Ga naar inhoud

Yvon90 : 15 juli 2021 : Dr. van Leeuwen : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal. 🙋🏽‍♀️

 

Ik zal mij even voorstellen, ik ben Yvon 31 jaar moeder van 2 jongens 1 en 3, en ik heb vorige week donderdag een borstvergroting laten doen bij de Velthuiskliniek in Rotterdam door docter Anne van Leeuwen. Van een A75 naar een volle C cup . Anatomisch en onder de borstspier 280cc!

Omdat ik het tegen zo weinig mogelijk mensen wil vertellen thuis, kan ik er niet veel over praten dus zo fijn dat het hier wel kan en jullie hetzelfde ervaren. 🥰

 

Nu dus dag 5 sinds de operatie. De eerste 3 dagen waren te mooi om waar te zijn vrij,za en zo geen pijn gehad, 0.

Maandag gisteren alsof er 100 messen in mijn longen zaten en vooral mijn linkerborst en oksel en rug stijf en pijnlijk. Ademhalen is/was erg pijnlijk. Dat viel natuurlijk vies tegen dat begrijp je wel.. 😅 hadden jullie dit ook en hoelang duurde de rugpijn? Wat deden jullie er tegen?

 

Het vreemde vind ik zelf dat er bij mijn rechterborst helemaal (nog) geen pijn is geweest. Wat een verschil, ik ga me bijna zorgen maken om de linker kant. Ervaren jullie dezelfde pijn?

 

Ik ben ook nog steeds heel misselijk en moet mijn best doen om te eten, ik gebruik nog de voorgeschreven pijnmedicatie van paracetamollen en naproxen. Word elke nacht wakker rond 5, dan merk ik dat alles uitgewerkt is en ik meer pijn krijg in mijn rug. 
Slapen op mijn zij durf ik niet, doen jullie dit wel?

 

Ik loop nog echt als een robot door huis en beweeg me zo min mogelijk omdat ik het zo lastig vind in te schatten wat wel  en niet kan.


Heeft iemand van jullie ook ervaring met 1 pijnlijke borst? Het kan natuurlijk, alles is mogelijk. Er lijkt alleen zo weinig vooruitgang in te zitten aan de linkerborst. Ook niet gek op dag 5 maar toch.. 😅 beetje ongeduldig.

 

Kindjes weggebracht, komen vanmiddag weer even thuis maar voel me ook zo schuldig dat ik ze niet kan knuffelen en helpen.. hopelijk duurt het niet al te lang!

 

Alvast bedankt allemaal voor het lezen en reageren, liefs Yvon x

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier! Gefeliciteerd met je nieuwe boobs. Ik moet nog geopereerd worden dus geen ervaring met verschil in borsten. 
 

Meestal mag je pas later op je zij slapen, dit verschilt per pc, dus kun je het beste even navragen.

 

Fijn dat je je kindjes straks weer ziet. Kan me je gevoel voorstellen. Maar straks hebben ze als het goed is een extra blije mama, dus dat komt vast goed.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, boob1234 zei:

Welkom hier! Gefeliciteerd met je nieuwe boobs. Ik moet nog geopereerd worden dus geen ervaring met verschil in borsten. 
 

Meestal mag je pas later op je zij slapen, dit verschilt per pc, dus kun je het beste even navragen.

 

Fijn dat je je kindjes straks weer ziet. Kan me je gevoel voorstellen. Maar straks hebben ze als het goed is een extra blije mama, dus dat komt vast goed.

Ooh spannend, alvast heel veel succes! Goed idee.. zal het vrijdag even navragen met de eerste controle afspraak. 🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.