Ga naar inhoud

Druk in borst 9 maanden PO


Yvette-x

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Begin oktober 2020 ben ik geopereerd door Dr. Luijendijk aan mijn tubulaire borsten. Naast het herverdelen van het borstweefsel heeft hij ook ronde protheses van 350CC dual plane geplaatst.

Ik merk sinds een aantal dagen dat ik een soort druk voel in mijn linkerborst. Dat voel ik vooral als ik een bh aan heb. 

Mijn linkerborst heeft er sinds de operatie altijd een beetje minder natuurlijk uit gezien dan de rechter. De prothese is als ik lig best zichtbaar (staand valt het wel mee). Rechts valt de prothese eigenlijk bijna niet op, ook niet als ik lig. Het lijkt alsof in de linkerborst de prothese wat dichter op de huid ligt dan de rechter. Geen idee of dat er iets mee te maken heeft.

 

Ik heb de dagen voordat ik last kreeg wel op mijn buik geslapen, kan dat er iets mee te maken hebben? Dat doe ik overigens al sinds het weer kan zonder pijn, en is nu ook pijnloos.

 

Hopelijk heeft iemand tips of enig idee waar deze druk vandaan komt. Als ik even mijn borst met de hand ondersteun gaat de druk weg, maar na een tijdje komt het weer opzetten. Het is vooral aan de buiten zijkant en tussen het midden en de onderkant van de borst.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een kleine update. Ik heb de afgelopen 2 dagen een sportbh gedragen zonder echte ondersteuning en de druk was weg. Nu ongeveer een halfuur een voorgevormde beugel bh aan en ik voel het drukkende gevoel weer. Is er niemand die dit herkent?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 9-7-2021 om 18:34, Yvette-x zei:

Een kleine update. Ik heb de afgelopen 2 dagen een sportbh gedragen zonder echte ondersteuning en de druk was weg. Nu ongeveer een halfuur een voorgevormde beugel bh aan en ik voel het drukkende gevoel weer. Is er niemand die dit herkent?

Kan het mss zijn dat je pocket aan 1 kant te groot is, ik heb dit ook gehad en heb laatst een herstel operatie gekregen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-7-2021 om 19:20, Anouk78 zei:

Kan het mss zijn dat je pocket aan 1 kant te groot is, ik heb dit ook gehad en heb laatst een herstel operatie gekregen

Hoi Anouk, dank voor je reactie. Had jij dezelfde klachten?

 

Ik denk dat het in mijn geval te wijten was aan een nieuwe, voorgevormde bh zonder beugel. Toen ik die een week niet gedragen had was de druk weg. Ik heb hem toen nog 1 volle dag gedragen om de proef op de som te nemen en kreeg inderdaad weer hetzelfde gevoel. Wel vreemd, het was geen push up bh overigens. Ik voel nu nog af en toe de druk maar trekt snel weer weg.

 

Had ondertussen ook contact gehad met het ziekenhuis maar die zeiden dat ik in eerste instantie eerst langs de huisarts zou moeten mocht ik last krijgen.

 

Was dat bij jou ook zo? Hoe gaat het nu met je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Yvette-x zei:

Hoi Anouk, dank voor je reactie. Had jij dezelfde klachten?

 

Ik denk dat het in mijn geval te wijten was aan een nieuwe, voorgevormde bh zonder beugel. Toen ik die een week niet gedragen had was de druk weg. Ik heb hem toen nog 1 volle dag gedragen om de proef op de som te nemen en kreeg inderdaad weer hetzelfde gevoel. Wel vreemd, het was geen push up bh overigens. Ik voel nu nog af en toe de druk maar trekt snel weer weg.

 

Had ondertussen ook contact gehad met het ziekenhuis maar die zeiden dat ik in eerste instantie eerst langs de huisarts zou moeten mocht ik last krijgen.

 

Was dat bij jou ook zo? Hoe gaat het nu met je?

Ik voelde rare steken en als ik op mijn rug ging liggen dan verdween er 1 meer richting oksel. Met bukken en bepaalde bewegingen voelde ik hem gewoon verplaatsen. Ik zou toch nog even met je chirurg contact opnemen 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.