Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, vandaag ben ik inmiddels 15 dagen po en sinds gisteren heb ik op advies van de arts een borstband gekregen. Mijn borsten zitten vrij hoog waarvan de rechter een kleine 2cm onder mijn sleutelbeen begint. Ook zien de borsten er echt niet mooi uit. De tepel hangt als het ware onderaan. Ik zie heel veel berichten staan dat het wel goed komt en dat je geduld moet hebben maar ik ben echt waarschijnlijk net als iedereen die dit overkomt bang dat het niet goed komt 😅 Zouden jullie een blik willen werpen op mijn foto's en aangeven of dit jullie bekend voorkomt en dat het allemaal goed gekomen is? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi. Ik heb net even naar je foto’s gekeken en herken wel iets, namelijk dat de afstand van je tepel naar onderplooi kort is bij jou. Het kost dan meer tijd om de protheses te laten zakken en op de plek te krijgen. Ik heb anatomische protheses en ik vond het net of ze op z’n kop zaten, volume bovenin IPv onderin. Mijn tepels stonden de eerste week ook naar beneden gericht. Dat zie ik ook bij jou. Ik heb plaatsing voor de spier waardoor ze wel sneller konden zakken. Nu na 3 maanden is het zo mooi geworden. 
je kunt nog even navragen of ze je borstplooi verlaagd hebben waardoor je protheses inderdaad kunnen zakken. Overigens hadden ze dat bij mij niet gedaan en is het wel goedgekomen. 
Je kunt ook nog advies vragen aan @best_boobie 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow wat fijn om te horen! Ik heb echt het gevoel dat dit er helemaal niet zo uit hoort te zien 🤣  Door de borstband wordt nu de linker mooi naar beneden gedrukt maar de rechter loopt wel achter! Ik heb pas met 3 maanden weer een afspraak en heb het advies gekregen de band te dragen tot ze zijn gezakt en geen bh te dragen.... Zou ik eerder aan de bel moeten trekken als ze niet zakken? Ben beetje bang dat het met 3 maanden te laat is ofzo....😢

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had pijnklachten en was onzeker omdat ze zo hoog zaten en omgekeerd leken. Daardoor heb ik veel contact gezocht met de kliniek. Ik heb een extra controle gehad met 4 weken en daar was ik wel heel blij mee. Je kunt het even aankijken. Je bent pas 16 dagen PO. Maar je kunt ook foto’s mailen misschien naar de kliniek of een telefonisch consult vragen als je twijfelt ? X

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.