Ga naar inhoud

Na 22 jaar controle of niet?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

Toen ik 27 was, heb ik een borstvergroting gedaan. Ik ging van maat ‘erwt’ naar een bescheiden B-cup. Vanaf het begin dolgelukkig geweest met mijn ‘meisjes’. Ik heb nooit klachten gehad, geen inkapsel problemen etc. Heb zelfs borstvoeding kunnen geven. Ook nooit opmerkingen gehad van bedpartners etc. Kortom wat is het probleem? Ik ben inmiddels 49 jaar en vraag mij af of ik ze moet laten controleren. Ik heb dat nooit gedaan namelijk. Wel bij röntgenfoto’s en onderzoeken altijd de vergroting gemeld zodat daar rekening mee gehouden kan worden. Ze zijn nu toch wel 22 jaar oud. De kliniek waar ik het ooit heb gedaan, bestaat niet eens meer. Wat te doen?  Wel een check laten doen of niet? Ik wil ook geen nieuwe borsten omdat ik nu nog klachtenvrij ben, tevreden ben met wat ik heb  en ik bang ben dat een operatie misschien nu anders is. Ik ben nu ook ouder tenslotte en dan kan mijn lichaam anders reageren. Iemand anders die hetzelfde heeft of iets vergelijkbaar? Bedankt alvast voor de reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.