Ga naar inhoud

Tubulair - PC - België


Aanbevolen berichten

Dag Dames,

 

Ik ben nieuw op het forum. Ik voel me al jaren onzeker over mijn borsten en denk al erg lang na over een borstvergroting. Nu ben ik, na wat rondlezen op het internet, er achter gekomen dat ik tubulaire borsten heb. De mijne zijn beide ongeveer gelijk maar dat ik ook het enige "goede" er aan. Ik heb wel al wat zitten rondlezen hier op het forum. Ik lees wel vooral over meiden die het in Nederland hebben laten doen. Ik vroeg me af of er iemand hier ervaring heeft bij een chirurg in België?

Ook ben ik best wel bang dat het zou mislukken en erger zijn dan ervoor + de gezondheidsrisico's verbonden hiermee.

 

Iemand hier ervaring met een tubulaire borstcorrectie in België? Wordt het bij ons terugbetaald?

 

Alvast al heel erg bedankt! :)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Dreana,

 

welkom 😊 ‘fijn’ dat je erachter bent dat je Tubulaire borsten hebt maar dat maakt het hele bv proces idd wat specialer 

 

Ik ben ook in Nederland geholpen door dr Wouter vd Pot

hij is absoluut niet de enige die raad weet met tubulaire borsten maar hij heeft wel een prachtig Instagram profiel met heel veel voorbeelden. Misschien voor jou een tip om eens een kijkje je nemen. 
 

succes 🍀 hopelijk komt gauw de gouden tip langs of vind je iemand in de buurt die bij jou past 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.