual plane. Ik heb het geluk dat mijn vriend in totaal 4 weken vrij is dus ik hoef pas over n week weer meer te doen. Dat is wel fijn en nodig want ik voel het wel meteen als ik teveel doe. 
Ik weet niet hoe zwaar je kindje van 1,5 is maar die van mij is nu 9 kilo en dat is wel net te doen als ik mijn armen laag houd en tegen me aan. Hoog tillen doe en kan ik niet. 
Maar het gaat wel echt al goed en ik vergeet t soms ook al. 
Heb je album gezien. Snap wat je bedoeld maar dat veranderd echt nog. Waarschijnlijk is het nu al anders dan op de foto’s. Bij mij was het de eerste 2 dagen ook beetje breed en vierkant maar nu wel heel erg rond juist en nog wel een beetje erop geplakt zeg maar. Maar wel al erg mooi aan het worden. Het wordt met de dag natuurlijker en je lichaam en huid hebben tijd nodig.

 

ik ben benieuwd hoe het nu gaat

met je. 
grtjes 

Hey meis,

Bij mij zijn ze ook dual plan geplaatst.

Was wel even schrikken niet de juiste maat, maar ik ben toch blij met de 365cc, vind ze voor nu echt meer dan groot genoeg. En ze zeggen dat ze na het droppen nog groter worden😆

 

M'n borsten zijn al wel echt minder vierkant. Maar nog wel hoog en ik hoop dat het niet 2 van die ballen worden🙈

 

Wat grappig dat jou kids ongeveer dezelfde leeftijd hebben.

Ook handig dat de oudste al wat ouder is. Die begrijpen het beter.

Mijn vriend is 2 weken thuis en daarna ga ik voor oppas en hulp zorgen in huis.

Echt super fijn dat jou vriend 4 weken thuis is. Is toch lastig om andere mensen te vragen om dingen te doen voor je. Ik voel me dan toch bezwaard.

 

Ik herken dat dat je snel geneigd bent om meer te gaan doen🙈 mijn handen beginnen nu al te jeuken, maar ik hou me in😂

 

Heb jij ook een album? Anders vind ik het leuk om ook bij jou te spieken en de voortgang te zien.

Ik las in jou verslag dat jij ongeveer het zelde aantal cc hebt. En welke protheses heb jij gekregen?

😘

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.