Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo lotgenoten, het is nu precies een jaar geleden dat ik geopereerd ben. Al gauw na de operatie bleek mijn rechterborst pijn te doen. Deze pijn is in feite nooit echt weggegaan.   
In dat jaar ben ik twee keer voor controle geweest. Volgens de chirurg hoort deze pijn bij het herstel. Drie weken geleden ben ik nog een keer bij hem geweest. Hij was nu ook van mijn dat mijn rechterborst hard aanvoelt. Het is een gespannen gevoel. Deze borst is hierdoor ook groter dan de linker. En ik voel deze borst 24/7. De chirurg heeft mij een MRI onderzoek laten doen. Gisteren heb ik de uitslag gekregen. En deze luidt als volgt:

De prothesen zijn intact. 
Asymmetrisch normaal klierweefsel (links > rechts).
Geen focale lesies. Geen pathologische aankleuring.
Axillair geen verdachte lymfklieren.
 
Conclusie:
Intacte prothesen.
Geen aanwijzingen voor een maligniteit.

Met het EMRI onderzoek konden ze dus niks vinden. Nu heb ik 12 juli een telefonische afspraak met de chirurg. 
Wat zouden jullie aan de chirurg vragen als je deze uitslag leest? Ik weet niet meer waar ik het moet zoeken. Feit blijft dat mijn rechterborst als een opgeblazen ballon voelt en ik heb steeds een zeurende pijn bij deze borst. Ik kijk uit naar jullie reactie. Dankjewel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, wat vervelend dat je na een jaar nog steeds een harde pijnlijke borst hebt.

Het klinkt als capsulaire contractie.. dan zijn de protheses ook nog intact maar wordt er overmatig litteken weefsel om de prothese heen aangemaakt. Ik ben geen arts maar misschien kun je het opzoeken en kijken of de symptomen overeenkomen en dit met je pc bespreken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Marietjuh zei:

Hoi, wat vervelend dat je na een jaar nog steeds een harde pijnlijke borst hebt.

Het klinkt als capsulaire contractie.. dan zijn de protheses ook nog intact maar wordt er overmatig litteken weefsel om de prothese heen aangemaakt. Ik ben geen arts maar misschien kun je het opzoeken en kijken of de symptomen overeenkomen en dit met je pc bespreken.

 

Dankjewel voor je reactie en advies. Ik ga het uitzoeken en met hem bespreken

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 months later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.