Jump to content

Even voorstellen en momenteel oriënterende

Recommended Posts

Hoi,

Ik ben Mir, 34 jaar, en woonachtig in Twente. Moeder van twee kindjes (5 en 3). Werkzaam in de forensische zorg en momenteel aan het oriënteren om een borstvergroting te doen. Heb volgende week een consult bij A kliniek in Zevenaar en over twee weken bij Velthuis in Enschede. Zat er ook nog aan te denken om bij Bergmanclinics te kijken. Iemand ervaringen met bovenstaande klinieken? Ik heb dit forum net ontdekt en ga het aankomende periode rustig doorlezen om meer informatie te krijgen, zodat ik een goede keuze kan maken voor mijzelf :)

Haaaai! Welkom. Ik ben bij Boerhaave geweest. Afgelopen vrijdag heb ik m’n bv gehad. Ik heb gekozen voor pc vd Weij omdat ik absoluut natuurlijk ogende borsten wilde. Ik kan je dus niet adviseren 😉. Maar spannende tijd voor je, dat wel. Knoop doorhakken, kiezen, afspraak maken. En tegelijk een superleuk tijd! Ik heb veel aan dit forum, veel tips en je kunt al je vragen stellen. Veel succes maar ook veel plezier met het oriënteren!

Hoi welkom!!

Net als Jenster ben ik ook bij Boerhaave geweest, ook pc vd Weij. Ik heb anatomisch voor de spier gekozen en wenste ook een zo natuurlijk mogelijk resultaat (bijna 6 weken geleden). Veel succes met het verdiepen en het maken van een keuze! Het kan soms overweldigend zijn al die informatie, ik heb daarin veel steun gehad aan dit forum😄 Uiteindelijk heb ik een keuze gemaakt op basis van mijn research en mijn gevoel bij de kliniek/chirurg. Succes met oriënteren🍀🍀

Hoii,

ik lees op dit forum veel goede verhalen over Boerhaave. Hoe meer ik op dit forum rondkijk, hoe meer informatie ik krijg die ik nog niet wist. Alleen maar goed, dan kan ik mij goed voorbereiden. Het is niet zomaar een beslissing en het moet wel goed zijn. Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn consulten :)

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.