Ga naar inhoud

Twijfels tussen Mentor Moderate plus en High profile


Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

 

Zijn er dames die Mentor moderate plus of high profile protheses hebben en hier foto's van willen delen?

Ik twijfel namelijk enorm tussen 300cc Mentor moderate plus of 350cc High profile. Ben bang dat ik de moderate plus te klein ga vinden, en de high profile te groot.. 😰

 

Alvast bedankt!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi!
Ik heb mentor round 425cc high profile en nog geen seconde spijt van gehad. 

Hoe het wordt is natuurlijk afhankelijk van je voor situatie. Ik zal je even toevoegen aan mijn album. 
Succes met het maken van je keuze! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, OvB zei:

Hi allemaal,

 

Zijn er dames die Mentor moderate plus of high profile protheses hebben en hier foto's van willen delen?

Ik twijfel namelijk enorm tussen 300cc Mentor moderate plus of 350cc High profile. Ben bang dat ik de moderate plus te klein ga vinden, en de high profile te groot.. 😰

 

Alvast bedankt!

 

Heel herkenbaar! Bij mij ook de keuze tussen 295 moderatie plus en 355 high profile. Deze zijn ongeveer even breed, het verschil in projectie is uiteindelijk maar 1,4 cm geloof ik. Ik denk dat je dus vooral naar het aantal cc moet kijken.
 

Ik ga uiteindelijk voor de 295 cc, maar dit heeft met het kleinere aantal cc te maken. High profile is vaak heel mooi, zie idd bij @Von5385 Maar als ik rond de 300 cc high profile zou kiezen zouden de protheses te smal worden.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.