Ga naar inhoud

Larissa2021 : 5 augustus 2021 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!😃

 

Ik ben Larissa (21) en kom uit Rotterdam. Deze week studeer ik af als verpleegkundige en in oktober begin ik op de verpleegafdeling van een ziekenhuis in Nijmegen. Al jaren draag ik super push-up bh's en droom ik van grotere borsten. Mijn vriendinnen hebben altijd al prachtige borsten gehad waar ik zeker jaloers op ben! Ik schaam me niet voor mijn huidige borsten. Ze staan gelijk en ik vind ze mooi, alleen zijn ze erg klein.. (75A/70B)

 

De stap tot een borstvergroting spookt al meerdere jaren door mijn hoofd maar nooit heb ik de optie serieus overwogen, tot afgelopen mei. Ik dacht laat ik gewoon eens op consult gaan en vragen wat de opties zijn. Via dit forum en na wat online research kwam ik uit bij de Boerhaave Kliniek en dr van der Weij. Deze PC spreekt mij vooral aan omdat hij bekend staat om zijn natuurlijke resultaten.  Eind mei ben ik naar Amsterdam gereden, echt enorm spannend!😬 Ik ben 1,65 lang en weeg ongeveer 55 kg, smal gebouwd. Mijn voorkeur gaat uit naar een zo natuurlijk mogelijk resultaat, het liefste een C cup maximaal. Het klinkt gek voor iemand die een BV ondergaat maar ik vind kleinere borsten juist mooi bij mij passen, wel zou ik ze wat voller en wat groter willen. Tijdens het consult heeft dr van der Weij mijn borsten opgemeten en afgetekend. Ook hebben we mijn wens besproken en maten gepast. Zo zijn we uitgekomen bij de anatomische implantaten van Mentor cpg 331 265 cc (foto's bijgevoegd) voor de spier. Ik heb genoeg eigen weefsel waardoor dit kan en de PC gaf aan dat dit mij een zo natuurlijk mogelijk resultaat geeft. De borsten kunnen zo mooi meebewegen met mijn lichaam en het herstel zal minder zwaar zijn.

 

Eenmaal thuis begon ik enorm te twijfelen, zijn ze niet te groot? Past dit wel bij mij? Moet ik wel aan een BV beginnen als ik eigenlijk niet ontevreden ben met mijn lichaam maar alleen mijn borsten mooier wil hebben? Is het het allemaal wel waard? En mijn grootste angst, wat nou als de operatie mij juist ontevreden gaat maken.. Denk aan littekens etc🤕 🙄Of als ik mijn gezondheid op de proef stel voor zo'n operatie. Vooral na de enge verhalen die je de laatste tijd hoort over lekkende implantaten..

 

Ik heb veel voorbeelden bekeken van mensen met hetzelfde aantal cc. Ook zag ik voorbeelden van 230 cc en vond zelfs dit soms al een beetje groot, misschien omdat ik mijn eigen kleine borsten gewend ben haha😜 Ik heb mijn moeder en vriendinnen de foto's van het passen laten zien, zij vonden de maat juist goed bij mij passen. Wat vinden jullie?

 

Uiteindelijk in juni nog een consult aangevraagd om nogmaals te passen. Ik kreeg de tip om een normaal shirt mee te nemen en deze aan te doen met het passen. Zo zou ik een beter beeld krijgen hoe het zou staan. Ook heb ik voorgelegd dat ik 230 cc misschien beter bij mij vind passen. De PC gaf aan dat het aantal cc per persoon verschilt gebaseerd op de metingen, en dat voor de een 400 cc dezelfde cupmaat kan geven als 300 cc voor een ander. Ook vertelde hij dat ik met 230 cc niet tevreden zal zijn en 265 cc echt het beste bij mij past. Na het passen en het consult was ik opgelucht en tevreden met de keuze van 265 cc. Ik ben gewoon echt een stresskip als het op zulke keuzes neerkomt waardoor ik enorm ga twijfelen.

 

Momenteel staat mijn operatie 5 augustus gepland! Nog steeds ben ik enorm bang voor het herstel maar ik weet zeker dat ik mezelf na het eindresultaat afvraag waarom ik het niet eerder gedaan heb. Ik twijfel alsnog echt omdat ik bang ben voor complicaties en eventuele verdere operaties.. Daarom ben ik op zoek naar ervaringen van jullie en misschien wat bemoedigende woorden hahah. Hoe lang duurt het herstel bij jullie? En wat viel mee/tegen etc. Alle tips zijn ook welkom!

 

Alvast bedankt :) 

Groetjes

 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom! Je bent 3 dagen na mij aan de beurt, dus helaas geen tips voor het herstel enzo. Maar herken je twijfels wel volledig. Zijn bij mij ook allemaal door mijn hoofd gegaan. Maar uiteindelijk sloeg de balans toch door naar wel laten doen. Ik kijk zelf enorm uit naar het eindresultaat, maar zie ook op tegen het herstel.

 

Wat betreft de maat hoor ik van iedereen dat de grootte snel went. Ik vind het je op de foto’s heel mooi staan! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom! 
Je foto’s van de pas sessie zien er erg mooi uit! Houd wel in je achterhoofd dat je borsten na evt. zwangerschappen wel weer enorm kunnen veranderen en je evt een wissel nodig zal hebben. Vriendinnen van mij hebben dat gehad. 
 

Ik ben op 3 mei geopereerd. Door dr. Fresow van Klaverkliniek te Heesch. De operatie was in Nijmegen. Ik wilde al 20 jaar een bv. 
Ze hebben mentor round high profile xtra 425cc, dual plane geplaatst. 
Mijn voor situatie was alleen minder dan jij aangeeft. Ik zat op een aa 70/75. 

Mijn herstel is heel goed verlopen en vond de pijn echt meevallen. Sommige meiden vergelijken het met druk op de borst en of er een olifant op je is gaan zitten. Ik vond dat wel meevallen eerlijk gezegd. 

Ik had vooral veel gedoe met slapen en mijn rug gehad. Omdat de juiste houding vinden de eerste dagen echt vervelend is. 

Na ca 5 dagen merkte ik dat de stijfheid, die ik vooral in de ochtend voelde wat af nam. Na 10 dagen voelde ik weinig pijn.  

 

Ter voorbereiding heb ik arnica tabletjes geslikt en de shakes van recover gedronken.  Daarmee ben ik 2 weken van tevoren begonnen en heb ik ook 2 weken daarna nog geslikt/gedronken. Arnica is om blauwe plekken te verminderen en heeft bij mij erg goed geholpen. Ik was amper blauw. (Beetje tussen mn decolleté en bij mn littekens. 
Shakes gaf je lichaam extra voorbereiding op de operatie voor een sneller en beter herstel. 

Je kunt evt mijn verslagen lezen in mijn topic. 
Mocht je vragen hebben laat maar weten! 
 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom! 

Je twijfel is zooo herkenbaar. Ik ben niet zozeer bang voor 'de verhalen'. Mijn twijfel kwam meer doordat ik dacht, 'moet' ik het niet gewoon kunnen accepteren. Waarom dan zo'n zware ingreep ondergaan, waarom?

 

Mijn antwoord op de twijfel is eigenlijk, omdat ik dit al sinds mn 16e wil, of misschien nog eerder. (ik ben intussen 36 :) ) Door de opmerkingen die ik kreeg vroeger, door mn zusje die wel een cup E heeft (en min of meer dezelfde bouw als mij)

 

Klopt wat je PC zegt, het aantal CC is heel lastig te vergelijken bij verschillende personen. Ik ben vorige week donderdag geopereerd en heb 475 cc gekregen. Ik ben 180 en 63kg (intussen meer denk ik ;) ) Ik heb ook wakker gelegen, of dit niet teveel zou worden. Halllooooo 475!!!! Dat klinkt enorm, maar ik wist dat het echt per lichaam verschilt en ik wist dat ik op de arts kon vertrouwen. Achteraf valt het idd mee en is een prachtige maat bij me. 

 

5 augustus is al bijna!! 

Het herstel loopt bij iedereen anders. De een heeft meer last van de pijn dan de ander, ook hoe je reageert op de narcose kan verschillen. Sommige kunnen daar nog dagen lang last van hebben. 

Ik heb vooral heel veel last (gehad) van rugpijn, pijn in de borsten valt heel erg mee. Ik ben 3 dagen slaperig/duf geweest van de narcose. De 4e dag voelde ik me pas weer echt wakker. 

 

Een goede (basis) conditie en gezond eten van te voren (en daarna) zodat je lichaam in goede gezondheid is om te herstellen. 

En met basisconditie bedoel ik niet dat je nu als een idioot moet gaan sporten, maar dat je lekker in beweging bent (wandelen is ook prima)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Ik zelf ben ook precies jouw postuur (alleen een paar jaar ouder 😉 49 jaar) 1,63 mtr met 57 kg. Door trainen en 2 x borstvoeding hield ik een lege C over. Eindelijk de stap durven nemen en met last minute nog een pas sessie voor de operatie, uitgekomen op 375 CC, mentor Round voor de spier. Ik had teveel ruimte over dat vanaf 350CC pas goed zou vullen.

 

Mocht je twijfelen kun je altijd nog een passessie aanvragen, Boerhaave werkt goed mee en vind ze erg goed in de begeleiding en nazorg. Succes met de komende tijd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, boob1234 zei:

Welkom! Je bent 3 dagen na mij aan de beurt, dus helaas geen tips voor het herstel enzo. Maar herken je twijfels wel volledig. Zijn bij mij ook allemaal door mijn hoofd gegaan. Maar uiteindelijk sloeg de balans toch door naar wel laten doen. Ik kijk zelf enorm uit naar het eindresultaat, maar zie ook op tegen het herstel.

 

Wat betreft de maat hoor ik van iedereen dat de grootte snel went. Ik vind het je op de foto’s heel mooi staan! 

 

@boob1234 Hi, bedankt voor je snelle reactie! Ik weet zeker dat ik ook spijt ga krijgen als ik het niet ga doen dus heb daarom de operatiedatum maar gepland en vastgezet. Toch wel geruststellend om te horen dat ik niet de enige ben met zulke twijfels.
En voor jou dus ook al bijna! Heel veel succes met de operatie en het herstel, ik ben benieuwd hoe je alles gaat ervaren :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Von5385 Heel erg bedankt voor je uitgebreide bericht! 

 

Heb inderdaad ook nagedacht over een eventuele zwangerschap later en een eventuele wissel. Zelf hoop ik dat dit minimaal nog 10 jaar gaat duren, maar dat is natuurlijk afwachten, hoe alles loopt en wat überhaupt kan. 

 

Heb je met het slapen nog een bepaalde houding gevonden die je aan kan raden?😜 

 

Zelf begin ik 4 weken van te voren met vitamine c tabletten (dus nu net) en 2 weken van te voren wil ik starten met Arnica druppels. Heb deze al aangeschaft dus ben benieuwd of ze gaan werken! Ook heb ik wat gelezen over hibiscrub, heb je hier toevallig ervaring mee? Heb dit niet aangeschaft.

 

Ik ga zeker een kijkje nemen op je profiel, dankjewel! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zat/lag op de hoekbank met een hele bunker om me heen gebouwd. Voedingskussen om mn middel heen, kussens onder mn benen en kussens op de leuning van beide kanten zodat ik daar mijn hoofd op kon leggen. 

Een paar dagen later had ik een matras op de grond en dezelfde bunker gebouwd. Omdat de bank wat harder zat en ik last kreeg van mijn stuitje. 
Elke dag was t weer puzzelen hoe je het beste kon liggen. Wat de ene dag fijn was kon de andere dag minder fijn aanvoelen. 
Na ongeveer 10 dagen ben ik in bed gaan liggen. Toen 2 kussens in mijn rug en een kussen onder mijn benen. 
Ik slaap pas sinds een paar weken weer op mijn zij. Maar dit voelt nog niet iedere dag heel goed. 

Vitamine c tabletten had ik idd ook. Plus magnesium/ijzer/zink tabletjes. 

Hibiscrub heb ik niet gebruikt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Frukje Bedankt voor je uitgebreide reactie en de tips! Ga hier zeker wat mee doen. En gefeliciteerd met je nieuwe borsten! Hoe lang heb jij last gehad van de rugpijn? Ik hoop dat je snel herstelt en tevreden bent met het resultaat. Is het zoals je verwacht had? En is al met al de operatie en eerste week voor jou meegevallen?

 

@LadiDi Dankjewel! Fijn om een reactie te krijgen van iemand die ook bij Boerhaave geholpen is. Mag ik vragen welke PC jou geholpen heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Larissa2021 zei:

En gefeliciteerd met je nieuwe borsten! Hoe lang heb jij last gehad van de rugpijn? Ik hoop dat je snel herstelt en tevreden bent met het resultaat. Is het zoals je verwacht had? En is al met al de operatie en eerste week voor jou meegevallen?

 

Thnxxx :) ik heb je toegang gegeven tot mn album, dan kun je meekijken hoe het verloopt. Ik heb de protheses dual plane geplaatst gekregen, dus de uiteindelijke vorm laat nog even op zich wachten!

Morgen zal ik nieuwe foto's plaatsen, maar ik zie nu stiekem al een duidelijk verschil (nog lang niet wat het zal worden, maar een verschil ;) ) Ik ben nu al super blij!! 

 

Het herstel verloopt prima eigenlijk, ik voel me verder goed. 2e dag na de operatie ben ik al stukjes gaan wandelen, en dat ging hartstikke prima. Douchen, aankleden, etc lukt ook zonder problemen. 

Ik had vestjes en hemdjes gekocht, zodat je geen shirtjes over je hoofd hoeft te trekken, maar ook dat gaat prima eigenlijk. 

Rustig blijven ademen en goed naar je lichaam luisteren. niet forceren en voldoende rust nemen :)

 

Nog steeds wel last van rugpijn, vooral 's avonds/ 's nachts omdat ik dan minder in beweging ben. Vandaag is het al een stuk minder.

 

De eerste week valt me, achteraf, mee. Ik had me op erger ingesteld. De eerste dag vond ik wel heftig, ik vond het toen ook lastig om erop te vertrouwen dat het na een dag of wat beter zou gaan. Maar de tweede dag ging al een stuk beter dan verwacht :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, Von5385 zei:

Ik zat/lag op de hoekbank met een hele bunker om me heen gebouwd. Voedingskussen om mn middel heen, kussens onder mn benen en kussens op de leuning van beide kanten zodat ik daar mijn hoofd op kon leggen. 

Een paar dagen later had ik een matras op de grond en dezelfde bunker gebouwd. Omdat de bank wat harder zat en ik last kreeg van mijn stuitje. 
Elke dag was t weer puzzelen hoe je het beste kon liggen. Wat de ene dag fijn was kon de andere dag minder fijn aanvoelen. 
Na ongeveer 10 dagen ben ik in bed gaan liggen. Toen 2 kussens in mijn rug en een kussen onder mijn benen. 
Ik slaap pas sinds een paar weken weer op mijn zij. Maar dit voelt nog niet iedere dag heel goed. 

Vitamine c tabletten had ik idd ook. Plus magnesium/ijzer/zink tabletjes. 

Hibiscrub heb ik niet gebruikt. 

Hahaha, ik herken dit zo 😂 ik heb ook de eerste nachten op de hoekbank geslapen met overal kussen en dekentjes. Wat een toestand 😅 Ik ben nu bijna 3 weken po en slapen is nog steeds een ramp. Lig in bed met aan beide kanten een kussentje en een rolletje van een zacht dekentje om niet te gaan draaien maar wordt 85x per nacht wakker. Hoe ver ben jij inmiddels dat je op je zij ligt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, Larissa2021 zei:

@Frukje Bedankt voor je uitgebreide reactie en de tips! Ga hier zeker wat mee doen. En gefeliciteerd met je nieuwe borsten! Hoe lang heb jij last gehad van de rugpijn? Ik hoop dat je snel herstelt en tevreden bent met het resultaat. Is het zoals je verwacht had? En is al met al de operatie en eerste week voor jou meegevallen?

 

@LadiDi Dankjewel! Fijn om een reactie te krijgen van iemand die ook bij Boerhaave geholpen is. Mag ik vragen welke PC jou geholpen heeft?

Yes tuurlijk! door Dr. Zguricas. Je vindt niet veel over haar op internet dus dat vond ik heel even wel een dingetje. Je wilt vaak toch eerst een beetje research voor je zoiets doet. Ergens las ik wel dat iemand haar stug vond en niet goed bespreekbaar maar zo heb ik haar helemaal niet ervaren. Ze is deskundig en gaf meteen aan wat ik zelf ook in mijn hoofd had. Ook voor de extra pas sessie 2 dagen voor de operatie, was prima! nog een telefonisch consult met haar tussendoor gehad met wat vragen, ook prima! en het resultaat, vooralsnog ook goed! maar dat moet blijken uit het eind resultaat :) Dus al met al vind ik haar persoonlijk echt een deskundig en super vriendelijke arts en kan haar echt adviseren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-7-2021 om 13:25, Larissa2021 zei:

 

@boob1234 Hi, bedankt voor je snelle reactie! Ik weet zeker dat ik ook spijt ga krijgen als ik het niet ga doen dus heb daarom de operatiedatum maar gepland en vastgezet. Toch wel geruststellend om te horen dat ik niet de enige ben met zulke twijfels.
En voor jou dus ook al bijna! Heel veel succes met de operatie en het herstel, ik ben benieuwd hoe je alles gaat ervaren :) 

Dank je, jij ook! Leuk, kunnen we elkaar straks een beetje op de hoogte houden. Ik voel me net een klein kind, ben bijna de dagen aan het aftellen 🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, Von5385 zei:

@LadiDi ik ben inmiddels 10,5 week verder. Heeft echt even geduurd en nog vind ik het niet altijd even fijn om op mijn zij te liggen dN draai ik toch maar weer op mijn rug. 
Nu is slapen altijd al een ramp geweest maar de eerste weken na bv nog erger! 
 

Ohw echt, zo lang kan het duren :( Ik lees wel bij het grootste gedeelte dat slapen een ramp is dus dat stelt me gerust dat dat er wel echt "bij hoort" qua ongemak. Nou sterkte er ook mee! op naar betere tijden :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Haaaai @Larissa2021

 

Welkom op dit forum. Ik vind de maat je heel goed staan. Ikzelf ben maar 1.58 en 50 kilo. Heb zelf 375 cc high profile en zijn dual plane geplaatst.

 

Ter voorbereiding heb ik alleen twee weken van te voren vitamine c geslikt. Heb ook arnica druppels, maar die heb ik vrijwel niet ingenomen🙈. Gezonde voeding is belangrijk. Ik lust bijna geen vlees, dus eet automatisch al veel groente. Ook eet ik elke dag trouw twee gekookte eieren. Ook ben ik meer kip gaan eten van te voren 🙂.

 

Qua herstel is het bij iedereen anders🙂. Ik ben morgen 3 weken po. Vanaf nacht 1 heb ik in mijn bed gaan slapen met 3 kussens in mijn rug. Ik ben op een dinsdag geopereerd en tot die eerste vrijdag sliep ik goed en vanaf die zaterdag super slecht. Ben na een week weer thuis gaan werken. Dat raad ik af. Slaaptekort en werken is geen goede combi😅. Kreeg ontzettend last van mijn stuitje van het zittend slapen en werken. Heb toen een donut kussen gekocht. Gelukkig duurde het slaaptekort maar een week. En sliep na die week weer vrijwel door of werd maar 1x keer wakker. 

 

Ik heb vrijwel geen pijn gehad aan mijn boobs. Ook geen drukkend gevoel of steken oid. Ook niet aan mijn armen ofzo. Kon al vrij snel alles zelf. Zoals aankleden, deels douchen en mezelf uit bed heisen. Voor mijn gevoel ga ik er fluitend door heen. Alleen dus last gehad van mijn stuitje. Moet wel zeggen dat ik niet veel doe naast werken en slapen. Vrienden komen bij mij ipv dat ik naar hun toe ga. Ga ook bewust niet naar de stad of op een terras zitten. Dat ga ik weer doen na 6 weken:-). 

 

Nog eventjes en je bent al bijna aan de beurt! Spannend! 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

@RN27 Hi, bedankt voor je reactie! De tips van de gezonde voeding en het donut kussen daar ga ik zeker wat mee doen! Misschien dat ik een beetje laat begin met de voeding, maar beter nu dan nooit😬

 

Ik slik zelf 2 weken voor de operatie vitamine C, vitamine D en neem wisselend wat arnica druppels (hoop dat het dan überhaupt helpt). Smeer mezelf ook goed in met voedende creme om mijn huid soepel te houden. Ook ben ik sinds 3/4 weken gestopt met roken voor de operatie.

 

Erg fijn om te horen dat de operatie je zo goed is meegevallen en dat je nachtrust momenteel weer goed is! 

Zou ik je album mogen volgen? Ik hoop dat je snel helemaal hersteld bent en ben benieuwd naar je verdere ervaring😁

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, Larissa2021 zei:

@RN27 Hi, bedankt voor je reactie! De tips van de gezonde voeding en het donut kussen daar ga ik zeker wat mee doen! Misschien dat ik een beetje laat begin met de voeding, maar beter nu dan nooit😬

 

Ik slik zelf 2 weken voor de operatie vitamine C, vitamine D en neem wisselend wat arnica druppels (hoop dat het dan überhaupt helpt). Smeer mezelf ook goed in met voedende creme om mijn huid soepel te houden. Ook ben ik sinds 3/4 weken gestopt met roken voor de operatie.

 

Erg fijn om te horen dat de operatie je zo goed is meegevallen en dat je nachtrust momenteel weer goed is! 

Zou ik je album mogen volgen? Ik hoop dat je snel helemaal hersteld bent en ben benieuwd naar je verdere ervaring😁

 

 

 

 

Haai, natuurlijk voeg je toe! Heb jij al een album?  Haha inderdaad beter laat dan nooit, als je maar in de basis goed eet:-). Ik ben bijvoorbeeld heel slecht in het eten van fruit. En wat knap dat je helemaal gestopt bent met roken. Heel slecht, maar dat is mij niet gelukt. Rookte en rook nog steeds wel een paar (of iets meer dan een paar) sigaretten per dag🙈. Heel slecht maar ja. Goed van je dat je aanvullende vitamines slikt. En lekker smeren haha. Ik denk dat alle beetjes helpen. Ik had ook arnica, maar vrijwel niet gehad. Ligt denk ik ook een beetje aan of je gevoeliger bent voor blauwe plekken. Ik heb bij mijn boobs geen blauwe plekken gehad. Wel in mijn hand van de narcose🙃

 

Ja slaaptekort is killing. Die donutkussen heb ik bij bol.com gekocht. Mocht je last hebben, die wordt de volgende dag bezorgd. Heb zelf geen voedingskussen gehaald. Omdat ik van mezelf al een rug en zij slaper ben. Lijkt me wel een stuk pittiger als iemand een buikslaper is. Ben jij een buikslaper?

 

Ik ben ook benieuwd naar jouw ervaring. Hopelijk gaat jouw herstel ook voorspoedig als je geopereerd bent 🙂🙂

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-7-2021 om 09:26, Von5385 zei:

Welkom! 
Je foto’s van de pas sessie zien er erg mooi uit! Houd wel in je achterhoofd dat je borsten na evt. zwangerschappen wel weer enorm kunnen veranderen en je evt een wissel nodig zal hebben. Vriendinnen van mij hebben dat gehad. 
 

Ik ben op 3 mei geopereerd. Door dr. Fresow van Klaverkliniek te Heesch. De operatie was in Nijmegen. Ik wilde al 20 jaar een bv. 
Ze hebben mentor round high profile xtra 425cc, dual plane geplaatst. 
Mijn voor situatie was alleen minder dan jij aangeeft. Ik zat op een aa 70/75. 

Mijn herstel is heel goed verlopen en vond de pijn echt meevallen. Sommige meiden vergelijken het met druk op de borst en of er een olifant op je is gaan zitten. Ik vond dat wel meevallen eerlijk gezegd. 

Ik had vooral veel gedoe met slapen en mijn rug gehad. Omdat de juiste houding vinden de eerste dagen echt vervelend is. 

Na ca 5 dagen merkte ik dat de stijfheid, die ik vooral in de ochtend voelde wat af nam. Na 10 dagen voelde ik weinig pijn.  

 

Ter voorbereiding heb ik arnica tabletjes geslikt en de shakes van recover gedronken.  Daarmee ben ik 2 weken van tevoren begonnen en heb ik ook 2 weken daarna nog geslikt/gedronken. Arnica is om blauwe plekken te verminderen en heeft bij mij erg goed geholpen. Ik was amper blauw. (Beetje tussen mn decolleté en bij mn littekens. 
Shakes gaf je lichaam extra voorbereiding op de operatie voor een sneller en beter herstel. 

Je kunt evt mijn verslagen lezen in mijn topic. 
Mocht je vragen hebben laat maar weten! 
 

 

 

Hoi hoi, ik lees hier even mee. Zou ik in jouw album mogen meekijken? Ik ben zelf vorig jaar oktober geopereerd. Heb ook mentor round extra 370 cc. Ben benieuwd hoe het bij jou is. Ik wil je evt ook aan mijn album toevoegen als je dat wilt. 🙋🏼‍♀️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-7-2021 om 12:12, LadiDi zei:

Hoi! Ik zelf ben ook precies jouw postuur (alleen een paar jaar ouder 😉 49 jaar) 1,63 mtr met 57 kg. Door trainen en 2 x borstvoeding hield ik een lege C over. Eindelijk de stap durven nemen en met last minute nog een pas sessie voor de operatie, uitgekomen op 375 CC, mentor Round voor de spier. Ik had teveel ruimte over dat vanaf 350CC pas goed zou vullen.

 

Mocht je twijfelen kun je altijd nog een passessie aanvragen, Boerhaave werkt goed mee en vind ze erg goed in de begeleiding en nazorg. Succes met de komende tijd! 

Hoi @LadiDi ik lees dat jij ook mentor round voor de spier hebt. Zou ik in jouw album mogen kijken? Ik ben vorig jaar geopereerd door dr Vd Weij, heb mentor round extra 370 cc voor de spier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Lilve zei:

Hoi @LadiDi ik lees dat jij ook mentor round voor de spier hebt. Zou ik in jouw album mogen kijken? Ik ben vorig jaar geopereerd door dr Vd Weij, heb mentor round extra 370 cc voor de spier.

Hoi! Ja zeker! Ben jij zelf tevreden en hoe gaat het nu met jou? Heb jij ook een album? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-7-2021 om 22:43, RN27 zei:

Haai, natuurlijk voeg je toe! Heb jij al een album?  Haha inderdaad beter laat dan nooit, als je maar in de basis goed eet:-). Ik ben bijvoorbeeld heel slecht in het eten van fruit. En wat knap dat je helemaal gestopt bent met roken. Heel slecht, maar dat is mij niet gelukt. Rookte en rook nog steeds wel een paar (of iets meer dan een paar) sigaretten per dag🙈. Heel slecht maar ja. Goed van je dat je aanvullende vitamines slikt. En lekker smeren haha. Ik denk dat alle beetjes helpen. Ik had ook arnica, maar vrijwel niet gehad. Ligt denk ik ook een beetje aan of je gevoeliger bent voor blauwe plekken. Ik heb bij mijn boobs geen blauwe plekken gehad. Wel in mijn hand van de narcose🙃

 

Ja slaaptekort is killing. Die donutkussen heb ik bij bol.com gekocht. Mocht je last hebben, die wordt de volgende dag bezorgd. Heb zelf geen voedingskussen gehaald. Omdat ik van mezelf al een rug en zij slaper ben. Lijkt me wel een stuk pittiger als iemand een buikslaper is. Ben jij een buikslaper?

 

Ik ben ook benieuwd naar jouw ervaring. Hopelijk gaat jouw herstel ook voorspoedig als je geopereerd bent 🙂🙂

 

 

@RN27 Bedankt voor het toevoegen! Wat zien ze er mooi uit bij jou!! Ik heb nu net zelf een album aangemaakt, zal je even toevoegen. 

 

Vanaf donderdag blijf ik een tijdje bij mijn ouders voor zo lang als nodig is. Heb een koffertje gepakt met een donutkussen erin😜 Helaas ben ik een echte buikslaper dus ik ben benieuwd hoe het zal gaan.. Hoop ook dat ik niet te veel last heb van de narcose maar wil van te voren gelijk wat vragen voor de misselijkheid als dit kan. Vind het allemaal erg spannend.

 

Ik zal je op de hoogte houden😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Larissa2021 zei:

 

@RN27 Bedankt voor het toevoegen! Wat zien ze er mooi uit bij jou!! Ik heb nu net zelf een album aangemaakt, zal je even toevoegen. 

 

Vanaf donderdag blijf ik een tijdje bij mijn ouders voor zo lang als nodig is. Heb een koffertje gepakt met een donutkussen erin😜 Helaas ben ik een echte buikslaper dus ik ben benieuwd hoe het zal gaan.. Hoop ook dat ik niet te veel last heb van de narcose maar wil van te voren gelijk wat vragen voor de misselijkheid als dit kan. Vind het allemaal erg spannend.

 

Ik zal je op de hoogte houden😁

@Larissa2021 dank je wel 😘. Haha goed bezig, dat donutkussentje gaf mij heel veel verlichting en zit er nu nog steeds op met werken, ook al slaap ik al wel weer plat haha. Fijn dat je bij je ouders blijft. Had ook de eerste week ook hulp en dat was heel fijn. De kliniek waar ik mijn operatie had laten doen, zeiden dat ze iets hebben wat misselijkheid voorkomt. Ik weet niet hoe het precies zit of hoe ze het doen want ik heb van te voren geen tablet of zoiets voor moeten slikken.  Nuchter blijven is wel heel belangrijk. Ik hoop dat je geen last krijgt van de narcose. Het is super spannend en voor jou komt het al zo dichtbij, nog twee nachtjes slapen🎉. Beste is dan om alles over je heen te laten komen. En ik vond het slapen heel fijn haha. Dus hoop dat je er net zo van gaat genieten als ik 😄. Weet je al hoe laat je je in de kliniek moet melden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.