Ga naar inhoud

Borstvoeding geven na borstvergroting


Aanbevolen berichten

Hoi dames!

 

Inmiddels is het voor mij alweer even geleden dat ik mijn borstvergroting liet doen. Nog steeds tevreden! Destijds was er een voorwaarde: ik wilde later wel de mogelijkheid kunnen hebben om borstvoeding te geven.

 

In januari is het dan zo ver, wij verwachten ons eerste kindje. Zouden jullie ervaringen willen delen met het geven van borstvoeding? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Fashion! Gefeliciteerd met je zwangerschap! 
 

Wat goed dat je je aan het verdiepen bent in het geven van borstvoeding. Als je de wens hebt, is het fijn om je voor te bereiden. 
Het is een misverstand dat, omdat borstvoeding natuurlijk is, het vanzelf gaat. De meeste vrouwen ondervinden hobbels en zitten met vragen. 
Wanneer je goed voorbereid bent, of mensen om je heen hebt die kennis/ervaring hebben, zijn veel hobbels te overwinnen 

 

ik heb ervaring met geven van Borstvoeding, maar dat was voor mijn borstvergroting. 

Ken je de borstvoedingsorganisatie La Leche League. Dit is een wereldwijde organisatie, vrijwilligers en moeders allemaal met ervaring. Misschien kun je via hen ervaringsdeskundigen vinden? 
Volgens mij hebben ze een Facebook groep (ik heb geen Facebook) waar je een vraag zou kunnen stellen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.