Ga naar inhoud

Maria1382 : 30 november 2021 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Lieve dames ik had nog een vraagje, aangezien ik nu nog even extra aan het rondneuzen ben voor 30 nov😅😊

 

Ik las ergens dat het aan te raden is om voor de operatie extra vitamines etc te gaan slikken. Ook las ik iets over Arnica. 

 

Zijn hier dames die hun medicijnkastje extra hebben aangevuld gevuld om "fitter" de operatie in te gaan? En zo ja wat en waarom😊

 

Zit zelf vaak mijn mijn ijzer. Dus de floradix heb ik al staan 🤣

 

Dank jullie wel weer😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Maria1382 zei:

Lieve dames ik had nog een vraagje, aangezien ik nu nog even extra aan het rondneuzen ben voor 30 nov😅😊

 

Ik las ergens dat het aan te raden is om voor de operatie extra vitamines etc te gaan slikken. Ook las ik iets over Arnica. 

 

Zijn hier dames die hun medicijnkastje extra hebben aangevuld gevuld om "fitter" de operatie in te gaan? En zo ja wat en waarom😊

 

Zit zelf vaak mijn mijn ijzer. Dus de floradix heb ik al staan 🤣

 

Dank jullie wel weer😘

Inderdaad vitamine C en Arnica tabletten/druppels. Uit mijn hoofd 2 weken van te voren mee beginnen. En goed om erop te letten dat je voldoende eiwitten binnen krijgt, ervoor en voornamelijk ook tijdens je herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Maria1382 zei:

@Jensterje vroeg om mijn huidige situatie😊 Nou ik heb met heeeeel veel moeite wat foto's geplaatst van nu🙈😔 en mijn pas sessies bij D.G. en Dr Nio. 

 

Bah echt wel even weer een domper om me boobs zo te zien hoor 😔😔 maar goed hoop andere er wel mee te kunnen helpen❤

 

 

Ach lieverd, heb je mijn vóór situatie gezien??? Jij bent tenminste nog een soort van symmetrisch 😘. Heb je foto’s gezien. Mooi maatje! Dat gaat supermooi worden!!! Ik heb de mijne nu ruim een week, en ben nu al blij, ook al zitten ze nog zowat in m’n nek 😂. Zal morgen een update plaatsen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Nou 30 nov komt aardig dichtbij!!! Ik kijk er zo naar uit❤💯!! 

Maaaaaaaaarrrr hoor nu steeds meer geluiden over een eventuele lockdown 😐

Wat gaat dit betekenen... ??

 

Lees verschillende verhalen mbt vorig jaar. Vergrotingen die wel door zijn gegaan, andere die verzet zijn... om gek van te worden🙈

Het is al zo een spannende gebeurtenis en dan komt dit er ook nog bij....😔pffff 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo lieve dames, 

Afgelopen dinsdag was het dus zover!! 

 

Ik leef weer een beetje! Powww wat heb ik dit zwaar onderschat. Echt wel afzien deze eerste dagen. Zelfs me telefoon vasthouden deed pijn.

 

Maar goed we blijven positief😁❤. 

 

Hier even mijn verslag: 

Dinsdag ochtend 08:15 dus melden. Moest alleen naar binnen dus moest mijn traantjes behoorlijk weg drukken. Man lief ook🙈.

 

Binnen ging alles super. Had een kamer voor mij alleen. Moest 1nachtje blijven ivm de combi vergroting en lift. Mijn mooi blauwe pakje aangedaan en om 09:00 kreeg ik mijn infuus. In 1x goed geprikt gelukkig. Dr. Nio kwam zijn kunsten op mijn borsten tekenen. Hij nam hier heel erg zijn tijd voor. Super lieve, rustige man. Dekte mij ook weer lekker warm toe en zei dat hij er wat moois van ging maken. De twijfel was wel of ik een anker kreeg als litteken maar hij ging zijn best doen. 

Ik gaf me over en werd door 2 mannelijke artsen naar de operatiekamer gereden. Beide artsen zeiden dat ze heel goed voor mij gingen zorgen en geloof me dat klinkt echt heel fijn! 

Ik kwam onder de grote operatie lampen te liggen ( was nog nooit geopereerd) en toen vond ik het wel spannend worden. Dr Nio kwam er ook bij en dit voelde goed. Ik was er klaar voor. We kletsen over mijn 4 prachtige kids en weg was ik....

 

Toen werd ik wakker gemaakt en moest natuurlijk even nadenken waar ik was. Ojaaa ik heb TIETEN!!!!! Voordat ik onder mijn dekentje kon kijken werd ik overstroomd door een ongelooflijke pijn. Het boeide mij totaal niet meer hoe ze waren maar kreunde het uit. Hier werd meteen op gehandeld met extra medicatie. Ik werd naar mijn kamer gereden en kon rustig bijkomen. Na iets gedronken te hebben werd ik misselijk. Blijkbaar kan ik dus niet tegen een bepaalde pijnstillers en mijn nachtmerrie werd werkelijkheid.  Ik moest overgeven en geloof me met die pijn kracht zetten is niet te doen... hierdoor zakte ik ook weg en ging ik even ko. Hoorde in de verte wat bellen afgaan en toen ik bijkwam stonden er een stuk of 6 verpleegkundige naast me. Maar ik was er weer... 😊

 

Verder was het echt een hel. Pijn pijn en nog is pijn. Wist dat onder de spier pijnlijker was maar dit.. heb snachts huilend op het knopje gedrukt dat ik niet meer kon. Voelde me erg bezwaard maar ik kon echt niet meer😢 Ze waren echt super lief meedenkend en kreeg wat extra. 

Totaal niet geslapen natuurlijk en dacht zelf even ..haal ze eruit!! 

Maar goed volgende dag mocht ik om 09:00 naar huis. Manlief kon niet wachten om de zorgen over te nemen en mij te helpen. Moest nog 2 uur in de auto zitten pffffff maar goed. Ik wilde perse Dr. NIO dus dan maar doorbijten!! 

 

Thuis nog flink moeten afzien. Heb wel 15 tabletten per dag. En vooral de pijn, het super strakke opgezette gevoel en je rug pijn tegelijk zijn dodelijk. 

 

Nu zit ik op 3 dagen po en dat ik dit hele lange verhaal typ zegt al heel wat😁. Pijnstillers werken goed en ik ben toch wel blij dat ik deze wens van mij in vervulling heb laten gaan .

 

Tja mijn boobs zitten nog in mijn nek en lijken net bakstenen 🤣 totaal geen vorm maar dat heeft gewoon tijd nodig. 

 

Ik moet nog flink rusten. Manlief doet alles, kids, huishouden en mij verzorgen dus ik mag niet klagen. 

 

Het is echt echt echt wel even een hel. Maaar heb nu weer hoop en mag straks lekker douchen en dan langzaam gaan genieten van mijn / onze 2 nieuwe vriendinnen😉

 

Super tevreden over de mensen van park medisch centrum❤ Dr. NIO, was mijn 1e keus. Moet het natuurlijk nog afwachten maar wat een bijzondere getalenteerde arts💯❤!! Heb mij zo veilig gevoeld bij hem. Ennnn dus ook geen anker🤩 En dat met mijn lege, ongelijke theezakjes van 4 zwangerschappen en daarbij de wens voor echt wel een behoorlijk maatje "groter" 

 

Heb dus lift met vergroting, 1050cc motiva corse❤ 

 

Geduld is een schone zaak maar im happy❤ 

 

Foto's volgen zeker nog😘😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, Daniëla89 zei:

Hoi meid!!😘 Zie dat je operatie al geweest is, hoe gaat het nu met je? Het is een flinke bikkel geweest lees ik maar je hebt ze eindelijk🎉 laat je lekker vertroetelen xxxx

Hai meid, super lief berichtje❤

Nu week po en lig nog plat. Hou heeeel veel vocht vast 😣 dus lijken wel bakstenen nog. 

 

Maar goed ben er heeel blij mee en weet dat het alleen maar beter gaat worden qua vorm. Geduld geduld geduld🙏

 

Heb wel een foto geplaatst, kan je ff spieken😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn inderdaad nog bakstenen nu maar de vorm gaat steeds mooier worden met de tijd🙌🏻als ze straks gaan zakken en de vorm veranderd heb je hele andere boobs. Vind de maat echt mooi gekozen en super fijn dat je geen anker hebt gekregen😍 doe het rustig aan en heel veel plezier van je nieuwe boobs😘 xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Maria1382 zei:

Hai meid, super lief berichtje❤

Nu week po en lig nog plat. Hou heeeel veel vocht vast 😣 dus lijken wel bakstenen nog. 

 

Maar goed ben er heeel blij mee en weet dat het alleen maar beter gaat worden qua vorm. Geduld geduld geduld🙏

 

Heb wel een foto geplaatst, kan je ff spieken😘

Hoi ben zo benieuwd naar je en hoe t met je gaat? Ik heb meerdere afspraken bij klinieken. Ook bij dokter Nio welke een behoorlijke wachtlijst heeft. Maar hoor zulke goede verhalen. Groetjes Sandra 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, SdR zei:

Hoi ben zo benieuwd naar je en hoe t met je gaat? Ik heb meerdere afspraken bij klinieken. Ook bij dokter Nio welke een behoorlijke wachtlijst heeft. Maar hoor zulke goede verhalen. Groetjes Sandra 

Ik heb net geantwoord 😊. Zal je even toevoegen aan mijn foto's. Zijn er nog niet zoveel maar dan heb je een beetje een idee.

Ben nu nog bont en blauw en mijn boobs lijken op bakstenen🤣 maar geduld geduld geduld. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.