Ga naar inhoud

Heb ik de juiste beslissing gemaakt?


Aanbevolen berichten

Hey besties! 

 

Na 5 jaar eindelijk de knoop doorgehakt en op consultatie geweest bij PC Verdonck in de Belgian Beauty Clinic. 

 

Ik ben heel fijn gebouwd 1m60 40kg en een 70B. Ik wil een redelijk natuurlijk resultaat en heb lang getwijfeld tussen Ergonomix (valt anatomisch) en Progressive Plus (lichte pushup). Uiteindelijk gekozen voor 220cc (205 als het niet past) motiva progressive plus achter de spier. 

 

Voor mij is de omtrek belangrijker dan de projectie, heb dit ook verteld tegen hem en de FULL zou mij dit geven. Maar nu komt mijn vraag... gaat dit er niet te fake uit zien? Hij zegt dat het mooi zal vallen maar ik begin terug te twijfelen of de ergonomix niet beter is. Ik heb echt schrik voor een fake look waarbij de borsten ver uitelkaar staan ☹ Mijn breedte tussenin is 2-3 vingers... Het mag van mij een volle boezem zijn maar ik zie niet graag heel hoge projectie. Ik zet een voorbeeld in de bijlage! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, RoseWinters zei:

Hey besties! 

 

Na 5 jaar eindelijk de knoop doorgehakt en op consultatie geweest bij PC Verdonck in de Belgian Beauty Clinic. 

 

Ik ben heel fijn gebouwd 1m60 40kg en een 70B. Ik wil een redelijk natuurlijk resultaat en heb lang getwijfeld tussen Ergonomix (valt anatomisch) en Progressive Plus (lichte pushup). Uiteindelijk gekozen voor 220cc (205 als het niet past) motiva progressive plus achter de spier. 

 

Voor mij is de omtrek belangrijker dan de projectie, heb dit ook verteld tegen hem en de FULL zou mij dit geven. Maar nu komt mijn vraag... gaat dit er niet te fake uit zien? Hij zegt dat het mooi zal vallen maar ik begin terug te twijfelen of de ergonomix niet beter is. Ik heb echt schrik voor een fake look waarbij de borsten ver uitelkaar staan ☹ Mijn breedte tussenin is 2-3 vingers... Het mag van mij een volle boezem zijn maar ik zie niet graag heel hoge projectie. Ik zet een voorbeeld in de bijlage! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Heb je voorbeeld foto’s laten zien aan de PC? Dan kan hij misschien aangeven of het haalbaar is. Je borstbreedte is ook heel bepalend voor het aantal cc ivm de projectie. Succes bij je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, boob1234 said:

Heb je voorbeeld foto’s laten zien aan de PC? Dan kan hij misschien aangeven of het haalbaar is. Je borstbreedte is ook heel bepalend voor het aantal cc ivm de projectie. Succes bij je keuze!

Ja ik heb enkele voorbeeld fotos getoond and het moet wel haalbaar zijn volgens hem! Ik heb goede moed in PC Verdonck, word op de 8e al geopereerd. Maar toch blijven die twijfels of ik wel niet een demi zou nemen of een ergonomix 😅 Maar ik denk dat het al te laat is zou ik een verandering willen maken ☹ misschien is dat voor het beste hmmm

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 hours ago, boob1234 said:

8 september al? Dat is snel inderdaad! Ik heb van beide protheses, ook op de website van Motivatie, hele mooie voorbeelden gezien. Dus komt vast goed als hij heeft aangegeven dat het haalbaar is nav je voorbeeldfoto’s

Ja het is een moeijlijke beslissing 😭 Ik denk dat ik toch voor progressive plus ga kiezen omdat ergonomix misschien te zacht is? Ik weet niet goed hoe die zijn vorm behoudt na enkele jaren

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Daniëla89 said:

Wat een mooie boobs!😍 ik denk dat wij dames hier daar jaloers op mogen zijn😂

 

Ik heb het beeldmateriaal gevonden op realself waar er veel foto's zijn van voor en na! Dit resultaat was echt mijn favoriet 🥰 Maar jammer genoeg stond er geen maat bij of wat de voorsituatie was. Maar ik schat rond de 250cc? Toen ik dit aan Verdonck liet zijn stelde hij toch Progressive plus voor ipv de Ergonomix die anatomisch valt. Op de 8e word ik geopereerd dus fingers crossed that het er zo ongeveer uitziet 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, RoseWinters zei:

Ja het is een moeijlijke beslissing 😭 Ik denk dat ik toch voor progressive plus ga kiezen omdat ergonomix misschien te zacht is? Ik weet niet goed hoe die zijn vorm behoudt na enkele jaren

Dat weet ik ook niet. Maar ze zien er inderdaad wel redelijk rond uit. Nog maar een paar nachtjes slapen en dan word je wakker met nieuwe boobs! Leuk als je laat weten hoe het is gegaan 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! ik herken je twijfels heel goed, een paar dagen voor mijn operatie begon ik over alles te twijfelen (het aantal cc, de soort etc). Als je je PC de foto's hebt laten zien en hij heeft aangegeven wat de beste mogelijkheid is zou ik hem hierop vertrouwen. Hij heeft de ervaring/deskundigheid en weet hoe je op het beste resultaat uitkomt, ook op de lange termijn. Komt vast allemaal goed! Laat het over je heenkomen en heel veel succes🍀🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey besties

 

Ik ben vandaag geopereerd geworden bij Dr Verdonck in de Belgian Beauty Clinic te Diest. 

 

Ik kwam exact aan om 7.40 en de spanningen lagen hoog. Nog tot op de het allerlaatste moment getwijfeld of ik het zou laten doen. Ik heb wat papieren getekend en dan kwam een lieve verpleegster me halen.

 

Zij had het infuusje proberen prikken maar mijn aders zijn zo dun dat het niet lukte. Dus ging ze de anesthesist halen! In de tussentijd kwam Dr Verdonck, hij maakte een tekening op mij en stelde me echt gerust. Uiteindelijk gekozen voor 255cc ipv 235cc. Toen kwam de anesthesist en zij was zoooo lief! Ze prikte ook onmiddellijk goed wow 🥰 ik heb al mjn zorgen uitgelegd en voelde me iets beter maar ik trildde suuuuuuper hard van de zenuwen. Mijn bloeddruk was ook redelijk hoog.

 

Ik werd naar de operatietafel gebracht en het bedje daar is verwarmd, thank god! Toen ik daar lag spoten ze iets in waarvan ik draaierig ging worden zeiden ze en amai ik voelde alles wegtrekken. Het was eng maar ik voelde mij wel op mijn gemak?? Echt raar allemaal. Ze zeiden dat ik diep moest inademen en weg was ik!? 

 

Een beetje later werd ik wakker in de uhm nazorg kamer? Ik voelde mij wat slaperig maar voor de rest ok, ik verschrok ervan. De verpleegster en anesthesist is daar continu dus ik heb vanalles kunnen vragen en gekregen zoals cola, druivensuiker etc. 

 

Momenteel ben ik terug thuis en ik heb enkele uren kunnen slapen, wel nooit doorslapen. Hier en daar een uurtje terwijl netflix aanstaat. De ergste pijn was eerlijk gezegd mijn armen toen ik wakker werd, en heb precies niemand dat horen zeggen op het forum? Maar amai mijn armen waren zo zwaar en zwak, was oncomfortabel. Er is ook druk op mijn borst en ik had heeeel veel schrik om benauwd te zijn maar het valt echt goed mee. Het is een spannend verband maar ik voel mij veilig zo ingepakt. Mijn borstbeen in het midden doet wel pijn af en toe maar momenteel is dit allemaal het enigste wat ik voel. Ik heb wel continu een ijszak op mijn borsten! 

 

Ik probeer wat te eten en dat lukt wel. Ik voel mij gewoon wat oncomfortabel en zooo bored out of my mind 🙁 normaal gezien werk ik elke dag 10u dus nu niets doen is echt wennen haha, ik haat dit gevoel. Ik had wel verwacht dat ik mij blijer ging voelen met mijn nieuwe boobies... de maat ziet er perfect uit eerlijk gezegs. Maar ik voel mij niet excited of blij. Denk dat ik misschien nog te moe ben zeker.

 

Mvg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De twijfels zijn zo herkenbaar, zit er midden in hahaha. Heb geen twijfel oer (Morgen ben ik aan de beurt)

Fijn om je verslag te lezen, alleen jammer dat je gevoel nog niet meewerkt. Ik kan me zo voorstellen dat je emotioneel ook erg moet wennen aan het in 1 keer hebben van borsten. Net als met het krijgen  van een kind. Niet iedereen is meteen euforisch, soms moet het even groeien. 

Als ik zo de verhalen lees van iedereen gaat dat echt wel komen hoor, de narose doet ook gekke dingen met mensen. Goed detoxen, lemon in je water, en veel drinken. Als je weinig pijn hebt, dan ben je gewoon goed ingesteld op de pijnmedicatie. Hoe fijn is dat! Gewoon lekker volhouden, des te eerder ben je weer op de been.

Ben heel benieuwd hoe het je vergaat de komende dagen! Ik houd je in de gaten! Soort van gedeelde smart 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyhey, oef je bent er al vanaf 😀

Ik word 27 oktober geopereerd door dr. Verdonck, dus leuk om je verslagje te lezen!

Het is allemaal zo spannend hé! Bij mij slaat de twijfel ook regelmatig toe…

Nu mijn voorschot betaald is, heb ik het gevoel van “nu kan ik niet meer terug 😜

Ik ben ook enorm bang om een benauwd gevoel te hebben, ik heb een soort van inspanningsastma…

Benieuwd om je verdere herstel en vooruitgang te volgen, indien je een album aanmaakt zou ik graag mee spieken 😉

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-9-2021 om 00:01, RoseWinters zei:

Ik weet ook niet of dit normaal is maar ik heb weinig pijn ondanks dat ik achter de spier ben geopereerd? Maak mij zorgen voor de volgende dagen, misschien dat het nog moet komen ☹

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Vind je ze al mooi of ook nog bijna niet durven kijken? Ik werd in het begin al naar als ik de bh los deed. 
 

Wbt de pijn, ik heb ze ook achter de spier. Ik vond dag drie/vier het ergste. Of vooral het oncomfortabelste. Hele erge pijn heb ik niet gehad, maar ik slikte de eerste week ook wel trouw 4 maal daags 2 st paracetamol. De meeste pijn had ik ‘s nachts aan mijn rug van het slapen.

 

Ik vond het ook verschrikkelijk saai, maar toen ik me na een paar dagen eraan kon overgeven vond ik het stiekem ook heerlijk eens een hele serie op Netflix te kijken enzo. 
 

Doe het rustig aan en in het algemeen ga je elke dag een stukje beter voelen! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update:

 

Ik heb nog niet durven kijken haha dus geen idee hoe ze eruit zien maar ik wacht wel geduldig tot de 22e wnr ik op controle moet 🙏Ik laat jullie weten of ik fto's upload dan mogen jullie komen spieken!

 

Ik ben nu 3 dagen PO en de pijn valt nog steeds wel mee. Het moeilijkste is niks doen en still liggen om eerlijk te zijn, baal er enorm van. Maar ik heb jullie raad opgenomen om netflix beginnen kijken dus het gaat iets beter 😋 

 

Ik begin stilletjes aan minder pijnstillers te nemen omdat ze toch wel zwaar zijn op de maag, heb soms ook uitslag ervan :( Het doet alleszins niet meer zoveel pijn dus thank god. Ik geef toe dat ik stiekem half op mijn zij lig, hopelijk is dit niet te erg. Ik lig niet volledig op mijn zij hoor! Maar ja zo half en half om toch een beetje comfortabel te zijn.

 

Op de moment voel ik mij nog steeds redelijk depri...blijkbaar kan je een soort van postnatale depressie krijgen na een bv en dat voel ik wel. Hopelijk gaat dit vlug weg want ik ben echt mezelf niet :(

 

P.s. thnx voor al de reacties

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update:

 

Ik ben nu 6 dagen PO en toch KRUIPT de tijd voorbij. Maar ik hou mij nu beter bezig met series enzo, het begint te wennen. 

 

De pijn is al beter en ik kan makkelijked uit bed geraken nu. Vanaf dag 1 heb ik mezelf uit bed moeten loodsen door enkel mijn buikspieren te gebruiken en dat was moeilijk!! Momenteel heb ik wel steken in alleen maar mijn rechter borst. Telkens bij het ademen of bewegen zijn er steken. Ik voel ook enkel mijn linker borst door het verband, de rechter helemaal niets. 

 

Ik blijf ook nog sreeds sukkelen met mijn gewicht want eten gaat moeizaam en ik ben een enorme stresskip haha. Elke dag voel ik mijn hartslag door het verband heen en ik hoop dat dat normaal is...Ik hoop echt dat mijn hart niet meer zo hard/snel klopt eens mijn boobies vrij zijn 🥺

 

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

@RoseWinters hoi meid!🙂Toen ik geopereerd was heb ik zowat meteen kunnen kijken naar mijn boobs en ik kan me dus heel goed voorstellen dat als je vanalles voelt maar ze nog niet hebt kunnen bekijken je daar onzeker van kunt worden. Hoe moeilijk het ook is ik zou toch proberen om een beetje te ontspannen,dat is ook veel beter voor je herstel! Na je controle voel je je vast vele malen beter😊 ik hoop dat dat je je snel weer wat gelukkiger gaat voelen..xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, RoseWinters zei:

Update:

 

Ik ben nu 6 dagen PO en toch KRUIPT de tijd voorbij. Maar ik hou mij nu beter bezig met series enzo, het begint te wennen. 

 

De pijn is al beter en ik kan makkelijked uit bed geraken nu. Vanaf dag 1 heb ik mezelf uit bed moeten loodsen door enkel mijn buikspieren te gebruiken en dat was moeilijk!! Momenteel heb ik wel steken in alleen maar mijn rechter borst. Telkens bij het ademen of bewegen zijn er steken. Ik voel ook enkel mijn linker borst door het verband, de rechter helemaal niets. 

 

Ik blijf ook nog sreeds sukkelen met mijn gewicht want eten gaat moeizaam en ik ben een enorme stresskip haha. Elke dag voel ik mijn hartslag door het verband heen en ik hoop dat dat normaal is...Ik hoop echt dat mijn hart niet meer zo hard/snel klopt eens mijn boobies vrij zijn 🥺

 

Mvg

Ik heb mijn boobs meteen kunnen bekijken. Ik hoop dat dat wat rust gaat geven als je ze gezien hebt! Bij mij kruipt de tijd ook voorbij, een dag duurt erg lang als je niks te doen hebt! Je loopt 2 dagen voor op mij.

Wat ook kan helpen om makkelijker uit bed op te staan is je hakken onder de rand van je bed te haken en je zo op te trekken. Dan combineer je je beenspieren met je buikspieren. 

Vanavond komt er een dingetje op boobkraamvisite, dat verzet de gedachten ook weer een beetje haha.

 

we kunnen ook samen Wordfeud gaan spelen?
 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.