Ga naar inhoud

Voor of achter de spier


Aanbevolen berichten

Hoi hoi ! 

 

Ik ben hier nieuw en heb gisteren mijn eerste consultatie gehad bij dokter jo vanoorbeek . Ik word 4 januari geopereerd eindelijk ! 

Nu stelde hij me voor om de borstimplantaten voor de spier te zetten omdat ik er voldoende vel voor heb maar lees er ook veel dingen over dat ze dan niet goed blijven zitten en dergelijke. 

Zijn hier mensen met borsten voor de spier en met ervaringen wat beter is ? 

Alvast bedankt ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi , 

Ik heb hem wel achter de spier 475/425cc .En ik had ook teveel huid over en een lichte hang. 
Dus voor mij was achter de spier beste optie zodat het een beetje gelift wordt. 
Ik denk dat als ik voor de spier heb , en de zwaarte kracht en combinatie met mijn huid dat de kans van hang sneller zal zijn. Om hang te voorkomen draag altijd een bh voor ondersteuning. Zodra je je bed uitkomt ☺️
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @M9793, ik heb voor de spier. Ik ben heel veel afgevallen en had daarom ook voldoende vel over (je kunt mijn verhaal en verslag lezen in het stukje operatieverslagen - Mommy makeover). Ik heb 340 cc per borst gekregen, ben van een cup b naar een volle cup e gegaan en ben er erg blij mee, de boobs vallen prachtig. Zelf heb ik volledig vertrouwd op het advies van de arts, ben ook niet 5 consulten afgegaan. Succes! Ik hoop dat je kunt vertrouwen op de kennis en kunde van de arts, en voelt het niet goed, vooral juist wèl meerdere consulten boeken bij verschillende artsen! 🌸

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lindan

Ja daar ben ik bang voor de ze sneller gaan hangen voor de spier dat hoor ik vaker . Dat zou natuurlijk jammer zijn van de borsten als ze gaan hangen . Denk uiteindelijk wel dat ik achter de spier ga nemen voor de stevigheid zeker 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
Op 7-7-2021 om 19:53, Salander zei:

Hoi @M9793, ik heb voor de spier. Ik ben heel veel afgevallen en had daarom ook voldoende vel over (je kunt mijn verhaal en verslag lezen in het stukje operatieverslagen - Mommy makeover). Ik heb 340 cc per borst gekregen, ben van een cup b naar een volle cup e gegaan en ben er erg blij mee, de boobs vallen prachtig. Zelf heb ik volledig vertrouwd op het advies van de arts, ben ook niet 5 consulten afgegaan. Succes! Ik hoop dat je kunt vertrouwen op de kennis en kunde van de arts, en voelt het niet goed, vooral juist wèl meerdere consulten boeken bij verschillende artsen! 🌸

Hoi hoi, ik hoop dat je nog actief bent hier. Ik ben heel benieuwd naar je resultaat. Ik heb nu ook een B en de arts adviseert 380cc, maar ik wil geen mega borsten. Dus ik ben benieuwd hoe het er bij jou uitziet.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.