Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hoi iedereen! ❤️

Ruim 3 maanden geleden heb ik een borstvergroting gehad, ik heb ronde protheses 250cc moderate profile gekregen.

Nu ben ik heel erg blij met de grootte en van voren vind ik ze mooi, maar mijn linkerborst is voor mijn gevoel nog niet goed genoeg ingedaald. 

Van de zijkant loopt het niet mooi 'geleidelijk'  naar beneden maar zie je de prothese heel erg zitten en een bolling boven de borst, ook staat de tepel een klein beetje naar beneden t.o.v. mijn rechterborst. Hierdoor ziet het er van de zijkant heel erg nep uit vind ik. Ook valt het litteken links iets onder de borstplooi. 

Ik ben benieuwd of iemand dit ook heeft gehad en of dit nog veranderde na 3 maanden po. Verandert er überhaupt nog wat na 3 maanden po? 

Ik hoop dat iemand mij een beetje gerust kan stellen, ik ben er namelijk heel onzeker over 😅

Posted

Hey @Lillly Kan je helaas nog geen advies geven, ben zelf net 2 maanden. Maar snap je wel. Hoe je het beschrijft denk ik ook dat je linkerborst nog iets moet zakken. Wat ik wel weet is dat het bij de 1 wat sneller gaat dan bij de ander. Tegen mij hebben ze gezegd dat het uiteindelijk resultaat wel tot een jaar kan duren. Dus bij je hebt nog even tijd😉 Zelf krijg ik met 3 maanden nog een controle, als jij die ook (nog) krijgt zou je het aan je pc kunnen vragen. Succes 

Posted

@Lillly hoi! ik ben bijna 3 maanden po nu maar mijn boobs zijn ook nog niet helemaal "af" hoor..sommige boobs zijn gewoon een beetje eigenwijs😅😆 heb je dit ook al gevraagd aan je pc? Ik draag op dit moment namelijk een borstband omdat ze bij mij nog een stukje moeten zakken,misschien is dat bij jou ook wel nodig. X

Posted

Hoi, ik denk ook dat het nog wel goed komt. Je hebt dual plane? Dan kan het wel even duren. Ook kan de ene borst sneller gaan dan de andere. Heb je je 3 maanden controle al gehad?  Vind je foto’s erg mooi trouwens. 

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.