Jump to content

Recommended Posts

Hi allemaal!

Ik ben momenteel 6 dagen PO en lees veel van jullie ervaringen op het forum. Ik ben benieuwd of er mensen zijn die het leuk vinden om hun ervaringen te delen door middel van onderstaande vragen? Zo is het soms toch wat overzichtelijker om antwoord te krijgen op bepaalde onderwerpen. Ik zou het erg fijn vinden en misschien dat anderen er ook wat aan hebben😊

(Het liefste voor mensen die minimaal 3 maanden PO zijn, maar als je je ervaring graag deelt en minder lang PO bent voel je dan welkom!)

Vragen:

1. Hoe lang ben je PO, zou je wat informatie willen geven over je prothese en hoe is die geplaatst?

2. Wanneer ben jij begonnen met littekencreme, en met welke?

3. Waneer zijn jouw littekens volledig gesloten en hoe ver zijn deze weggetrokken?

4. Heb jij volledig gevoel terug in beide borsten en sinds wanneer?

5. Wanneer werden jouw borsten zachter en gingen ze minder strak staan/'drop en fluffen'?

6. Vanaf wanneer sliep jij op je buik/zij en is dit nog prettig?

7. Vanaf wanneer vond jij het fijn om weer (beugel)bh's te dragen?

8. Vanaf wanneer ben je weer begonnen met werken, en welk beroep?

(9. En bonusvraag😜, zijn er nog dingen die je wil benoemen/meegeven aan anderen?)

Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties! Alvast bedankt😁

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.