Ga naar inhoud

Oplosbare hechtingen na bv


A.v.

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

ik ben al een tijdje een stille meelezen op het forum. 
ik heb in 2007 een 1e borstvergroting ondergaan van 180cc. Van een a naar een kleine b. Helaas achteraf vond ik dit te klein. Alles wel goed verlopen en weinig of geen klachten. Prothese voor de spier. En

hechtingen wat dienen verwijderd te worden.

nu heb ik 18/6 de 2e operatie bij dezelfde chirurg ondergaan. Volgens hem was een vervaging van een prothese niet meer mogelijk voor de spier en naargelang de grootte (380cc) mooier achter de spier om geen zichtbaarheid van de prothese te hebben.

Operatie goed verlopen alleen deze keer veel meer pijn. 3 dagen plat gelegen en dit onder zware pijnstillend. 
nu 10 dagen later is het tapeverband eraf en heb ik zelf thuis de waterdichte pleisters vervangen. Deze waren wat mee los gekomen met het tape verband.

ik heb een zeurende pijn aan de linker wonde van de hechting. Ditmaal zijn het oplosbare hechtingen. Bij het verwijderen van de pleister zag ik dat links niet zo mooi is als rechts. En daar zit ook die zeurende pijn op de naad. Volgens de arts is het nog te vroeg , maar ik maak me toch wat zorgen hierover.  De pijn is vnl wanneer ik rechtsta en het gewicht aldus op de naad leunt of wanneer de band van mijn sportbh erop drukt. Snachts laat ik deze aldus uit om toch wat te kunnen slapen zonder pijn en slaap ik op mijn rug. 
Iemand die me wat meer info/ ervaringen kunnen geven hieromtrent? 
foto’s hiervan vind je in mijn galerij. 
alvast bedankt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, A.v. zei:

Hallo,

 

ik ben al een tijdje een stille meelezen op het forum. 
ik heb in 2007 een 1e borstvergroting ondergaan van 180cc. Van een a naar een kleine b. Helaas achteraf vond ik dit te klein. Alles wel goed verlopen en weinig of geen klachten. Prothese voor de spier. En

hechtingen wat dienen verwijderd te worden.

nu heb ik 18/6 de 2e operatie bij dezelfde chirurg ondergaan. Volgens hem was een vervaging van een prothese niet meer mogelijk voor de spier en naargelang de grootte (380cc) mooier achter de spier om geen zichtbaarheid van de prothese te hebben.

Operatie goed verlopen alleen deze keer veel meer pijn. 3 dagen plat gelegen en dit onder zware pijnstillend. 
nu 10 dagen later is het tapeverband eraf en heb ik zelf thuis de waterdichte pleisters vervangen. Deze waren wat mee los gekomen met het tape verband.

ik heb een zeurende pijn aan de linker wonde van de hechting. Ditmaal zijn het oplosbare hechtingen. Bij het verwijderen van de pleister zag ik dat links niet zo mooi is als rechts. En daar zit ook die zeurende pijn op de naad. Volgens de arts is het nog te vroeg , maar ik maak me toch wat zorgen hierover.  De pijn is vnl wanneer ik rechtsta en het gewicht aldus op de naad leunt of wanneer de band van mijn sportbh erop drukt. Snachts laat ik deze aldus uit om toch wat te kunnen slapen zonder pijn en slaap ik op mijn rug. 
Iemand die me wat meer info/ ervaringen kunnen geven hieromtrent? 
foto’s hiervan vind je in mijn galerij. 
alvast bedankt! 

@A.v., wat vervelend die pijn zeg!

Als je het niet vertrouwd zou ik de pc er nog een keer over bellen. 
Bij mij irriteerde de band van sport bh ook als ik in bed lag. Had gelezen dat de band een a twee cm onder de borst moest zitten. Heb de bandjes toen iets ruimer versteld en dat hielp bij mij! Maar nogmaals, je mag altijd de pc bellen. 
Ik had trouwens ook oplosbare hechtingen. 
Hoop dat het snel wat beter gaat!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Diana75 zei:

@A.v., wat vervelend die pijn zeg!

Als je het niet vertrouwd zou ik de pc er nog een keer over bellen. 
Bij mij irriteerde de band van sport bh ook als ik in bed lag. Had gelezen dat de band een a twee cm onder de borst moest zitten. Heb de bandjes toen iets ruimer versteld en dat hielp bij mij! Maar nogmaals, je mag altijd de pc bellen. 
Ik had trouwens ook oplosbare hechtingen. 
Hoop dat het snel wat beter gaat!

 

Dag Diana,

 

bedankt voor je reactie.

ben vandaag bij zijn assistent geweest om de tape eraf te halen. Pc was zelf niet aanwezig. Werkt overdag in het ziekenhuis en pas S’avonds in zijn privé kliniek aanwezig. 
volgens de assistente te vroeg om te oordelen aangezien ik nog maar 10 dagen po ben. Maar ik kan het wel vergelijken met mijn vorige operatie , alsook links en recht wat duidelijk verschillend zijn. 
nik ga alvast proberen de bandjes langer te maken zodat de bh lager komt. Maar ook zonder bh voel ik wel de zeurende pijn wanneer ik rechtop sta.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Diana75 zei:

@A.v., wat vervelend die pijn zeg!

Als je het niet vertrouwd zou ik de pc er nog een keer over bellen. 
Bij mij irriteerde de band van sport bh ook als ik in bed lag. Had gelezen dat de band een a twee cm onder de borst moest zitten. Heb de bandjes toen iets ruimer versteld en dat hielp bij mij! Maar nogmaals, je mag altijd de pc bellen. 
Ik had trouwens ook oplosbare hechtingen. 
Hoop dat het snel wat beter gaat!

 

@Diana75ik las mee. Ben pas 3 dagen geleden geopereerd maar die band Killed mij snachts echt voor m’n gevoel. En dit vrnl in het midden van m’n boobs omdat daar een hele vocht bult zit. Ik neem die tip van die bandjes mee van harte! 🤗 groetjes, Diana 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, LadiDi zei:

@Diana75ik las mee. Ben pas 3 dagen geleden geopereerd maar die band Killed mij snachts echt voor m’n gevoel. En dit vrnl in het midden van m’n boobs omdat daar een hele vocht bult zit. Ik neem die tip van die bandjes mee van harte! 🤗 groetjes, Diana 

@LadiDijij bent pas een paar dagen po. De bh moet nog wel voldoende steun geven om de operatie wond te ontlasten hoor!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, A.v. zei:

Dag Diana,

 

bedankt voor je reactie.

ben vandaag bij zijn assistent geweest om de tape eraf te halen. Pc was zelf niet aanwezig. Werkt overdag in het ziekenhuis en pas S’avonds in zijn privé kliniek aanwezig. 
volgens de assistente te vroeg om te oordelen aangezien ik nog maar 10 dagen po ben. Maar ik kan het wel vergelijken met mijn vorige operatie , alsook links en recht wat duidelijk verschillend zijn. 
nik ga alvast proberen de bandjes langer te maken zodat de bh lager komt. Maar ook zonder bh voel ik wel de zeurende pijn wanneer ik rechtop sta.. 

@A.v.pijn is vaak ook een signaal dat je misschien iets rustiger aan moet doen!

luister vooral maar jouw lichaam!!

Doms blijft de pijn wat langer aanwezig. Vervelend, maar luister er naar!

Heel veel sterkte!

Zo ook voor @LadiDi   

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Diana75 zei:

@A.v.pijn is vaak ook een signaal dat je misschien iets rustiger aan moet doen!

luister vooral maar jouw lichaam!!

Doms blijft de pijn wat langer aanwezig. Vervelend, maar luister er naar!

Heel veel sterkte!

Zo ook voor @LadiDi   

@Diana75 moet ik mij zorgen maken om de hechtingen denk je? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Daniëla89 zei:

@A.v. hoi meid! Ik vind je littekens er best onrustig uitzien. Het lijkt ook of ik een blaasje zie met vocht en het lijkt of je ene litteken open is..je kan denk ik het beste even @best_boobie of @Desert-Rose om advies vragen. Veel suc6 xxx

@Daniëla89ja dat vind ik dus ook. Zeker tegenover mijn 1e bv in 2007. 
maar arts geeft aan nog even geduld te hebben aangezien ik nog maar 11 dagen po ben.  @best_boobie of @Desert-Rose mag ik jullie mening even aub? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik ook niet goed snap. De pc zei me dat ik oplosbare draadjes heb, maar aan beide kanten komen de draadjes toch naar buiten. Sterven deze dan af om het zo te zeggen of dienen deze alsnog verwijderd te worden?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen,

 

Ik vind de littekens er ook vrij onrustig uitzien. Al kunnen littekens snel veranderen. Bij mij zagen ze er met 15 dagen erg rustig uit, toen hebben ze de pleisters er pas af gehaald dus ik weet niet hoe ze er voor die tijd uitzagen. Nu na 8 weken zijn ze wat roder van kleur. 

Wanneer heb je een controle afspraak? Bij mij hebben ze toen nl de draadjes aan de uiteindes eraf geknipt. Ik zou ze zoveel mogelijk afdekken met een pleister en evt tussen de bh en de littekens bijvoorbeeld een gaasje (of iets anders zachts) doen zodat de bh er niet zo op drukt en de pijn verminderd.

Succes en hopelijk krijg je snel duidelijkheid. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@A.v., lijkt of de hechtingen te strak zijn aangetrokken. Bovenste ziet er verder best rustig uit. Onderste lijkt nog iets te wijken?

Er komt geen vocht uit de wondjes?

Als het te strak is aangetrokken kan het zeker nog mooi trekken. 
Belangrijk is dat de bh goed steunt, maar zorg dat de band niet op de hechtingen rust. Bij hielp het ook tegen de pijn of tegen het “rare” gevoel om wattenschijfjes tussen de bh en de wondjes te plaatsten. Maakte het iets zachter. 
Hoelang wilde de kliniek nu afwachten op het verloop en hoelang po hem je nu?

Bij mij werden die touwtjes na twee weken po afgeknipt. Verder is er niets mee gedaan. 
Schroom zeker niet om  nog een keer de kliniek te bellen bij twijfel en aanhoudende pijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, A.v. zei:

@Daniëla89ja dat vind ik dus ook. Zeker tegenover mijn 1e bv in 2007. 
maar arts geeft aan nog even geduld te hebben aangezien ik nog maar 11 dagen po ben.  @best_boobie of @Desert-Rose mag ik jullie mening even aub? 

Heb je je pc ook de foto's doorgestuurd? Ik zou persoonlijk echt even afwachten wat hun zeggen en niet zomaar iets gaan ondernemen maar dat moet je natuurlijk zelf weten🤗je kan eventueel ook even een pb sturen. ik had ook oplosbaar hechtingsdraad maar bij mij zag het er anders uit,al zegt dat natuurlijk niet heel veel😉xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Von5385 zei:

Goedemorgen,

 

Ik vind de littekens er ook vrij onrustig uitzien. Al kunnen littekens snel veranderen. Bij mij zagen ze er met 15 dagen erg rustig uit, toen hebben ze de pleisters er pas af gehaald dus ik weet niet hoe ze er voor die tijd uitzagen. Nu na 8 weken zijn ze wat roder van kleur. 

Wanneer heb je een controle afspraak? Bij mij hebben ze toen nl de draadjes aan de uiteindes eraf geknipt. Ik zou ze zoveel mogelijk afdekken met een pleister en evt tussen de bh en de littekens bijvoorbeeld een gaasje (of iets anders zachts) doen zodat de bh er niet zo op drukt en de pijn verminderd.

Succes en hopelijk krijg je snel duidelijkheid. 

@Von5385 ik moest na 3 weken bellen om een afspraak te maken. 

Ik heb nu een pleister en waterdichte pleister erop gedaan zodat het toch droog blijft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Diana75 zei:

@A.v., lijkt of de hechtingen te strak zijn aangetrokken. Bovenste ziet er verder best rustig uit. Onderste lijkt nog iets te wijken?

Er komt geen vocht uit de wondjes?

Als het te strak is aangetrokken kan het zeker nog mooi trekken. 
Belangrijk is dat de bh goed steunt, maar zorg dat de band niet op de hechtingen rust. Bij hielp het ook tegen de pijn of tegen het “rare” gevoel om wattenschijfjes tussen de bh en de wondjes te plaatsten. Maakte het iets zachter. 
Hoelang wilde de kliniek nu afwachten op het verloop en hoelang po hem je nu?

Bij mij werden die touwtjes na twee weken po afgeknipt. Verder is er niets mee gedaan. 
Schroom zeker niet om  nog een keer de kliniek te bellen bij twijfel en aanhoudende pijn. 

@Diana75dat gevoel heb ik dus ook dat de hechting van de linker borst (bovenste foto) dus te strak zit. Maar is het normaal dat het wat dikker staat? dat heeft de rechter borst (onderste foto) dan weer niet en daar heb ik nauwelijks pijn , is hooguit wat gevoelig.

heb nu een andere sportbh waarbij de band veel lager zit , dus niet vlak onder de borst en dat geeft al een beter gevoel , maar wanneer ik (zelfs met kleren aan) lichtjes over de hechting streel is het dus wel gevoelig.

Kan dat zijn doordat het te strak zit? Dienen de draadjes dan zelf uitgehaald te worden of lossen deze ook zo vanzelf op? Het lijkt me nl eng draadjes te laten verwijderen wat in de huid zelf zitten . Dan moeten ze de wonde terug open maken?? Daar ben ik alvast geen held in :( . Kunnen oplosbare draadjes ook gaan ontsteken? En zoja hoe merk je dat? Het ziet er nl niet echt rood uit of dergelijke en zo ver ik kan zien komt er geen vocht uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, A.v. zei:

@Diana75dat gevoel heb ik dus ook dat de hechting van de linker borst (bovenste foto) dus te strak zit. Maar is het normaal dat het wat dikker staat? dat heeft de rechter borst (onderste foto) dan weer niet en daar heb ik nauwelijks pijn , is hooguit wat gevoelig.

heb nu een andere sportbh waarbij de band veel lager zit , dus niet vlak onder de borst en dat geeft al een beter gevoel , maar wanneer ik (zelfs met kleren aan) lichtjes over de hechting streel is het dus wel gevoelig.

Kan dat zijn doordat het te strak zit? Dienen de draadjes dan zelf uitgehaald te worden of lossen deze ook zo vanzelf op? Het lijkt me nl eng draadjes te laten verwijderen wat in de huid zelf zitten . Dan moeten ze de wonde terug open maken?? Daar ben ik alvast geen held in :( . Kunnen oplosbare draadjes ook gaan ontsteken? En zoja hoe merk je dat? Het ziet er nl niet echt rood uit of dergelijke en zo ver ik kan zien komt er geen vocht uit.

@A.v. als een hechting strak zit kan de huid iets naar boven komen ja. Als het ontstoken is dan is het vurig rood en kan er wat vocht naar buiten komen. Soms kun je verhoging of wat koorts krijgen. 
Heb je bij twee weken po geen controle afspraak?

Geeft de andere sport bh wel voldoende steun met de band die lager zit? Steun is wel belangrijk voor de operatie naad. 
Een grote pleister over de wondjes kan helpen tegen gevoeligheid. Dan streelt niet constant kleding erover. 
Ik heb niet heel veel verstand van borstvergrotingen, ben wel wondverpleegkundige van origine. 
De hechtingen zullen zelf oplossen en de uiteinden worden afgeknipt. 
Kun je geen foto’s mailen naar de kliniek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Diana75ik heb foto’s gemaild , maar helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Zijn privé praktijk is dan ook heel slecht te bereiken. 
ik draag nu zo’n sport top bh. Uiteindelijk minder steun , maar wel minder pijn op de wonde. Hoeveel tijd moet ik rekenen dat de hechtingen oplossen? 
de pc zei dat ik enkel op controle moest gaan wanneer het effectief nodig was , aangezien ik 3u van hem af woon. Is het verder wel normaal dat de wonden van de hechtingen zo gevoelig zijn? Vurig rood is het in ieder geval niet en zie ook geen vocht. Morgen ga ik opnieuw controleren en de pleisters vervangen. Echt koorts heb ik momenteel niet.. normaal zit ik wel rond 36,5gr en nu op 37gr , volg het dus wel op.. al vraag ik me af vanwaar dan wel de pijn komt indien er toch geen ontsteking is. Hiervan had ik bij mijn eerste bv in 2007 totaal geen last. Wel was deze aan de buitenzijde gehecht toen en na 2 weken draadjes uitgehaald. Kan dit een verschil zijn tegenover nu het onderhuids hechten? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, even een update. Zonet de pleisters vervangen. Bij de eerste (die wat dikker staat) zag ik op de pleister een beetje wondvocht. Maar op het eerste zicht vind ik de wonde er beter uitzien als ervoor. 
de andere wonde ziet er goed uit alleen zie ik daar een zwart puntje (gaatje??) , kan dit kwaad? Maak me enorm veel zorgen en kan mijn pc op geen enkele manier bereiken :(

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi A.v,

Wat op het gaasje zit lijkt mij wat korstjes te zijn?

En ik kan niet goed zien of het een gaatje aan het worden is op die andere borst. 

Als we even de punten op een rij zetten:


-De huid bij de naad is aan een kant flink verdikt. 

-Het doet pijn, zo’n pijn dat je nu waarschijnlijk een te slappe bh moet dragen waardoor je steun mist. 
-Het zal nog niet ontstoken zijn. 
-Je maakt je best zorgen en begrijpelijk. 
- De kliniek is verplicht om goede nazorg te leveren. 
 

Daar zou ik ze op wijzen. Misschien kan een andere po naar de foto’s kijken. 
Goed vermelden dat je nu zelfs een andere bh aan hebt door de pijn en dat je je zorgen maakt!

Ook voor jouw herstel is het belangrijk dat je kunt ontspannen en gerustgesteld wordt. 
Ik weet niet of ze iets aan die hechting moeten aanpassen. 


Groetjes Diana

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Diana75deze morgen eindelijk een mailtje ontvangen van de pc. Volgens hem is alles prima en zal links idd wat strakker zitten. Dat geeft volgens hem de druk en pijn. Merk ook dat deze borst nog meer gespannen staat dan de andere borst. Het bijkomende waar ik me dan zorgen om maak. Komen de borsten na een bv nog dichter bij elkaar te staan? Mijn borsten staan te veel

naar de buitenzijde en in het midden heb ik echt een landingsbaan.. met een bh of bikini zonder beugels zal ik ze dus nooit wat meer naar het midden krijgen is mijn gedacht.. ze staan weliswaar deels onder de oksel en voel ook echt een bol wanneer ik mijn armen sluit.. hoe lang duurt het voor ze ingekapseld zijn? Kan ik dan

niet beter een sport bh met beugels dragen om zo de stand wat naar het midden te brengen ? Ben bang als ik het zo laat dat ze gaan inkapselen op deze stand.. qua grootte en vorm ben ik anders wel tevreden.. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, A.v. zei:

@Diana75deze morgen eindelijk een mailtje ontvangen van de pc. Volgens hem is alles prima en zal links idd wat strakker zitten. Dat geeft volgens hem de druk en pijn. Merk ook dat deze borst nog meer gespannen staat dan de andere borst. Het bijkomende waar ik me dan zorgen om maak. Komen de borsten na een bv nog dichter bij elkaar te staan? Mijn borsten staan te veel

naar de buitenzijde en in het midden heb ik echt een landingsbaan.. met een bh of bikini zonder beugels zal ik ze dus nooit wat meer naar het midden krijgen is mijn gedacht.. ze staan weliswaar deels onder de oksel en voel ook echt een bol wanneer ik mijn armen sluit.. hoe lang duurt het voor ze ingekapseld zijn? Kan ik dan

niet beter een sport bh met beugels dragen om zo de stand wat naar het midden te brengen ? Ben bang als ik het zo laat dat ze gaan inkapselen op deze stand.. qua grootte en vorm ben ik anders wel tevreden.. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

@A.v., fijn dat de po je heeft kunnen geruststellen! Hoop dat de pijn snel weg trekt. 
Ik begrijp wat je bedoelt met de landingsbaan, maar kan daar geen jammer genoeg antwoord opgeven. Weet niet of dat nog verandert de komende weken. Een beugelbh mag je nog niet aan doen denk ik. Dan er te veel druk op de wondjes kunnen komen denk ik. 
Inkapselen duurt 6 weken. Vraag me af of het inkapselen echt de stand van de borsten bepaalt. 
Vind de vorm en grootte van jouw borsten ook erg mooi!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-7-2021 om 09:28, A.v. zei:

@Diana75deze morgen eindelijk een mailtje ontvangen van de pc. Volgens hem is alles prima en zal links idd wat strakker zitten. Dat geeft volgens hem de druk en pijn. Merk ook dat deze borst nog meer gespannen staat dan de andere borst. Het bijkomende waar ik me dan zorgen om maak. Komen de borsten na een bv nog dichter bij elkaar te staan? Mijn borsten staan te veel

naar de buitenzijde en in het midden heb ik echt een landingsbaan.. met een bh of bikini zonder beugels zal ik ze dus nooit wat meer naar het midden krijgen is mijn gedacht.. ze staan weliswaar deels onder de oksel en voel ook echt een bol wanneer ik mijn armen sluit.. hoe lang duurt het voor ze ingekapseld zijn? Kan ik dan

niet beter een sport bh met beugels dragen om zo de stand wat naar het midden te brengen ? Ben bang als ik het zo laat dat ze gaan inkapselen op deze stand.. qua grootte en vorm ben ik anders wel tevreden.. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hoi hoi

sorry voor mijn late reactie. 
 

Wat betreft je littekens: dat strakke hechten wordt vaak gedaan om de borstplooi stevig te maken. Dit om verzakking van de prothese te voorkomen. 
Zo te zien zien je littekens er rustig uit. Wel in de gaten blijven houden. Te veel vocht of roodheid is een teken dat je weer even contact op moet nemen met je pc. 
 

Wat betreft de stand van je borsten. Ik weet niet hoe je voorsituatie  was. Normaal gesproken is het eindresultaat (met 3-6 maanden zichtbaar) een vergroting van je voorsituatie. Ga geen beugels dragen tijdens de eerste 6 weken, gewoon wat geduld hebben 😉 

 

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, best_boobie zei:

Hoi hoi

sorry voor mijn late reactie. 
 

Wat betreft je littekens: dat strakke hechten wordt vaak gedaan om de borstplooi stevig te maken. Dit om verzakking van de prothese te voorkomen. 
Zo te zien zien je littekens er rustig uit. Wel in de gaten blijven houden. Te veel vocht of roodheid is een teken dat je weer even contact op moet nemen met je pc. 
 

Wat betreft de stand van je borsten. Ik weet niet hoe je voorsituatie  was. Normaal gesproken is het eindresultaat (met 3-6 maanden zichtbaar) een vergroting van je voorsituatie. Ga geen beugels dragen tijdens de eerste 6 weken, gewoon wat geduld hebben 😉 

 

Xx BB

@best_boobiebedankt voor de info!

mijn pc zei ook dat ik pas moest komen indien er zich problemen voor zouden doen. Enkel de draadjes maak ik me nu wat zorgen. 
zijn oplosbare draadjes normaal niet doorzichtig of huidkleurig ? Doch is het onderhuids gehecht dus lijkt me raar indien de hechtingen alsnog zouden verwijderd moeten worden. Of maakt men het litteken terug (deels) open hiervoor? 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-6-2021 om 10:07, Von5385 zei:

Goedemorgen,

 

Ik vind de littekens er ook vrij onrustig uitzien. Al kunnen littekens snel veranderen. Bij mij zagen ze er met 15 dagen erg rustig uit, toen hebben ze de pleisters er pas af gehaald dus ik weet niet hoe ze er voor die tijd uitzagen. Nu na 8 weken zijn ze wat roder van kleur. 

Wanneer heb je een controle afspraak? Bij mij hebben ze toen nl de draadjes aan de uiteindes eraf geknipt. Ik zou ze zoveel mogelijk afdekken met een pleister en evt tussen de bh en de littekens bijvoorbeeld een gaasje (of iets anders zachts) doen zodat de bh er niet zo op drukt en de pijn verminderd.

Succes en hopelijk krijg je snel duidelijkheid. 

@Von5385Welke kleur hadden de draadjes bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.